صدها نفر از موارد اما هیچ مستند: چه چیزی تغییر کرده ؟

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 1:56:40 pm پیاده پوشیدن ماسک محافظ حمل چتر در حالی که عب

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 8 سال 2020 1:56:40 pm
Hundreds of cases, but no lockdown: What’s changed in Japan? پیاده پوشیدن ماسک محافظ حمل چتر در حالی که عبور از یک خیابان در منطقه Shinjuku توکیو, ژاپن روز یکشنبه 14 ژوئن 2020. (بلومبرگ)

در ژاپن آن را ممکن است به نظر می رسد مانند بد روز از همه گیر با موارد پرش به بیش از 100 برای شش روز متوالی در توکیو. افزایش برخی از درخواست زمانی که دولت را دوباره اعلام وضعیت اضطراری است.

اما این است که زمانی که کسب و کار بسته خود را درب و کارگران خانه باقی مانده به عنوان مقامات دولت استدلال می کنند که دیگر اضطراری اعلام لازم نیست در حال حاضر.

در حالی که برخی از کشورها در پاسخ به تجدید حیات از عفونت با اقدامات سختگیرانه تر — استرالیا دومین شهر سقوط به lockdown برای دومین بار در چهار ماه و پکن محدود کل محله به خانه های خود را به شیوع تحت کنترل توکیو است که مصرف بیشتر خاموش رویکرد این استدلال که این زمان متفاوت است.

Hundreds of cases, but no lockdown: What’s changed in Japan?

نگاهی به داده ها می رود برخی از راه به که:

از روز شنبه نسبت موارد در توکیو که عفونت مسیر نمی تواند شناسایی شده بود و در 39 درصد در مقایسه با بیش از 70 ٪ در اوج این بیماری همه گیر. که قابل توجهی به دلیل تماس با ردیابی و خوشه متلاشیکننده شده است هسته اصلی ژاپن در پاسخ به این ویروس شناسایی و خاموش کردن مکان های که در آن چند نفر آلوده شدند و به شدت تست آن مربوط به این خوشه.

یکی دیگر از تفاوت های مهم این گروه سنی است. تقریبا نیمی از افراد آلوده در توکیو پس از 25 مه زمانی که وضعیت اضطراری لغو شد, در 20s خود را که کمتر به احتمال زیاد به سقوط به شدت بیمار از بيماران سالمند. موارد عمدتا تحت تاثیر آنچه مقامات حمایت گراها به عنوان "yoru no machi" — شب سرگرمی ولسوالی که در خانه میزبان باشگاه "دختر میله های زندان" و سطوح مختلف از فحشا.

Hundreds of cases, but no lockdown: What’s changed in Japan?

میزان مرگ و میر نیز نشان می دهد که احتمال کمتر از بیماران جوانتر در حال مرگ از coronavirus. از تقریبا 1000 ویروس مرگ و میر در ژاپن و فقط پنج نفر در 20s و 30s در حالی که بیش از نیمی از آن در 80s, یا, مسن ترین گروه های آسیب پذیر در ژاپن سفیدی جامعه است.

مرگ و میر عقب مانده شاخص مقیاس عفونت و بستری شدن در بیمارستان شروع به افزایش در توکیو. تعداد کسانی که در درمان دو برابر شده و به بیش از 400 عنوان از دوشنبه پس از سقوط به پایین به عنوان حدود 200. اما کسانی که ذکر شده به عنوان جدی نیاز به درمان در ICU یا با ونتيلاتور — هنوز فقط بخش کوچکی. وجود دارد و تنها هشت مورد از جمله در توکیو که از سهشنبه به پایینترین سطح خود از دولت شروع به ردیابی داده ها در اواخر ماه آوریل است. پایتخت نشده از گزارش یک مرگ از Covid-19 در دو هفته.

توکیو در ماه گذشته تجدید نظر در روش خود را از نظارت بر دولت از عفونت ویروس به تاکید بیشتر بر وضعیت سیستم پزشکی برای رسیدگی به بیماران بیشتر است.

Hundreds of cases, but no lockdown: What’s changed in Japan? برگزاری پیاده چتر راه رفتن گذشته فروشگاه به عنوان باران می افتد در منطقه Shinjuku توکیو, ژاپن روز یکشنبه 14 ژوئن 2020. (بلومبرگ)

در بازتابی از توکیو تغییر بیشتر ویروس, تست, تست مثبت رای غوطه ور است از طریق مه و ژوئن — اگر آن را با کمی علامت تا دوباره در طول هفته گذشته. پایتخت در حال حاضر انجام به طور متوسط حدود 2000 آزمون در روز با توده تست میزبان باشگاه در منطقه Shinjuku.

این شهر قبلا تست شده و تنها کسانی که با علائم. کارشناسان از جمله دانشگاه توهوکو استاد Hitoshi Oshitani تصمیم به عمد حد تست با استناد به تجربه H1N1 شیوع در سال 2009 هنگامی که مردم رو آلوده در حال انتظار برای آزمایش در شلوغ اتاق بیمارستان و همچنین کم دقت اولیه تست کیت. این تصمیم حتی مورد ستایش قرار داد به عنوان یکی از دلایل برای این کشور موفقیت در مهار اولیه بیماری همه گیر.

هدف آزمایش به کمک بیشتر موارد و امکانات پزشکی هستند و نه تحت فشار از پاتوژن, Yasutoshi نیشیمورا وزیر مسئول هماهنگی ملت coronavirus پاسخ گفت: بیش از آخر هفته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب