صدها نفر جمع آوری در شرق چنگال شب زنده داری

این رویداد افتخار مردی که روز دوشنبه در یک مینیاپولیس رویارویی با پلیس و همچنین به عنوان یک افسر پلیس بود که ب

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

این رویداد افتخار مردی که روز دوشنبه در یک مینیاپولیس رویارویی با پلیس و همچنین به عنوان یک افسر پلیس بود که به ضرب گلوله کشته و چهار شنبه در گرند فرک.

صدها نفر جمع شده بودند در East Grand Forks رویداد آغاز شد که در 9 p. m. و انتظار می رود به بسته بندی کردن در 11. متعدد سخنرانان در زمان نوبت در میکروفون برخی از آنها را به شکستن را به اشک به عنوان آنها صحبت کرد.

این رویداد مشترک یاد جورج فلوید و چنگال افسر پلیس کودی هولته. فلوید بود که سیاه, درگذشت دوشنبه پس از او دوخته بود را برای حدود ده دقیقه توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس. هولته درگذشت, شنبه در هنگام تیراندازی آغاز شد که او به عنوان کمک به دیگر افسران در چه آغاز شده به عنوان یک روال تماس در گرند فرک ساختمان آپارتمان.

"من معتقدم که تجمعات مانند این که در آن صلح آمیز است و همه با هم از عشق لازم است" گفت: Devon پاپ که سازماندهی این رویداد است. "با اینکه امروز در اینجا با ما شمع و گل در دست ما می خواهم به این باور جورج در حال نگاه کردن به ما را با یک حس رهایی. هر دو جورج فلوید و کودی هولته سزاوار نیست رویدادی که اتفاق افتاده است. خشونت بی معنی مثل این است که آیا پاره شدن امریکا از هم جدا. ... نه یکی از آنها سزاوار چه اتفاقی افتاده است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پاپ گفت: "چیزی را تغییر دهید."

در میان سخنرانان بود Derek Murph Sr. که گفت که "تمام چهره زیبا من از دیدن حق در حال حاضر در حال رفتن به ایجاد یک بیانیه است."

او خواست خویشتن داری و به مردم گفت که "ما باید برای حفظ آن با هم."

"خدا خوب است" او به این نتیجه رسیدند. "و تا زمانی که ما اعتقاد داریم در هر یک از دیگر و در کنار درب همسایگان همه چیز خوب خواهد بود. ما همه خونریزی ، من اهمیتی نمی دهند چه رنگ پوست شما است.

ما باید برای قرار دادن تمام این نفرت به سمت."

بسیاری در این مراسم برگزار می شود علائم و عینک تی شرت که به عنوان خوانده شده "من نمی توانم نفس بکشم" که در میان فلوید نهایی کلمات.

در ضمن 70 کیلومتر به سمت جنوب تظاهرات در فارگو در زمان های مختلف به نوبه خود. پس از تظاهرات مسالمتآمیز در سراسر بسیاری از روز و شب ساعت را دیدم یک تغییر است. معترضان وجود شکست ویندوز مرکز شهر و غارت حداقل یک رستوران. پلیس های ضد شورش دنده شات آنچه به نظر می رسد اشک-کپسول های گاز به عنوان معترضان شروع به یک آتش سوزی در وسط یک خیابان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب