صدها شرکت در مراسم تشییع جنازه برای Grand Forks افسر پلیس کودی هولته

"من می توانم همه چیز را از طریق مسیح است که به من می دهد قدرت" عمویش آنتونی کارتر نقل در هولته مراسم تشییع جنا

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

"من می توانم همه چیز را از طریق مسیح است که به من می دهد قدرت" عمویش آنتونی کارتر نقل در هولته مراسم تشییع جنازه برگزار شد سه شنبه, ژوئن 2, در رالف Engelstad عرصه در گرند فرک. "کودی عینک که در گردن او برای یک دلیل چون در جایی به نحوی او را روز به عنوان یک افسر پلیس دشوار خواهد بود و روز خود را به عنوان یک افسر پلیس می تواند خطرناک باشد. بنابراین او با نزدیک شدن هر روز پوشیدن وعده خدا به دور گردن خود.

صدها نفر از مردم از جمله اعضای عمومی انتخاب مقامات و روحانیون اجرای قانون و نظامی – با حضور در رالف شنبه به افتخار هولته که کشته شد در خط وظیفه یکشنبه, مارس 27. در خطبه های داده شده توسط پاستور لین Ronsberg از شارون کلیسای لوتری او به یاد می آورد که گرم روز درگذشت او احساس اولین روز تابستان است. اما Ronsberg گفت: آن را به زودی تبدیل به زمستان در آن سردی عاطفی.

دو چنگال بزرگ شهرستان کلانتر دفتر نماینده اعزام شدند به یک آپارتمان در جنوب چنگال بزرگ آن روز برای چه آغاز شده به عنوان یک سرویس معمول از اخراج مقالات. پلیس می گویند که مستاجر سلمه پندلتون باز باز آتش بر نمایندگان با AK-47. زمانی که نام نمایندگان برای کمک هولته یکی از دو چنگال بزرگ افسران پلیس به پاسخ.

"ما افتخار کودی به عنوان کسی که مایل به اجرا نسبت به خطر در مقابل فرار از آن" داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: در روز سه شنبه مراسم است. "چهارشنبه گذشته او می دانست که افسران همکار در حال حاضر اخراج شده اند بر او می دانست آپارتمان چپ او را در معرض تیراندازی. اما او در هر حال."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هولته به ضرب گلوله کشته شد سه بار. ماموران به او مراقبت اورژانس در آپارتمان قبل از حمل او را در خارج به یک آمبولانس و به او منتقل شد به Altru بیمارستان. او مرده در هنگام ورود.

او جان سالم به در با همسر خود را از چهار سال آماندا; 10-ماه-پیر پسر خود را پدر و مادر خود را خواهر و برادر دوقلو است که یک افسر در فارگو; و بزرگ خانواده.

در علاوه بر این به کارتر و بورگوم سخنرانان در این مراسم شامل Grand Forks رئیس پلیس Mark Nelson, به گزارش ایسنا ، جان Hoeven ایالات متحده سناتور. کوین کرامر در کنگره ایالات متحده کلی آرمسترانگ, North Dakota گارد ملی مسلح ، رایان شولتز و مسلح ، ژنرال آلن Dohrmann. برخی از سخنرانان می دانستند هولته هست و دیگران باید تنها بدست بدانید که در مورد او در روز پس از مرگ او. اما هر یک از آدرس خود را به رنگ یک عکس از یک, آرام,, مودب, مردی که دوست داشت خدا, خود, خانواده, بودن, پدر و روز در دریاچه و یک شوخی خوب است. هولته معتقد بودند در خدمت جامعه خود – هر دو به عنوان اجرای قانون ارائه و نگهبان ملی – به طوری که دیگران نمی خواهد که به.

کارتر گفت: مدت طولانی است که پاک کردن به کسانی که او را می دانستند که هولته خاص بود. کارتر سابق دیرین کانکتیکات دولت سپاهی استفاده می شود برای کمک به نگه Connecticut State Police جوانان در هفته یک هفته استخدام و برنامه های آموزشی برای نوجوانان است. هولته و برادرش تصمیم گرفت که آنها می خواستند به انجام آن در طول سال سوم دبیرستان.

عموی خود را به آنها هشدار داد که آموزش نداشت کمپ تابستانی و که این برنامه طراحی شده بود شدید. برادران به شدت رقابتی و همیشه برای یک چالش شد و نه دلسرد.

کارتر به یاد می آورد که برادران در بر داشت آموزش به هر بیت به عنوان سخت به عنوان او وعده داده بود. اما در پایان هفته هولته به رسمیت شناخته شد با بالاترین جایزه رهبری است که می تواند به دست آمده در اردوگاه.

"من هرگز فکر نمی کردم من یک رهبر" کارتر به یاد می آورد هولته به او گفت: پس از آن. "و من گفت:" اوه مرد جوان چقدر اشتباه می کنید."

هولته را اگهی اعتبار Connecticut State Police جوانان در هفته به عنوان نقطه عطفی در زندگی او هنگامی که او شور و شوق خود را برای رهبری خدمت و حفاظت از. او فارغ التحصیل از نورمن شهرستان غرب دبیرستان در مینه سوتا در سال 2010 و در ادامه برای تکمیل آموزش های پایه و تبدیل شدن به یک مهندس نظامی برای گارد ملی داکوتای شمالی. او مورد مطالعه عدالت کیفری و جامعه شناسی و علوم نظامی در مینه سوتا دانشگاه ایالتی مورهد و فارغ التحصیل در سال 2015. پس از آن او راه اندازی شد به عنوان ستوان دوم در ارتش ایالات متحده و در زمان مرگ او یک ستوان در داکوتای شمالی گارد ملی. او شروع به کار خود را در اجرای قانون با چنگال پلیس در سال 2017.

نلسون گفت که او و هولته با تشکیل یک پیوند نزدیک در بخش های کودک, عکس نلسون از نوه اش و هولته از نوزاد. او به یاد می آورد هولته به عنوان یک دوست به همه با یک پوزخند است که می تواند به روشن هر روز. اما مهم تر او گفت: هولته شد یک پلیس پلیس که قلب بزرگتر از خود شجاعت و که تا به حال شور و تزلزل فداکاری برای حفظ و خدمت به جامعه خود.

زمانی که هولته در انجام وظیفه نلسون گفت: هرگز وجود هر گونه نیاز به نگران باشید.

پس از مرگ او هولته اهدا شد با وودی Forum جایزه که افتخارات داکوتای شمالی سربازان گارد ملی که نمایش شجاعت و عزم و اراده برای حفاظت از زندگی, اندام یا اموال. پس از مراسم او دفن در Augustana کلیسا و گورستان در نزدیکی زادگاه خود از Halstad, Minn.

"استراحت در صلح کودی" نلسون گفت. "ما آن را کردم از اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب