چگونه سوخت های فسیلی لابی است ربودن اروپایی سبز معامله

امروز کمیسیون اروپا ارائه آن هیدروژن استراتژی است. هدف آن کمک به تازه سبز شد (EGD) و "برای کمک به اتحادیه اروپ

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

امروز کمیسیون اروپا ارائه آن هیدروژن استراتژی است. هدف آن کمک به تازه سبز شد (EGD) و "برای کمک به اتحادیه اروپا از بهبود از COVID-19 اقتصادی تاثیر".

اما در حالی که رسما اولویت بندی سبز هیدروژن (ساخته شده از انرژی های تجدید پذیر) هیدروژن استراتژی نگه می دارد و درب بصورتی پایدار و محکم به هیدروژن ساخته شده با سوخت های فسیلی است. در همین حال دانشمندان به ما می گویند که آب و هوا اورژانس ما را ملزم به ترک سوخت های فسیلی در زمین است که شامل گاز است که به عنوان بد به عنوان هر نوع دیگر سوخت های فسیلی است. ما به سادگی انجام هم به صورت خطرناک تر حواس او را پرت.

پس چرا هیدروژن استراتژی و بیشتر نگران کننده اروپایی سبز معامله – اتحادیه اروپا عمده طرح جدید که به دنبال آن اقتصاد 'آب و هوا-خنثی' – آشنائی فسیلی گاز ؟

یک شرکت رصدخانه اروپا گزارش منتشر شده روز گذشته به بررسی کثیف اثر انگشت از سوخت های فسیلی لابی بیش از EGD شماره یک لابی موضوع در بروکسل.

در 100 روز اول پس از راه اندازی آن بالا کمیسیون مقامات مسئول EGD ملاقات 29 بار با نمایندگان منافع عمومی و 151 بار با کسب و کار لابی حدود 11 جلسات در هفته است. این تعداد به احتمال زیاد حتی بالاتر با توجه به این که محدود شفافیت قوانین تنها پوشش بالای یک درصد از مقامات بنابراین ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از لابی جلسات زیر این سطح صورت گرفته است و نه آنچه که مورد بحث قرار گرفته است.

هدفمند ترین تصمیم گیرندگان کمیسر فرانس تیمرمانس و اعضای کابینه و آنها نیز نمره بد در شفافیت. آنها تنها در زمان یادداشت برای 3 جلسات خارج از 56 جلسات در EGD با صنعت. پوسته شرکت eurogas Polska Grupa Energetyczna (PGE) در صنایع شیمیایی و شورای (Cefic), Eni و زیرساخت های گاز اروپا در میان سوخت های فسیلی لابی که در دیدار با کمیسر یا اعضای کابینه خود را با هیچ پرونده واصل شده است.

ممتاز دسترسی است که تنها یک بخش از چند چنگک صاف کردن استراتژی است. بزرگ آلوده را صرف صدها میلیون ها نفر در لابی اتحادیه اروپا. این پول برای پرداخت یک طیف گسترده ای از تاکتیک از استخدام با تجربه لابی شرکت های به سازماندهی یک بی شمار از حوادث به بهره برداری از درب گردان بین دولتی و بخش خصوصی است. متاسفانه گرفتن از آلوده در تصمیم گیری منجر به دهه از دست داد واقعا به مقابله با بحران آب و هوا با بیش از حد بسیاری از نمونه های غلط به رهبری و یا آبیاری, آب و هوا و سیاست های انرژی.

همانطور که برای اروپایی سبز ایران اگر چه در کمیسیون و به خصوص به فرانس تیمرمانس می دهد واقعا بزرگ سخنرانی خود عمل تا کنون در آب و هوا و محیط زیست به ما داده است پنجاه سایه خاکستری و سبز به اندازه کافی برای ایجاد یک تفاوت. سبز معامله مهمتر نیست فاز از سوخت های فسیلی; بر خلاف آن را می دهد یک نقش برجسته کربن تجاری است که ادامه خواهد داد به اجازه می دهد بزرگ آلوده به سرعت انتقال آن کاهش تولید گازهای گلخانه ای اهداف بیش از حد متوسط و بیش از حد کند و آن را به زباله پول برای تامین مالی صنعت "نادرست راه حل'.

یکی از عناصر کلیدی از EGD است آب و هوا قانون پیشنهادی در 4 مارس سال 2020 و طراحی شده برای تنظیم یک هدف قانونی الزام آور برای اتحادیه اروپا برای رسیدن به 'net-صفر' تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 و متوسط اهداف برای سال 2030. در این زمان هدف برای سال 2030 (تصمیم گرفت در سال 2014) است 40 درصد کاهش نسبت به سطوح سال 1990 و در آن روشن بود و حتی در آن زمان راه اندازی شد که این یک کم مسخره هدف است. آب و هوا سازمان های غیر دولتی تقاضای اتحادیه اروپا هدف از 65 درصد کاهش تولید گازهای گلخانه ای کاهش تا سال 2030 برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5°C, بر اساس آنچه که علم و عدالت نیاز دارد.

آنچه در این کمیسیون پیشنهاد کرده است که در حال حاضر به "کشف گزینه های جدید برای سال 2030 هدف از 50 به 55 درصد کاهش انتشار آلاینده ها در مقایسه با سال 1990". و اگر آنها تصمیم می گیرید که لازم است برای اصلاح زمان هدف از 40 درصد کاهش آنها را به یک پیشنهاد به پارلمان اروپا و شورای. بیش از 30 جوانان اعتصاب از جمله گرتا Thunberg, در واکنش به پیشنهاد آب و هوا قانون آن را "تسلیم". "ما فقط باید گل فقط 2030 یا 2050. ما بالاتر از همه به آنها نیاز دارید برای سال 2020 و هر ماه و سال به آمده است." آنها توضیح می دهند: "چون از راه دور net-zero emission اهداف معنی خواهد بود که هیچ اگر ما فقط در ادامه به نادیده گرفتن دی اکسید کربن بودجه – که امر برای امروز یک دور آینده است."

علاوه بر این به جای یادگیری درس از Covid-19 که ما نیاز به گوش دادن به علمی هشدار – آیا در مورد رمان بیماری و یا تغییر آب و هوا – سوخت های فسیلی لابی نیز با استفاده از بحران کنونی در فرصت طلب راه است. قدرتمند کارفرمایان فدراسیون BusinessEurope repackaged مطالبات خود برای به تاخیر انداختن و بیشتر تضعیف آب و هوا قانون پرسیدن که آب و هوا به اهداف مطرح نشده بدون یک ارزیابی اثرات در دراز مدت اثرات Covid-19. سوخت فسیلی دارای لابی با بهره برداری از شوک ناشی از این بیماری همه گیر و به نام "بازیابی" موفق به سرمایه گذاری بودجه اتحادیه اروپا برای هیدروژن و CCS (اثبات نشده جذب و ذخیره سازی کربن تکنولوژی). این مثال کامل از آنچه نویسنده و محقق نائومی کلاین خواستار "دکترین شوک".

به طور کلی سوخت های فسیلی لابی کاملا خوشحال با تمرکز اتحادیه اروپا در قرار دادن بر روی "net-صفر تا سال 2050" و فشار برای هیدروژن است. چرا ؟ آن را نگه می دارد مدل کسب و کار خود تا حد زیادی دست نخورده و اجازه می دهد تا انرژی عظیم شرکت باقی می ماند در کنترل متمرکز انرژی سیستم که از آنها می توانید نگه دارید بهره در حال حاضر و در دهه های آینده.

به عنوان با دیگر نادرست راه حل های همگانی توسط صنعت سوخت فسیلی در دهه های اخیر هیدروژن گزینه اجازه می دهد تا سوخت های فسیلی شرکت ها برای حفظ آلاینده بدون اختلال در مدل کسب و کار خود. این "راه حل" نیست و اساسا حل تغییر آب و هوا و در واقع می تواند یک انحراف خطرناک از عمل قفل کردن ما را به برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت ها برای فسیلی-سوخت آینده به جای یک سوخت توسط انرژیهای تجدید پذیر و غیر متمرکز انرژی است. دومی به عنوان برخی از شهرها در حال حاضر نشان دادن امروز می تواند به نفع شهروندان جوامع محلی و آب و هوا.

اما این انرژی جدید پارادایم ترسناک چشم انداز انرژی کثیف غول که باید تحت سلطه سیاست و صنعت برای یک قرن. این است که چرا ممتاز دسترسی از سوخت های فسیلی لابی است بنابراین به لحاظ سیاسی سمی است.

اما زمان, سلامت, آب و هوا و بحرانهای اقتصادی نیز یک فرصت تاریخی برای تغییر راه ما سیاست است. ما می دانیم که برای جلوگیری از آب و هوا شکست اکثریت قریب به اتفاق از سوخت های فسیلی در صنعت گاز و نفت و زغال سنگ, ذخایر نیاز به ماندن در زمین است. ما همچنین می دانیم که سوخت های فسیلی لابی باید بی وقفه تلاش برای چندین دهه و همچنان به خرابکاری اقدام آب و هوا. چرا ما اجازه می دهد آنها را به شکل "راه حل" به آب و هوای اضطراری زمانی که علاقه خود را به نگه داشتن سوزاندن سوخت های فسیلی?

ما نیاز به نصب یک فایروال است که محافظت از EGD و همه آب و هوا و انرژی تصمیم گیری از سوخت های فسیلی لابی. این به این معنی بیشتر جلسات و تضاد منافع مشارکت و یا همکاری با سوخت فسیلی لابی. این به این معنی فسیلی رایگان در حال حاضر سیاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب