چگونه یک دوستی الهام هدیه ای از عشق و ايثار به ایجاد خانواده در آرژانتین

"من فقط پیمایش از طریق اخبار سایت و دیدم یک عکس از یک جانشین با خانواده و پدر و مادر در نظر گرفته شده در یک عک

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

"من فقط پیمایش از طریق اخبار سایت و دیدم یک عکس از یک جانشین با خانواده و پدر و مادر در نظر گرفته شده در یک عکاسی صفحه" Koepplin توضیح می دهد.

احساس شجاع او رسیده به هایدی فریتز های فارگو, مامان دو پسر — Caden, 14 و بکهام, 10 —چه کسی به اشتراک گذاشته رحم جایگزین تجربه. دو بچه برای قهوه ملاقات که در آن آنها شد سریع دوستان است.

"به محض اینکه نشستیم به صحبت کردن با من می دانستم که من تا به حال فقط یک دوست مادام العمر. ما متوجه ما رفت به مدرسه با هم و تا به حال بسیاری از دوستان مشترک" Koepplin می گوید از اولین جلسه خود را. در طول این قهوه تاریخ Koepplin می گوید که آنها کشف کرده اند که او فرزند خوانده Kaden و فریتز پسر Caden هر دو بازی برای وست فارگو هاکی.

"چند هفته پس از ملاقات ما ما کشف کرد که پسران ما تا به حال فقط قرار داده شده است در همان تیم هاکی که فصل" او می گوید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از اولین جلسه خود را در رابطه رشد داشته است. و هنگامی که Koepplin احساس کنجکاو در مورد رحم جایگزین او رسیده. وقتی پرسیده شد که چه چیزی آن را مانند به عنوان یک جانشین فریتز بوده: "زمانی که شما پدر و مادر خود را نگه دارید کودک برای اولین بار آن است که زندگی در حال تغییر."

در 32, فریتز انجام دو فرزند به اصطلاح به عنوان قائم مقام و می گوید او احساس کامل را در نظر بگیرید و آن خود را مجددا ارائه و هم راستا با اهداف خود.

"این است که نه تنها در مورد دادن زندگی اما این فرصت را به عقب به جهان و ایجاد روابط طولانی مدت با کسانی که زندگی شما را تغییر," فریتز می گوید.

Koepplin که اغلب به شوخی او نتواند باردار شد شیفته فریتز را تجارب مثبت اما همچنان مردد. زندگی خود را با کار در نمایندگی بیمه با همکاران او را دوست دارد و همچنین به عنوان یک خانواده مشغول شش: به T. J. برای بیش از 7 سال مادر به 4 سال پورتر 6 ساله پیپر و مادر به دختر 13 ساله لیتون و 15 ساله Kaden. هنوز هم او احساس مانند رحم جایگزین خواهد بود ،

"من واقعا می خواستم به تجربه باردار شدن دوباره" Koepplin توضیح می دهد. "T. J. و بحث کردم که خانواده ما کامل شد."

و Koepplin نگران چگونه او را احساس حمل نوزاد.

"هنگامی که آن را به متصل شدن به کودک, من تا به حال اضطراب," او می گوید. "من صحبت با هایدی و او به من اطمینان که احساس کاملا متفاوت از زمانی که شما حامله هستید و خود را با فرزند خود."

در واقع فریتز می گوید بچه ها او را به اجرا درآمد به عنوان یک جانشین تر هستند مانند "حلقه دوستان" و تشویق Koepplin برای تبدیل شدن به خود "surrosister" — محبت مدت این جفت ارز در حال حاضر استفاده برای توصیف رابطه خود را.

Koepplin احساس اطمینان بنابراین او شروع به تحقیق این ایده به طور جدی. او گوگل "رحم جایگزین در داکوتای شمالی" یافت IARC رحم جایگزین مستقر در Maple Grove, مینه سوتا است.

"آنها تا به حال بسیاری از بررسی های خوب از دیگر عناصر و بسیاری از پدر و مادر در نظر گرفته شده," او می گوید. "دانستن هایدی و دانستن است که او باعث می شود به خوبی تحقیق و تحصیل تصمیم گیری به من کمک کرد انتخاب IARC حق دور."

هنوز هم با وجود داشتن کمی اضطراب — چه آن را مانند به کودک او انجام شده به دیگری ، — Koepplin ادامه تحقیقات خود و تصمیم گرفت از آن زمان برای صحبت با T. J.

"پاسخ اولیه او این بود که من دیوانه می خواهید به انجام این کار, اما یک بار من توضیح داد که آنچه من می خواستم از آن و به همین دلیل من می خواستم برای انجام این کار او کاملا در هیئت مدیره" او می گوید. "او می دانست که آن بدن و در نهایت تصمیم من اما بدون حمایت و عشق, من فکر نمی کنم من می توانم آن را انجام دهد."

تشویق T. J را پذیرش Koepplin عمیقا فکر آنچه در رحم جایگزین نیاز از او و خانواده اش و اگر او تا به حال قدرت درونی و انگیزه برای حمل یک کودک برای مردم او را نمی دانم.

"من فقط نگه داشته فکر کردن به آنچه من می خواهم انجام اگر من نمی توانستم فرزندان خود," او می گوید. "چگونه در دل من خواهد بود و من چگونه خواهد بود خدا را شکر برای کسی که دیگری را که قربانی و کمک به من یک نوزاد است. من می خواستم به آن فرد برای یک خانواده است."

Alex Koepplin holds an ultrasound picture showing the baby she carried for a couple from Buenos Aires, Argentina. Photo courtesy of Ten Little Chickens Photographer / Special to On the Minds of Moms

الکس Koepplin دارای یک سونوگرافی تصویر نمایش کودک او انجام شده برای یک زن و شوهر از بوئنوس آیرس, آرژانتین. عکس حسن نیت ارائه میدهد از هر ده جوجه های کوچک عکاس / ویژه را در ذهن بچه

پیدا کردن 'بچه'

ریشه در باورهای خود تشویق هایدی و الهام بخش برای کمک Koepplin شروع نرم افزار و فرآیند غربالگری در 17 سپتامبر سال 2018 است.

پس از یک پس زمینه مدارک پزشکی بررسی و ارزیابی فیزیولوژیکی تکمیل شد, جانشین هماهنگ کننده ایجاد یک پروفایل برای Koepplin بنابراین او می تواند همسان با زوج ها به دنبال کمک.

"من برای اولین بار همسان با یک زن و شوهر از نبراسکا در اکتبر 12, 2018," Koepplin به یاد می آورد. "من به پایان رسید تا رفتن با آنها را به عنوان خود را به اخلاق و اهداف نکرد با من که آن را به چگونه آنها می خواستند برای حفظ یک رابطه در طول فرآیند است."

Koepplin می گوید: او فقط علاقه مند در رحم جایگزین تجربه که در آن او می تواند تماس نزدیک با پدر و مادر در نظر گرفته شده. فریتز می گوید این است که مشترک پس از سفر به همسان با حق زن و شوهر می تواند برخی از زمان.

"هیچ" یک اندازه متناسب با همه "وقتی که می آید به کسی که می خواهد به دنبال رحم جایگزین به رشد خود و خانواده خود" فریتز توضیح می دهد. "زیبایی از رحم جایگزین است که آن را قادر می سازد در نظر گرفته شده پدر و مادر درگیر در دوران بارداری و تولد نوزاد خود را."

در نظر گرفته شده و پدر و مادر و یا زن و شوهر یا فرد به دنبال پیدا کردن یک جانشین — تایید شده توسط قائم مقام. فریتز برجسته در نظر گرفته شده پدر و مادر می تواند بخشی از هر نقطه عطف در روند از جنین ایجاد به روز تحویل.

"آنها (پدر و مادر در نظر گرفته شده) قادر به توسعه یک رابطه قوی با قائم مقام که سهام عکس ها و به روز رسانی در طول بارداری" فریتز می گوید.

خوشبختانه Koepplin ندارد به صبر طولانی برای پیدا کردن دو مرد که در نهایت تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی او با نام مستعار — "بچه ها" — به عنوان او و تمام خانواده اش تماس آنها. کمتر از دو ماه از زمانی که او رسیده به IARC معتاد Koepplin همسان با 40 سال Mathis و 45 سال سن سباستین در نوامبر 8, زندگی یک زن و شوهر در بوئنوس آیرس, آرژانتین.

"نگاه کردن به تصاویر خود را در مشخصات خود من فقط می تواند احساس گرما" او می گوید که او به یاد می آورد خواندن زندگینامه خود را ذکر شده با IARC. "آنها نوشت:" ما هر دو باید این درونی غیر قابل توضیح تمایل به تبدیل شدن به پدران'."

Koepplin قلب ached برای این دو مرد که هنوز در آن زمان ،

"من فورا شروع به گریه و فقط می دانست که آنها قوم من," او می گوید.

پس از مجازی جلسات Mathis آمد به بازدید Koepplin و خانواده او در تاریخ 1 دسامبر سال 2018 است.

"بچه ها کاملا او را دوست داشتم که آیا ما" Koepplin می گوید از او و خانواده اولین جلسه با بوئنوس آیرس ،

پس از تمام خانواده ملاقات Mathis, Koepplin و این دو به زودی به پدران و برنامه ریزی شده برای خود رحم جایگزین به بارداری, معنی, نمی, او نمی خواهد ژنتیکی مربوط به نوزاد است. بنابراین جنین خواهد بود که "انتقال" به Koepplin ایجاد شده با استفاده از تخم مرغ از یک اهدا کننده و اسپرم از یکی از پدران در نظر گرفته شده.

هنگامی که پدر و مادر در نظر گرفته شده و Koepplin توافق و امضا حامل توافق Koepplin احساس راحت رفتن به جلو با شاخص های بدن او را برای انتقال جنین گام بعدی در رحم جایگزین روند.

The Koepplin family includes dad T.J. and mom Alex as well as, from left, Leighton, Piper, Porter, and Kaden. Special to On the Minds of Moms

این Koepplin خانواده شامل پدر T. J. و مادر الکس و همچنین از سمت چپ لیتون پیپر Porter و Kaden. خاص را در ذهن بچه

توضیح او 'کانگورو کیسه'

الکس و T. J. سفر به یک کلینیک باروری در سن دیگو, کالیفرنیا برای انتقال انتصاب در مارس 8, 2019.

"کمی که جنین گیر حق دور و تصمیم گرفت تا من را به خانه اش برای بعد از 9 ماه" Koepplin توضیح می دهد. "ما خیلی خوش شانس است که این همه کار می کرد و ما نمی باید از طریق دیگری انتقال دهید."

در طول بعد از انتصاب دکتر در فارگو در مارس 16, او آموخته انتقال موفقیت آمیز بود. در این ملاقات او با استفاده از این نرم افزار پیام WhatsApp برای به اشتراک گذاشتن ضبط ضربان قلب کودک به طوری که بچه ها می تواند آن را بشنود.

در حال حاضر که او تا به حال خود را "حلقه دوستان", Koepplin مورد بحث با شوهرش چگونه آنها را کودکان خود بگویید.

"من واقعا می خواستم بچه ها من برای دیدن چگونگی بزرگ آن است که به انجام کاری برای کسی دیگری," او می گوید. "قادر به دادن هدیه ای از یک کودک و ایجاد یک خانواده چیزی است که شما نمی تواند توضیح دهد."

Koepplin خریداری یک کتاب به نام "کانگورو کیسه" توسط Sarah A. Phillips و خواندن آن را به دو فرزند جوان برای کمک به توضیح رحم جایگزین.

"آنهایی که مسن تر درک آنچه در رحم جایگزین شد" Koepplin می گوید از زمانی که T. J. و به اشتراک گذاشته شده تصمیم خود را به قائم مقام با تمام چهار نفر از فرزندان خود را. Kaden واقعا ابراز علاقه زیادی بودن a 15-year-old boy. لیتون شد فوق العاده هیجان زده است و نمی تواند صبر کنید برای دیدار با 'بچه'."

اگر چه او دو بچه زیر 7 هیجان زده بودند, آنها تا به حال مشکل توضیح آن برای دیگران اما در نهایت توسعه راه خود را از برقراری ارتباط با آن.

"پیپر و پورتر در زمان مدتی برای آنها که برای دریافت آن نیست برادر خود را و است که ما نمی خواهید به نگه داشتن نوزاد," او می گوید. "پیپر به او گفته بود معلم در مدرسه: 'مامان من است که با داشتن یک کودک برای دو بچه که عاشق یکدیگر. آنها را مجبور به استفاده از مامان من چرا که آنها لازم نیست که یک مامان'."

الکس و T. J. اعلام رحم جایگزین به پدر و مادر خود در خانواده شام.

"مادر من واقعا هیجان زده اما پدر من تا به حال یک بیت از رزرو بودن از یک نسل های مختلف, اما آن را ندارد او را به اطراف" Koepplin می گوید. "ما گفت: TJ خانواده در روز شکرگزاری. در آن زمان آنها را در حالی که به درک, اما هنگامی که ما بیشتر توضیح داده شده و به همین دلیل ما آن را انجام آنها کاملا در هیئت مدیره است."

زمانی که Koepplin گفت: دوستان در مورد رحم جایگزین او شگفت زده شد و تردید خود را.

"آنها همه بسیار هیجان زده اما بسیاری تا به حال واکنش تعجب کنید که چگونه من که قرار بود به بخش با کودک'," او می گوید."بزرگترین نگرانی آنها این بود که چگونه من روانی خوبی بودن خواهد بود پس از نوزاد متولد شده است."

پس از دوستان خود را ملاقات Mathis آنها قابل درک است که چرا او این کار را انجام دهند اما چند نفر از دوستان هنوز در تلاش برای درک تصمیم او.

"مردم درک نمی کنیم که چرا من می خواهم برای قرار دادن بدن من و خودم از طریق چیزی شبیه به این برای شخص دیگری," او می گوید. "آنها فقط آن را احساس بیش از حد از یک قربانی. من تو را دیدم هرگز به آن راه که پس از من تا به حال دو بسیار آسان و حاملگی سالم با فرزندان خود من."

Alex Koepplin and her husband T.J. admire Mathis and Sebastian's baby, whom Koepplin carried as a gestational surrogate. Special to On the Minds of Moms

الکس Koepplin و همسرش, T. J. تحسین Mathis و سباستین نوزاد آنها Koepplin انجام شده به عنوان یک حاملگی قائم مقام. خاص را در ذهن بچه

های مختلف عاطفی بارداری

اگر چه Koepplin تا به حال باردار شده و دو بار او می گوید حامل این کودک و به اصطلاح متفاوت بود.

"هنگامی که من باردار بود با فرزندان خود, من به دنبال به جلو به بالا بردن آنها را به دیدن اگر آنها می خواهم مثل من یا مثل TJ و...." Koepplin به یاد. "بدیهی است که من می دانستم که من خودم احساس می کنم هر یک از کسانی که همه چیز با این کودک پس از او تا به حال هیچ یک از ژنتیک است."

در آغاز بارداری Koepplin می گوید او سخن گفت هفته ای دوبار با Mathis و سباستین از طریق WhatsApp. به عنوان آنها با نزدیک شدن به موعد مقرر آنها صحبت کرد حداقل یک بار در هفته. بچه ها را پرس و جو در مورد Koepplin سلامت و همچنین رشد نوزاد است. آنها همچنین ارسال نامه و هدیه و Koepplin می گوید این مکرر مکالمات به او کمک کرد تا مدیریت بارداری.

"از نظر فیزیکی این بود که من بدترین دوران بارداری," او می گوید. "من خسته و بیمار هر سه ماهه و به دست آورد, هیچ, وزن," او می گوید.

و در 36 هفته و 3 روز در آستانه سال جدید Koepplin شد مبتلا به پره اکلامپسی یک احتمالا عارضه خطرناک که باعث فشار خون بالا و تورم در دست و پا.

تولد خود را طرح شامل یک عمل سزارین برای Jan. 20 اما با Koepplin تشخیص پزشکان او تصمیم گرفت که آنها نمی تواند صبر کنید. Mathis و سباستین نوزاد آماده برای دیدار با جهان حتی اگر خود پدر و مادر در نظر گرفته شده نیست.

"خوشبختانه بچه ها قادر به تغییر پرواز خود را برای رسیدن به روز قبل از او متولد شد" Koepplin می گوید.

Koepplin — که تا به حال بخش c با پسر و دختر خود گفت: علائم پره اکلامپسی این تولد تجربه بسیار متفاوت و در زمان های ترسناک است.

"من فشار خون رو به 176/112 و من در خطر تصرف و یا داشتن یک سکته مغزی," او می گوید.

این اپیدورال را ندارد و من فقط کمی بی حس در سمت چپ"

Koepplin می گوید, توضیح داد که در طول عمل جراحی او شروع به احساس درد بنابراین پزشکان تجویز اکسید نیتروژن (شناخته شده به عنوان گاز خنده) برای کاهش درد او.

"گاز ساخته شده من احساس بسیار سبک رهبری تا من گذشت" او می گوید.

Koepplin از خواب بیدار شد به طور ناگهانی زمانی که او شنیده کودک او انجام می خواهم برای تقریبا یک سال و گریه.

"من فقط آن را از دست داد احساسی مانند تحت اللفظی روده غم انگیز sobs," او می گوید. Mathis و سباستین که حاضر بودند برای تولد را سوار rollercoaster نمی تواند ترک Koepplin در این دولت است.

"بچه ها نمی تواند مرا در اتاق عمل پس به جای در نظر گرفتن نوزاد خود را به اتاق خود و صرف زمان به تنهایی با آنها به ارمغان آورد و کودک را یا به من نگاه کنید و مطمئن شوید که من OK بود" Koepplin می گوید.

Koepplin می گوید بچه ها حتی با او در آنجا ماند در پست-op به مطمئن شوید که او سالم و پایدار است.

"آنها نمی خواهند من به تنهایی حتی اگر مادر من و TJ نیز در آن وجود دارد با من," او می گوید.

Costantino Rosales Pellado was born on Jan. 3, 2020, at just over 36 weeks because Koepplin had developed a dangerous condition called preeclampsia, which can be life-threatening for the mother and baby. Special to On the Minds of Moms

Costantino روسالس Pellado متولد شد و در ژانویه. 3, 2020, در بیش از 36 هفته به دلیل Koepplin در حال توسعه یک بیماری خطرناک به نام پره اکلامپسی است که می تواند تهدید کننده زندگی برای مادر و نوزاد است. خاص را در ذهن بچه

این "هدیه ای است که نگه می دارد در دادن'

Costantino روسالس Pellado متولد شد و در ژانویه. 3, 2020. اما تولد او فقط شروع دو خانواده تبدیل شدن به یک "بزرگ", Koepplin می گوید.

"خود (Mathis و سباستین) اتاق بیمارستان بود به طور مستقیم در کنار درب معدن به طوری که ما قادر به رفتن به عقب و جلو تمام وقت در بیمارستان," او می گوید. "سپس هنگامی که آنها قادر به Costantino خانه آنها اجاره ای همسایه ما را به خانه برای یک ماه و ما قادر به رفتن به عقب و جلو در ثانیه است."

کمتر از شش ماه پس از او به هنگام تولد به "کمی Constantino", Koepplin می گوید او احساس می کند بیشتر هدفمند و کاملا راضی با تصمیم او. به آن احساس می کند مانند او ایجاد یکی دیگر از فرمت از خانواده او نیمی از دنیا.

"آن را فراتر از آنچه که من تصور زمانی که ما شروع کل این فرآیند" او می گوید. "تماس با ما خودمان بزرگ خانواده' و نمی توان آن را شرح بهتر از ما است. ما خیلی خوش شانس به در حال حاضر خانواده در آرژانتین و صحبت کردن با آنها را اغلب با تعداد زیادی از تصاویر از Constantino به عنوان او رشد می کند."

الکس و T. J. در حال برنامه ریزی یک سفر به بازدید بچه ها در بوئنوس آیرس در این پاییز اگر چه آنها مطمئن نیستند که چه چیزی ممکن است اتفاق می افتد در مورد سفر و coronavirus بیماری همه گیر.

هنوز Koepplin موافق با Frtiz: رحم جایگزین هدیه ای است که نگه می دارد در دادن.

"نه تنها من را به دو فرزند فوق العاده به این دنیا اما من به انجام این کار برای شخص دیگری," او می گوید. "من تا به حال افتخار ایجاد یک خانواده و مادام العمر و رویای به حقیقت می پیوندند برای این دو چشم انسان است. شما نمی توانید توصیف یک احساس است که می خواهم."

ببینید این داستان و بیشتر در تابستان در ذهن بچه مجله در غرفه این هفته در منطقه فروشگاه های مواد غذایی در فارگو-مورهد وست فارگو و چنگال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن