چقدر آن را هزینه مالیات دهندگان برای مقابله با Fargo تظاهرات ضد شورش? در اینجا یک شمارش

زیادی تظاهرات مه 30, شناخته شده به عنوان فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید به طول انجامید بسیاری از روز و در محد

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

زیادی تظاهرات مه 30, شناخته شده به عنوان فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید به طول انجامید بسیاری از روز و در محدوده فارگو به وست فارگو و دوباره قبل از نوظهور به شورش به شب نزدیک شد.

آسیب به مرکز شهر فارگو کسب و کار شد و در ده ها هزار دلار و شامل پنجره های شکسته و نقاشی های دیواری.

در زیر یک شکست از آنچه در آن هزینه بسیاری از سازمان های درگیر در برخورد با تظاهرات در 30 مه و همچنین به عنوان یک تظاهرات صلح آمیز شناخته شده به عنوان OneFargo که صورت گرفت در تاریخ 5 ژوئن در جزیره پارک. هزینه های مرتبط با راهپیمایی برگزار می شود, جمعه و شنبه ژوئن 19 و 20 بودند هنوز در دسترس نیست.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مجموع هزینه های مه 30 رویداد شد در مورد $213,739 در حالی که هزینه های ژوئن 5 رویداد در حدود $105,275 آوردن مجموع برای این شهرستان به حدود 319,014 گفت: گرگ Schildberger شهرستان سخنگوی.

او گفت: این شهر سرمایه گذاری و خدمات اضطراری تیم در حال بررسی بازپرداخت فرصت با داکوتای شمالی اداره خدمات اضطراری و قابل اجرا آژانس های فدرال.

Concrete barricades line the entrance to Fargo City Hall on June 4, as a precaution against threats made to disrupt a rally June 5 in Island Park. Forum file photo

بتن سنگر خط ورودی به فارگو تالار شهر در ژوئن 4, به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر تهدیدات ساخته شده برای اخلال در تجمع ژوئن 5 در جزیره پارک. فروم فایل عکس

کل هزینه به داکوتای شمالی گارد ملی برای کمک به فارگو تظاهرات در 30 مه به مبلغ حدود 87,500 و شامل حدود 200 سربازان با توجه به لایحه Prokopyk سخنگوی گارد.

گارد هزینه های مرتبط با کمک به ژوئن 5 OneFargo رویداد تخمین زده می شود که حدود 52,900 و شامل حدود 160 سربازان Prokopyk اضافه شده است.

North Dakota Army National Guard units were stationed in front of Fargo City Hall Friday, June 5. Forum file photo

داکوتای شمالی ارتش گارد ملی واحدهای مستقر شدند در مقابل فارگو شهرستان سالن چهار شنبه, ژوئن 5. فروم فایل عکس

این Cass County, کلانتر, هزینه های مربوط به تظاهرات در فارگو منطقه در 30 مه به مبلغ حدود 7,210 در منابع و حدود 32,224 برای اضافه کاری حقوق و دستمزد نیروی انسانی و هزینه های, در مجموع حدود 39,434 با توجه به آمار و ارقام ارائه شده توسط کلانتر جسی Jahner.

Jahner گفت: به دلیل برخی از هزینه ها هنوز در حال شمارش شهرستان هزینه کل برای کمک به تظاهرات می تواند به رشد کمی بالاتر است.

داکوتای شمالی بزرگراه گشت تخمین می زند که هزینه های خود را برای کمک به با تظاهرات در فارگو در 30 مه و ژوئن 5 شد در مورد $119,113 با حدود 5,301 که برای اسکان و حدود 113,812 برای حقوق.

مینه سوتا گارد ملی فرستاده سربازان و تجهیزات به مورهد در پاسخ به یک فرمان اجرایی صادر شده توسط رژیم صهیونیستی است. تیم Walz ارائه کمک های اضطراری به مورهد منطقه پیش از ژوئن 5 رویداد در فارگو.

هزینه این ماموریت با توجه به مینه سوتا مدیریت و بودجه بخش است در مورد $225,000.

این مبلغ را پوشش می دهد چیزهایی مانند حقوق و دستمزد, وعده های غذایی, billeting و وسایل نقلیه و سوخت و سایر هزینه ها حدود چهار روز.

مینه سوتا گارد ملی نیز وظیفه کمک به اجرای قانون مقابله با ناآرامی در شهرهای دوقلو منطقه که فوران پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس در مه 25.

این لایحه برای شهرهای دوقلو ماموریت صدر 12 میلیون دلار. که رویداد مینه سوتا گارد بزرگترین استقرار تا کنون برای ناآرامی های مدنی.

A convoy of Minnesota National Guard vehicles arrives June 4 at the Moorhead Armory. Forum file photo

یک کاروان از مینه سوتا گارد ملی وسایل نقلیه می رسد ژوئن 4 در مورهد زراد خانه. فروم فایل عکس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن