صدها اسرائیلی در اعتراض در اورشلیم در برابر نتانیاهو

توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 8:46:49 am اسرائیل نتانیاهو و اسرائیل رئیس

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399
توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 8:46:49 am
Hundreds of Israelis protest in Jerusalem against Netanyahu اسرائیل نتانیاهو و اسرائیل رئیس آویو Kochavi پوشیدن ماسک صورت حضور در یک مراسم فارغ التحصیلی خلبانان جدید در Hatzerim پایگاه نیروی هوایی در نزدیکی جنوب اسرائیل شهر اشکلون اسرائیل, ژوئن 25 سال 2020 است. (AP Photo/فایل)

صدها اسرائیلی در اعتراض به وضع عصر روز شنبه علیه بنیامین نتانیاهو در خارج از اورشلیم اقامت به عنوان نخست وزیر اسرائیل چهره به اتهام فساد مالی.

این تظاهرات که سوخت توسط بازداشت هفت تن از معترضان در روز جمعه برگزار شد که کوچکتر تظاهرات علیه نتانیاهو در ادامه به عنوان برتر با وجود اینکه تحت کیفرخواست.

تظاهرکنندگان برگزار آگهی توصیف نتانیاهو به عنوان "جنایت وزیر".

در میان هفت تن از بازداشت شدگان بود که سابق بالا نیروی هوایی اسرائیل به طور کلی.

روز شنبه پلیس اسرائیل گفت که این اعتراض یک روز پیش از آن "غیر قانونی" از آنجا که تظاهرکنندگان مسدود شدن جاده ها.

سه نفر از معترضان از جمله سرتیپ بازنشسته ، ژنرال امیر Haskel باقی مانده در بازداشت به امتناع پلیس از انتشار نظر و اصرار بر شرکت در روز شنبه در اعتراض رسانه های اسرائیل گزارش شده است.

ماه گذشته نتانیاهو در دادگاه به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه باز در بیت المقدس دادگاه. آن است که برنامه ریزی شده برای از سرگیری ماه آینده.

نتانیاهو دولت جدید در زمان کار ماه گذشته پایان دادن به بیش از یک سال از بن بست سیاسی.

تحت قدرت های مقابله نتانیاهو اجازه داده شد به باقی می ماند به عنوان نخست وزیر, در حالی که خود را رقیب Benny Gantz شد وزیر دفاع و جایگزین نخست وزیر.

این دو نفر توافق کرده اند که برای تعویض پست ها پس از 18 ماه هر چند بسیاری از تحلیلگران انتظار ندارند دولت گذشته که طولانی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب