صدها نفر جمع آوری برای شمع شب زنده داری و نماز پس از مرگ یک چنگال بزرگ افسر پلیس

صدها نفر از مردم جمع شده بودند چهارشنبه شب در Altru پارکینگ بیمارستان برای شب زنده داری به افتخار قربانیان از

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

صدها نفر از مردم جمع شده بودند چهارشنبه شب در Altru پارکینگ بیمارستان برای شب زنده داری به افتخار قربانیان از چنگال بزرگ تیراندازی در روز قبل از آن که منجر به مرگ یک افسر پلیس و یک غیر نظامی و آسیب به یک کلانتر معاون.

شمع و چراغ قوه افروزی در نظر گرفته شده بود برای نشان دادن تمام چنگال مأموران اجرای قانون که جامعه به طور کامل پشتیبانی از آنها گفت: Lauralee Tupa که سازماندهی این رویداد است.

"ما همه چیز را درک است که آنها انجام می دهند. ما در اینجا برای آنها و ما امیدواریم که آنها می دانند که چگونه عاشق آنها هستند," Tupa گفت. "چنگال بزرگ جامعه زیبا است. با عرض پوزش از همه کسانی که جانشان را از دست دادند."

این حادثه که منجر به مرگ و میر آغاز شده و حدود 2:30 p. m. روز شنبه هنگامی که معاونین کلانتر رفت به آپارتمان از سلمه Q. Pendleton, 41, برای خدمت اخراج مقالات. تیراندازی فوران مدت کوتاهی پس از آن آغاز شده توسط پندلتون با توجه به چنگال بزرگ اداره پلیس.

یک GFPD افسر که در پاسخ کشته شد و یک کلانتر و معاون نیز زده شد. معاون در شرایط پایدار در Altru. یک زن در آپارتمان درگذشت و پندلتون نیز مجروح شد و حمل و نقل به Altru.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پل شوالیه یک کشیش در امید انجیلی کلیسای میثاق led, دعا و نماز برای همه قربانیان این تیراندازی از جمله کسانی که او گفت به اعتقاد او ستمکار بودند.

"آنها تا به حال خانواده های بیش از حد" او گفت: این جمعیت است.

شمع و چراغ قوه روشن شد در ساعت 9:30 p. m. و شوالیه نماز بود bookended توسط دور از کف زدن برای Altru کارگران است. نماز به طور خلاصه قطع شده توسط یک Altru مدیر درخواست صدها نفر از تماشاگران بسته بندی شده پر در اطراف صفحه نمایش از شمع به عمل اجتماعی فاصله. پس از آن اعضای این جمعیت برگزار شد تا چراغ قوه و چنگال مأموران اجرای قانون به رهبری خود در صفوف منظم از بیمارستان است.

شوالیه گفت که این رویداد گرد هم آمدند به سرعت. پس از Tupa تصمیم گرفت او می خواست به انجام کاری او پرسید: شوالیه و به اشتراک گذاری آن با پایگاه بزرگی از پیروان و کلمه در مورد شب زنده داری در سراسر رسانه های اجتماعی از وجود دارد. در میان صدها نفر از شرکت کنندگان بودند چندین اجرای قانون دانشجویان, Tupa گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن