چگونه شرق آفریقا است که مبارزه با ملخ در میان coronavirus

توسط: | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:38:22 pm در منطقه swarms از بیابان ملخ تحت پوشش بیش از 2000 مت

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:38:22 pm
How East Africa is fighting locusts amid coronavirus در منطقه swarms از بیابان ملخ تحت پوشش بیش از 2000 متر مربع – یک منطقه به عنوان بزرگ در اتیوپی دریاچه تانا – در ماه آوریل به تنهایی. (DW)

پس از 2019 شرق آفریقا شده است به شدت در تلاش برای کنترل ویرانگر بیابان ملخ تهاجم. باران طولانی است که به طور معمول سقوط در سراسر منطقه از ماه مارس تا ماه مه سال جاری احتمالا اجازه می دهد در عین حال یکی دیگر از نسل ملخ به مادر بیشتر تهدید کننده محصولات کشاورزی و معیشت.

این خواهد بود اضافی ضربه به امنیت غذایی در کشور در شرق آفریقا است که هم روبرو اقتصادی اختلال از بیماری همه گیر کوروناویروس پاسخ.

در منطقه swarms از بیابان ملخ تحت پوشش بیش از 2000 متر مربع – یک منطقه به عنوان بزرگ در اتیوپی دریاچه تانا – در ماه آوریل به تنهایی.

Swarms از این اندازه ساخته شده از میلیاردها حشرات است که می تواند پاک کردن پوشش گیاهی غذا خوردن در یک روز را از ترکیب جمعیت کنیا و سومالی انجام دهید.

اتیوپی و کنیا در حال حاضر بدترین آمار هجوم ملخ.

جدید امواج ملخ در حال پیش بینی برای ماه های آینده در کنیا در جنوب اتیوپی و سومالی به عنوان فصلی باران ایجاد مطلوب پرورش شرایط.

"نسل بعدی از swarms خواهد شد و در حدود اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای می گوید:" کیت Cressman ارشد ملخ پیش بینی مسئول در سازمان غذا و کشاورزی سازمان (FAO).

زمان است به خصوص نگران کننده به عنوان این که همزمان با شروع فصل برداشت.

محصولات کشاورزی از بین برود

بیابان ملخ swarms نوار تقریبا تمام پوشش گیاهی سبز از محصولات زراعی و درختان بسیار زیاد بیش از مناطق ترک پشت زده مزارع و چراگاه زمین و قرار دادن کشاورزان و چوپان در معرض خطر کمبود مواد غذایی شدید.

آن را پیش بینی کرد بیش از 25 میلیون نفر در شرق آفریقا را تجربه ناامنی غذایی در سال 2020 با ملخ هجوم ترکیبات این وضعیت است.

برخی از کشاورزان از دست داد 90 درصد از محصولات خود را در اولین موج ملخ به آمار اتیوپی می گوید Yimer Seid از اتیوپی جنوبی Wollo وزارت کشاورزی.

"من در بازدید از خانواده هایی که هیچ غذایی در خانه خود را. آنها فروخته می شود حیوانات خود را," او می گوید.

شرایط مناسب برای بیابان ملخ

فاجعه ترکیبی از شرایط سوخت فعلی بیابان ملخ طاعون.

در سال 2018 دو طوفان پی در پی به راه انداخته باران در عظیم شنی کویر در جنوب شبه جزیره عربستان شناخته شده به عنوان خالی سه ماهه. مرطوب شن و ماسه و جوانه گیاهی ارائه شده شرایط مساعد برای ملخ به رشد است.

انفرادی بیابان ملخ معمولا بی ضرر هستند. اگر آنها را بسته بندی شده پر به اندازه کافی این حشرات تغییر رفتار و حتی ظاهر تشکیل گروه های زیادی که بلعیدن همه چیز را در مسیر خود است. گروه جوان بدون بال ملخ به فرم باند شده و در نهایت به سرعت در حال حرکت swarms.

در خالی سه ماهه ملخ ضرب بماند برای سه نسل و افزایش تعداد اصلی 8,000 برابر قبل از swarms مهاجرت تا شبه جزیره عربستان به یمن.

ملخ رایج در یمن اما در جریان آن جنگ داخلی ویران شده است این کشور به توانایی برای نظارت و مبارزه با حشرات است.

از یمن در سال 2019 بیابان ملخ swarms سفر شمال به ایران و سپس به پاکستان و هند است.

آنها نیز انجام شده در باد در سراسر دریای سرخ به شمال شرقی اتیوپی در جنوب اریتره و سومالی که در آن بالاتر از حد متوسط گونو بیش 2019 تابستان مجاز ملخ به تکثیر.

مداوم ملخ بحران

این زمانی است که فائو اعلام کرد اضطراری, افزایش و اولویت بندی تجهیزات و نظارت بر تلاش های.

"ما شروع به ردیابی سریع همه چیز را به خاطر ما می دانستیم که این وضعیت قرار بود به خارج از کنترل بسیار به سرعت می گوید:" Cressman از FAO.

اما با وجود فائو و سازمان های دیگر در حال حرکت به همان سرعتی که آنها می توانند برای جلوگیری از گسترش این ملخ ها خود را مطلق اعداد به معنای آنها در حال حاضر سخت به کنترل.

در دسامبر 2019 در حشرات آغاز شده swarming به کنیا در آنچه که تبدیل به بدترین شیوع این کشور را تجربه کرده است در 70 سال است.

به مسائل بدتر شرق آفریقا باران کوتاه که به طور معمول سقوط از اکتبر تا دسامبر ادامه داد: به 2020 اجازه می دهد این موج اول از swarms به بلوغ و شروع به تخم گذاری.

در حال حاضر این منطقه برای مبارزه با این نسل جدید آن را به عنوان دریچه قبل از آن ایجاد جدید swarms پیش بینی شده برای ماه ژوئن.

مبارزه با ملخ

مدیریت ملخ swarms انجام شود بهتر است قبل از آنها حتی فرم. نظارت منظم ضروری است از آنجایی که تعداد کمی از این حشرات را می توان کنترل نسبتا به آسانی.

"این دشوار است برای کشتن یک ملخ. شما با قرار دادن آفت کش ها در ملخ و در آن می میرد و می گوید:" Cressman.

به طور معمول, این انجام شده توسط تیم در زمین اسپری آفت کش ها از دست برگزار تانک تقویت شده توسط هواپیما و یا هلیکوپتر.

ادامه مطلب: چرا ملخ بسیار مخرب در شرق آفریقا

مشکل با زمان هجوم آن است مقیاس او می گوید.

"آن را مانند یک آتش سوزی جنگل. اگر شما پیدا کردن آن واقعا کوچک به عنوان یک آتش شما فقط با قرار دادن آن را. اما اگر شما آن را از دست ندهید و سپس آن را تبدیل به یک آتش سوزی و مشکل می شود بسیار مشکل تر و گران قیمت را کنترل کنید."

زمان از جوهر

کشورهایی مانند کنیا داشتن کمی تجربه اخیر با ملخ ها در زمان چند ماه به راه اندازی کنترل عملیات. با ملخ ضرب نمایی که زمان با ارزش خود را از دست داد.

مقامات در کشورهای آسیب دیده در حال حاضر اسپری آفت کش ها در هزاران هکتار از زمین است. اما اگر شرایط آب و هوایی خشک نیست تا که ممکن است به اندازه کافی.

کنترل عملیات در حال سقوط به پشت: در ماه آوریل تنها یک چهارم از این منطقه تحت تاثیر ملخ تحت درمان قرار گرفت. ملخ جمعیت در حال انتظار برای افزایش 20 - و یا حتی 400 برابر در سال به آمده است.

کمک به دست

سمپاشی نیست تنها راه هوازدگی ویرانی ناشی از ملخ.

در اتیوپی جنوبی Wollo منطقه جامعه با هم کار می کرد در سال 2019 را در برداشت قبل از ملخ می تواند آنها را ببلعند.

"ما برداشت محصولات کشاورزی در همکاری با هر کس می گوید:" Yimer Seid. "وجود دارد که حدود 100 نفر در یک میدان بزرگ ... تمام داوطلبان از منطقه است."

او نیز دیده می شود نمونه های بیشتری از مردم در جامعه های محصولات کشاورزی و مواد غذایی با یکدیگر به مطمئن شوید که مردم اصلا گرسنه است.

دو بحران در یک بار

Coronavirus همه گیر باعث می شود چنین جامعه عمل بسیار سخت تر است. اگر چه اتیوپی نیست تحت سخت مستند جنبش مردم محدود شده است توسط یک ملی اضطراری فرمان.

به طور معمول, کشاورزی افسران در جنوب Wollo نظارت خواهد ملخ در این زمینه توضیح داد: Seid. در حال حاضر کشاورزان در ارسال گزارش های خود را آنلاین و یا از طریق تلفن ساخت آن را سخت تر برای ارزیابی وضعیت.

به طور کلی هر چند نظارت بر تلاش ها و آفت کش سمپاشی عملیات ادامه دارد در اتیوپی به عنوان ملخ کنترل شمارش به عنوان یک ضروری خدمات.

اما با swarms در راه خود را, اتیوپی به شدت نیاز به مقیاس عملیات خود می گوید Fatouma Seid از فائو اتیوپی. این باید شامل "بیشتر تیم در زمین بیشتر وسایل نقلیه برای دولت و بیشتر آفت کش ها بر روی زمین علاوه بر کنترل هوا."

در حال حاضر انبار از آفت کش ها تنها جزر و مد بیش از ملخ کنترل در اتیوپی تا ژوئن او می گوید:.

همانطور که برای همسایه سومالی کشور در حال حاضر به اندازه کافی آفت کش ها در دست به اسپری در حدود 2000 متر مربع.

که در پوشش فاز اول کنترل قیف (نوجوانان ملخ که نمی توانند پرواز کنند) تا جولای می گوید: آلفونس Owuor محصول حفاظت افسر با فائو سومالی.

بیشتر آفت کش موجود است در صورت نیاز Owuor می گوید.

"ما شده اند در تماس مداوم با تامین کننده از اواخر سال 2019. آنها آگاه هستند از نیازهای ما برای بقیه سال هستند و در حالت آماده به کار در این رویداد ما بیشتر نیاز دارند لوازم ضروری."

پیش بینی آینده تهاجم دشوار است

کشورهای آفریقایی هستند آمادگی بیشتری برای مقابله با ملخ تهدید از آنها استفاده می شود.

در گذشته ملخ آفت به طور منظم جاروب در سراسر این قاره است. در 1950s, حشرات, خوردن راه خود را از طریق کشورهای غرب و شرق آفریقا تمام راه را به هند و پاکستان در یک طاعون ماندگار 13 سال است.

اما در چند دهه گذشته به لطف بهتر نظارت و کنترل هجوم تمایل به آخرین برای مدت زمان کوتاه تر و پوشش منطقه کمتر. اتیوپی و سومالی به عنوان مثال تجربه نکرده شیوع این مقیاس در 25 سال.

در حال حاضر هر چند پیش بینی تهاجم ملخ را تبدیل به سخت تر و سخت تر به عنوان الگوهای آب و هوا تر نامنظم با توجه به تغییر آب و هوا را تغییر دهید.

"بیابان ملخ فقط یکی طولانی و مداوم داستان می گوید:" Cressman. "این مورد بدانند فصل جاری از این داستان است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن