صدها نفر در اعتراض میشیگان به عنوان فرماندار به دنبال گسترش اورژانس قدرت

به روز شده: مارس 1, 2020 12:33:10 pm معترضان جمع داخل ساختمان کاپیتول پس از "پاتریوت آمریکایی تجمع

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
به روز شده: مارس 1, 2020 12:33:10 pm
معترضان جمع داخل ساختمان کاپیتول پس از "پاتریوت آمریکایی تجمع در کنگره چمن" اعتراض. (عکس از آسوشیتدپرس)

صدها نفر از معترضان مسلح برخی از جمع آوری در داخل میشیگان دولت و کنگره آمریکا در لنسینگ روز پنج شنبه در اعتراض به فرماندار گرچن Whitmer درخواست برای گسترش اورژانس قدرت به مبارزه با COVID-19 درخواست تجدید نظر خواه نمایندگان مجلس با وجود مخالفت کرده اند.

اعتراض به نظر می رسد بزرگترین در دولت پس از 15 آوریل زمانی که حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سازماندهی هزاران نفر از مردم برای عملیات "بن بست" متراکم خیابان لنسینگ با اتومبیل های خود را به تماس از آنچه به آنها گفته شد که نفس بیش از حد از Whitmer را سخت اقامت در خانه سفارش دهید.

مردم جمع شده بودند به اصرار نمایندگان مجلس به رای دادن برای پایان دادن به اورژانس سفارش در میان جدید کروناویروس. (عکس از آسوشیتدپرس)

آهسته بازگشایی دولت در اقتصاد در سراسر کشور گرفته شده در لایههای سیاسی به عنوان جمهوری خواه سیاستمداران و افراد وابسته با مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ترویج چنین تظاهرات در انتخابات نوسان متحده مانند میشیگان. بسیاری از مردم در دوشنبه آمریکایی "پاتریوت رالی" از جمله شبه نظامیان عضو گروه حمل سلاح گرم و مردم با pro-مغلوب ساختن پیشی جستن علائم به نظر می رسد نادیده گرفتن دولت اجتماعی-فاصله دستورالعمل آنها به عنوان خوشه با هم در عرض 6 پا از یکدیگر است.

"فرماندار Whitmer و دولت ما در قوه مقننه آن را با بیش از. باز این دولت" مایک Detmer یک جمهوری خواه آمریکا در کنگره نامزد در حال اجرا برای دولت 8 منطقه نقطه برگزار شده توسط حزب دموکرات الیسا Slotkin گفت: جمعیت است. "اجازه دهید کسب و کار باز و دوباره. اجازه دهید مطمئن شوید که شغل وجود دارد برای رفتن به."پلیس اجازه چند صد نفر از معترضان به صورت مسالمت آمیز وارد ساختمان کاپیتول حدود 1 ساعت که در آن آنها کهنه شانه به شانه در نزدیکی در ورودی به قوه مقننه اتاق برخی از حمل اسلحه های طولانی چند با پوشیدن ماسک.مردم به حال خود و متوسط گرفته شده توسط پلیس به عنوان آنها وارد شده است.

داخل آنها سرود ملی را خواندند و شعار می دادند: "اجازه بدهید ما کار می کنند."دیگر سخنرانان در این مراسم بود که های مختلف سازمان از اواسط ماه آوریل در اعتراض سوال کوشندگی از COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus.آنها همچنین گفت Whitmer اقامت-در-خانه سفارش نقض حقوق اساسی و خواست مردم برای باز کردن کسب و کار خود را در مارس 1 در بی اعتنایی کند.'آزادی بیان'State مقامات هشدار داده اند که معترضان می تواند یکی برای نقض اجتماعی-دورى قوانین.

شهردار Lansing اندی Schor گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه بود که او "نا امید" معترضان را از خود و دیگران در معرض خطر اما به رسمیت شناخته شده است که Whitmer را هنوز اجازه مردم به "ورزش اول خود را اصلاح حق آزادی بیان است."دولت قانونی تصویب Whitmer وضعیت اضطراری اعلام می دهد که او قدرت اجرائی تنظیم شده است به پایان می رسد پس از پنج شنبه.او خواسته است برای 28 روز گسترش هر چند قانونگذاران جمهوریخواه کنگره در کنترل خانه ملت که می خواهید برای دیدن اقتصادی سریع تر باز باید نشانه های آنها می تواند رد درخواست او.

بدون در نظر گرفتن Whitmer اقامت-در-خانه سفارش مجموعه به ادامه طریق مارس 15, هر چند او گفت که او می تواند شل محدودیت به عنوان کارشناسان بهداشت تعیین موارد جدید COVID-19 هستند که با موفقیت کنترل می شود.Whitmer اذعان کرده است که او سفارش شد دقیقترین در کشور اما او در دفاع از آن را به عنوان لازم میشیگان به عنوان یکی از کشورهای سخت ترین ضربه توسط این ویروس در حال حاضر با داشتن ادعا 3,789 زندگی وجود دارد.

معترضان بسیاری از بیشتر روستایی مغلوب ساختن پیشی جستن-تکیه قطعات میشیگان استدلال کرده اند آن را فلج اقتصاد ایالت حتی به عنوان اکثریت مرگ و میر ناشی از این ویروس در حال محور در جنوب شرقی دیترویت مترو منطقه است.بسیاری از کشورها از جمله گرجستان, اوکلاهما, کارولینای جنوبی و اوهایو در حال حاضر نقل مکان کرد و به راه اندازی مجدد بخش هایی از اقتصاد خود را از هفته بعد از اجباری مستندات که انداخته اند تقریبا از هر شش آمریکایی کارگران از شغل خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن