Hydroxycholoquine تبلیغ با مغلوب ساختن پیشی جستن برای coronavirus نتواند یکی دیگر از تست

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:42:53 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 6:42:53 am
coronavirus, US coronavirus, trump coronavirus, donald trump coronavirus, trump malaria drug coronavirus, malaria drug coronavirus رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (AP)

مالاریا درمان بارها و بارها و پشتیبانی توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک "تغییر بازی" در مبارزه با رمان coronavirus دوباره موفق به نشان دادن سود در بیماران بستری با COVID-19 با توجه به مطالعه منتشر شده در روز پنج شنبه.

در حالی که مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند به حال محدودیت های خاصی پزشکان گزارش داده است که استفاده از hydroxycholoquine نه کاهش نیاز برای بیمارانی که نیاز به تنفس کمک و نه خطر مرگ.

"ما نمی بینم, هر گونه ارتباط بین این دارو و احتمال مرگ و یا اینکه انتوبه" محقق دکتر نیل Schluger به رویترز گفت در یک مصاحبه تلفنی.

"بیماران مبتلا به مواد مخدر به نظر نمی رسد به انجام هر گونه بهتر است."

در میان بیماران داده هیدروکسی کلروکین, 32.3% به پایان رسید تا نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی و یا در حال مرگ در مقایسه با 14.9 درصد از بیمارانی که نمی شد با توجه به مواد مخدر است.

اما پزشکان احتمال بیشتری به هیدروکسی کلروکین به مریض تر بیماران بنابراین محققان در نیویورک-پروتستان بیمارستان و دانشگاه کلمبیا ایروینگ مرکز پزشکی تنظیم نرخ به حساب برای آن است. آنها به این نتیجه رسیدند که این دارو ممکن است صدمه دیده اند, بیماران, اما آن را به وضوح نداشت.

دهه هیدروکسی کلروکین که همچنین مورد استفاده در درمان لوپوس و آرتریت روماتوئید نیز نشان داد که هیچ سود هنگامی که در ترکیب با آنتی بیوتیک آزیترومایسین Schluger تیم گزارش شده است. آزیترومایسین به تنهایی نیز نشان داد که هیچ بهره مند شوند.

ماه گذشته پزشکان در U. s. Department of Veterans Affairs گزارش داد که هیدروکسی کلروکین نداشت COVID-19 بيمار و در برخواهد داشت ممکن است در معرض خطر بالاتر مرگ و میر است.

که تجزیه و تحلیل مدارک پزشکی نشان داد نرخ مرگ و 28 درصد زمانی که این دارو داده شد علاوه بر درمان استاندارد نسبت به 11 درصد با استاندارد مراقبت به تنهایی.

در آخرین مطالعه 811 بیماران کردم هیدروکسی کلروکین و 565 نیست.چرا که آنها به طور تصادفی برای دریافت هیدروکسی کلروکین و یا دارونما "مطالعه باید برای رد کردن یا به نفع و یا ضرر" برای دارو محققان گفتند. تصادفی آزمایشات استاندارد طلا را برای آزمایش روش های درمانی جدید باید ادامه یابد آنها اضافه شده است.

اما در حال حاضر "راهنمایی در بیمارستان ما تغییر کرده است بنابراین ما توصیه نمی دادن هیدروکسی کلروکین به بیماران بستری در بیمارستان" دکتر گفت: Schluger رئیس بخش ریوی و آلرژی و مراقبت بحرانی پزشکی در ایروینگ.

کوچکتر مطالعات از جمله یکی در چین انجام شده بود پیشنهاد هیدروکسی کلروکین ممکن است مفید باشد "اما این مطالعات کوچک و با کیفیت خوب نیست. مردم ایران آنها را به خاطر بيماران در حال مرگ," او گفت:.

وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده برای COVID-19 اگر چه Gilead Sciences Inc تجربی داروی ضد ویروسی remdesivir هفته گذشته دریافت اضطراری با استفاده از مجوز از سازمان تنظیم کننده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن