انسان نیست ویروس

"شده اند وجود دارد بسیاری از آفت ها در جهان شده اند وجود دارد جنگ و در عین حال طاعون و جنگ همیشه پیدا کردن مرد

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

"شده اند وجود دارد بسیاری از آفت ها در جهان شده اند وجود دارد جنگ و در عین حال طاعون و جنگ همیشه پیدا کردن مردم به همان اندازه آماده نشده است."

– Albert Camus

آن زمان برای یک اعتراف. چندی پیش من نشسته بود روی زمین در بخشی از راه دور از هند شد و با توجه به یک بشقاب برنج و گوشت است. به عنوان یک دختر جهان غرب, من نمی تواند متوقف خودم درخواست که در آن گوشت نشات گرفته است. میزبان من به هر یک از دیگر نگاه جانبی (هرگز نشانه خوبی!) قبل از پاسخ دادن با یک لبخند "قبیله ای گوشت است." آن بت. چه مردم محلی در زمان داده شده به عنوان بخشی از راه خود را از زندگی به نظر می رسید به من در زمان یکی دیگر از داستان به زینت دادن من ماجراجو وضعیت در میان دوستان شما در اروپا است.

سپس چند ماه پیش چیزی اتفاق افتاده است چیزی که به نظر می رسید از یک فیلم که هیچ عضو عادی عمومی انتظار می رود که تا کنون اتفاق می افتد ، در یکی از این (به اصطلاح مرطوب) بازار که در آن محصولات تازه از جمله حیوانات وحشی فروخته شده در چین در شهر ووهان چیزی را اشتباه رفت برای انسان است. با توجه به دولت چین آن را از وجود دارد شاید از یک خفاش که COVID-19 اپیدمی آغاز شده است.

هر چند که منشاء داستان باز است به رشد شک هیچ چیز تغییر این واقعیت که این ویروس به سرعت در حال گسترش به عنوان تعصبات و باورهای غلط و بدیهی است که پیامبران دروغین که ازمایش کرده از نزدیک در پشت. فرشتگان از آخرالزمان به خصوص حفاظت و محدود کارشناسان به سرعت خواستار بسته شدن بازارها و کامل جهانی پایان دادن به "شکار" مصرف و "قاچاق" از حیوانات وحشی.

یکی از "جزئیات" نادیده گرفته شده توسط چنین حفاظت از علاقه مندان به – که معمولا می توانید پیدا کردن یک سوپر مارکت نزدیک به آستان خود و پول برای خرید مواد غذایی وجود دارد – این است که حیوانات وحشی هستند و هر دو از یک منبع اصلی پروتئین و همچنین به عنوان مرکزی برای خود هویت برای بسیاری از مردم آفریقا و آسیا ،

تعداد زیادی از اروپایی ها و آمریکایی ها مخالف هستند به فصلی بازی را در صفحات خود یا. اما اياد' آخرالزمانی dirges وجود دارد متوقف نمی. سرزنش از دست دادن تنوع زیستی و شهرنشینی باعث بیماری (اگر چه لینک اثبات نشده) آنها نیز با استفاده از این اپیدمی به فشار برای مطلب "مناطق حفاظت شده" و "مشکل" از ازدیاد جمعیت به "حل شده است."

همه آنها ادعا می کنند که بر اساس علم است. اما این درست نیست. در استدلال برای ممنوعیت حیات وحش مصرف و تجارت ایجاد مناطق حفاظت شده و برخورد با "ازدیاد جمعیت" مشتق از حدس و گمان نیمه حقایق عمدی نادرست غربی تعصبات و شبح ecofascism. آن می تواند فاجعه طلسم برای اراضی و شیوه زندگی مردم بومی در سراسر جهان است.

آدمخوارها و تمدن

"من نمی نژادپرستانه من بود گفت: دقیقا همان چیزی که اگر عادات غذا خوردن در نیوزیلند باعث شده این. آسیا و آفریقا باید متوقف شود از خوردن حیات وحش, و این بی رحمانه و غیربهداشتی بازار برای همیشه بسته" می نویسد: یکی از بسیاری از تویتر زوزه که آفریقایی ها و آسیایی ها کثیف هستند و بی رحمانه به دلیل عادات غذا خوردن خود را – و خود گفتن که دیدگاه های خود را احتمالا نمی تواند نژادپرست است.

به نظر نمی رسد به توجه به اینکه آیا یا نه وجود دارد شرکت شواهد ارتباط غیر رسمی بازار به بیماری های همه گیر. مهم نیست که اگر بسیاری از بیماری های همه گیر (برخی فکر می کنند COVID-19 می تواند یکی) تولید شده توسط پرورشی حیوانات است که "ما" را دوست دارم به خوردن مثل مرغ و گاو است. کشنده آنفولانزای مرغی برای مثال در آمد از اردک اهلی و معروف "گاو دیوانه" بیماری است که آمار استرالیایی در 1990s آمد از معشوق خود گاو.

مهم نیست که گوشت فرآوری شده مانند همبرگر و هات داگ در حال فکر به نتیجه مرگ و میر 60,000 آمریکایی در سال است. "ما" مواد غذایی است که هنوز هم به عنوان سالم آن است که همیشه از دیگران است که ظاهرا "unhygienic."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب