چگونه ایتالیا تبدیل به اطراف خود coronavirus فاجعه

توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 1:13:52 pm یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صورت با این نس

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 1:13:52 pm
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russia, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صورت با این نسخهها کار در یک مغازه سلمانی در رم ایتالیا در روز شنبه, مارس 19 سال 2020 است. ایتالیا ثبت شده کمترین تعداد coronavirus موارد از اوایل مارس به عنوان دولت کاسته سراسر کشور مستند دوشنبه اجازه می دهد مغازه ها و کافه ها و رستوران ها برای بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان آنها احترام بهداشت و قوانین ایمنی. (

زمانی که coronavirus فوران در غرب ایتالیا بود کابوس کانون یک محل برای جلوگیری از در همه هزینه ها و کوتاه نویسی در ایالات متحده و بسیاری از اروپا برای کنترل نشده سرایت.

"شما نگاه کنید با آنچه در ایتالیا" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: 17 مارس است. "ما نمی خواهیم در یک موقعیت شبیه به آن." جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد مورد استفاده ایتالیا غرق بیمارستان ها به عنوان شواهد برای مخالفت خود را به "مدیکر برای همه" در یک مناظره ریاست جمهوری. "آن کار نمی کند در ایتالیا در حال حاضر," او گفت:.

سریع به جلو چند ماه و ایالات متحده دچار دهها هزار نفر مرگ و میر بیشتر از هر کشور در جهان است. کشورهای اروپایی که یک بار نگاه smugly در ایتالیا روبرو هستند جدید شعله ور شدن یو پی اس. برخی از اعمال محدودیت های تازه و وزن, آیا برای قفل کردن دوباره.

نخست وزیر بوریس جانسون بریتانیا روز جمعه اعلام کرد یک تاخیر به برنامه ریزی کاستن از اقدامات در انگلستان به عنوان عفونت رای وجود افزایش یافت. حتی آلمان ستایش برای کارآمد آن پاسخ و دقیق تماس ردیابی هشدار داده است که سهل انگاری رفتار است که باعث افزایش موارد است.

و ایتالیا ؟ بیمارستان های آن اساسا خالی از COVID-19 بيمار. روزانه مرگ و میر نسبت به این ویروس در لومباردی در شمال منطقه که با مته سوراخ کردن فشار از همه گیر شناور در اطراف صفر است. تعداد روزانه موارد کاهش یافت به "یکی از کمترین ها در اروپا و جهان گفت:" جیووانی Toni مدیر عفونی بیماری بخش در موسسه ملی بهداشت. "ما شده اند بسیار محتاطانه."

و خوش شانس. امروز با وجود یک چشم انداز مثبت در مورد این هفته ایتالیا با احتیاط خوش بینانه است که آنها به این ویروس در چک — حتی ایتالیا بهداشت و کارشناسان هشدار می دهند که خوشنودی باقی مانده سوخت جت از این بیماری همه گیر. آنها آگاه هستند که این تصویر می توانید در هر لحظه.

چگونه ایتالیا رفته از جهانی بودن pariah به یک مدل — هرچند ناقص — از ویروسی مهار نگه می دارد تازه درس برای بقیه جهان از جمله ایالات متحده که در آن ویروس هرگز تحت کنترل در حال حاضر با شدت گرفتن در سراسر کشور است.

پس از یک سکندری شروع ایتالیا تثبیت کرده و یا حداقل حفظ پاداش سختی مستند در سراسر کشور از طریق ترکیبی از هوشیاری و دردناکی را به دست آورد تخصص های پزشکی.

دولت خود را هدایت یافته های علمی و کمیته های فنی. پزشکان محلی از بیمارستان ها و مقامات بهداشتی جمع آوری بیش از 20 شاخص ويروس روزانه و ارسال آنها را به مقامات منطقه ای که پس از آن رو به جلو آنها را به موسسه ملی بهداشت ،

نتیجه هفتگی X-ray از کشور را به سلامت بر اساس آن تصمیم گیری سیاست بر اساس هستند. که یک راه طولانی از ایالت وحشت و نزدیک به سقوط است که آمار ایتالیا در ماه مارس است.

این هفته مجلس رای به گسترش دولت اضطراری قدرت از طریق Oct. 15 پس از نخست وزیر جوزپه کونته استدلال ملت نمی تواند اجازه دهید آن گارد پایین "از آنجا که این ویروس هنوز هم در گردش."

کسانی که قدرت اجازه می دهد دولت به نگه داشتن محدودیت در مکان و سرعت پاسخ — از جمله با مستندات — به هر خوشه. دولت در حال حاضر اعمال محدودیت های مسافرتی در بیش از ده کشور به ایتالیا به عنوان واردات این ویروس از کشورهای است که در حال حاضر دولت بزرگترین ترس است.

"وجود دارد بسیاری از شرایط در فرانسه, اسپانیا, بالکان, که بدان معنی است که ویروس است نه در همه" گفت: رانیری Guerra, دستیار مدیر کل طرح های استراتژیک در سازمان جهانی بهداشت و دکتر. "این می تواند به عقب در هر زمان."

بدون شک وجود دارد که محرومیت از مستند شد و از لحاظ اقتصادی پرهزینه است. به مدت سه ماه در کسب و کار و رستوران ها دستور داده شد بسته, حرکت بود به شدت محدود شده است — حتی در میان مناطق شهرها و خیابان ها — و گردشگری زمین را متوقف کند. ایتالیا انتظار می رود که به از دست دادن حدود 10 درصد از تولید ناخالص داخلی در این سال است.

اما در یک نقطه خاص به عنوان ویروس تهدید به گسترش بیاختیار ایتالیایی مقامات تصمیم به قرار دادن زندگی جلوتر از اقتصاد است. "سلامت مردم ایتالیا می آید و همیشه اول" کونته گفت: در آن زمان.

ایتالیایی مقامات در حال حاضر امیدوارم که بدترین درمان در آمد یک دوز بزرگ — دردناک مستند — و این که این کشور در حال حاضر امن برای از سرگیری زندگی عادی البته با محدودیت. آنها استدلال می کنند که تنها راه برای راه اندازی اقتصاد است که برای حفظ چرخی کردن ویروس حتی در حال حاضر.

این استراتژی از بسته شدن به طور کامل دعوت نقد است که دولت بیش از حد احتیاط بود فلج اقتصاد است. اما ممکن است به اثبات می شود با صرفه تر از تلاش برای بازگشایی اقتصاد در حالی که این ویروس هنوز هم با شدت گرفتن به عنوان اتفاق می افتد در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و برزیل و مکزیک.

این بدان معنا نیست که خواستار هوشیاری ادامه داد: همانطور که در جاهای دیگر در جهان شده است سیستم ایمنی بدن به مسخره مقاومت و غضب. که در ایتالیا متفاوت است.

ماسک اغلب از دست رفته و یا کاهش در قطار یا اتوبوس که در آن آنها الزامی است. افراد جوان در حال بیرون رفتن و انجام کارهایی که افراد جوان انجام دهند و در معرض خطر در راه است که گسترش این ویروس به بیشتر مستعد ابتلا قطعات از جمعیت است. بزرگسالان آغاز شده جمع آوری و در ساحل و برای تولد کباب. هنوز هم وجود دارد هیچ برنامه مشخص برای بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر.

نیز وجود دارد که رو به رشد و با انگیزه های سیاسی ضد ماسک مشروط به رهبری ملی Matteo Salvini که در تاریخ 27 ژوئیه اعلام کرد که جای دست دادن و در آغوش گرفتن با آرنج ضربه بود "پایان انسان گونه است."

در تظاهرات Salvini رهبر پوپولیستی لیگ حزب هنوز می لرزد و دست او را می پوشد ماسک مانند چانه گارد. در ماه جولای در یک کنفرانس خبری او را متهم کرد که دولت ایتالیا از "واردات" آلوده مهاجران به ایجاد خوشه و تمدید وضعیت اضطراری.

این هفته Salvini پیوست ماسک دیگر منتقدان — با نام مستعار "negationists" توسط منتقدان — برای اعتراض در مجلس سنا کتابخانه همراه با مهمانان ویژه مانند, ایتالیایی, اواز خوان, Andrea Bocelli, که گفت که او باور نمی کند همه گیر بود به طوری جدی چون "من می دانم که بسیاری از مردم و من نمی دانم هر کسی که به پایان رسید تا در ICU."

اما این کشور منجر کارشناسان بهداشت و درمان گفت: کمبود شدید موارد نشان دهنده یک کاهش در حجم عفونت به عنوان تنها درصد کمی از آلوده بسیار بیمار است. و تا کنون ایتالیا ناراضیان شده اند متعدد و یا به اندازه کافی قدرتمند برای تضعیف شده است یک-برنده مسیر موفقیت در مقابله با این ویروس پس از یک فاجعه باری شروع می شود.

ایتالیا اولیه جداسازی اروپایی همسایه در ابتدا از بحران هنگامی که ماسک و هواکش شد به سختی از ریختن در سراسر مرزهای, در واقع ممکن است کمک کرده اند Guerra که کارشناس گفت.

"وجود دارد رقابت در ابتدا; هیچ همکاری" Guerra گفت. "و همه اذعان ایتالیا به تنهایی باقی مانده بود که در آن زمان." به عنوان یک نتیجه او گفت: "آنچه تا به حال انجام در آن زمان چون ما از سمت چپ به تنهایی تبدیل به موثر تر از کشورهای دیگر است."

ایتالیا اولین قرنطینه شهرها و سپس منطقه لومباردی در شمال و سپس کل شبه جزیره و جزایر آن با وجود نزدیکی صورت عدم وجود این ویروس در بسیاری از مناطق مرکزی و جنوب ایتالیا. که نه تنها مانع از کارگران در شهرک صنعتی شمال از بازگشت به خانه در خیلی بیشتر آسیب پذیر جنوب, اما آن را نیز پرورش و مجبور متحد ملی پاسخ.

در طول مستند, حرکت بود به شدت محدود بین مناطق و شهرها و حتی شهر بلوک و مردم تا به حال برای پر کردن در "autocertification" اشکال ثابت کند که آنها نیاز به رفتن به خارج برای کار و بهداشت و درمان "سایر ملزومات." ماسک و اجتماعی فاصله مقررات اجرا شد توسط برخی از مقامات منطقه ای با شیب تند و جریمه. به طور کلی اگر اکراه قوانین شدند.

به عنوان سوزاننده صحنه های درد و رنج بشر خالی خیابان ها و تلفات سنگین در سالمندان نسل از شمال ایتالیا به گسترش نرخ انتقال ویروس به سرعت کاهش یافته و منحنی مسطح به عنوان مخالف به دیگر کشورهای اروپایی مانند سوئد که به دنبال یک جایگزین برای قفل کردن.

که اولیه شیوع ترجمه شده در غرق بیمارستان ها ایجاد استرس زیادی, اما آن را نیز فعال پزشکان و پرستاران به منظور تسریع تماس با ردیابی.

پس از آن کشور بازگشایی شد به تدریج گسترش آزادی در دو هفته فواصل برای پاسخ به این ویروس را دوره کمون.

این مستند در نهایت تا به حال یک اثر ثانویه کاهش حجم ویروس در گردش در جامعه و در نتیجه کاهش احتمال از آینده در تماس با کسی که آن را به حال. در پایان این مستند این ویروس در گردش خون تا به حال شدت کاهش یافته و در برخی از مرکزی و مناطق جنوبی وجود دارد به سختی هر زنجیره انتقال در همه.

"این همیشه یک موضوع احتمال با این پاتوژن گفت:" Guerra, و اضافه کرد که در اوایل سیستم های زنگ مانند نظارت از فاضلاب برای اثری از ویروس در حال کاهش احتمال عفونت و حتی بیشتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب