چگونه COVID-19 تخلیه اتریش پوپولیستی راست تندرو

در این هفته است که به دنبال عفونت رای رسید و منجر به مرگ صدها نفر از شهروندان اتریش. در آن صرف یک پنجم از جمعی

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

در این هفته است که به دنبال عفونت رای رسید و منجر به مرگ صدها نفر از شهروندان اتریش. در آن صرف یک پنجم از جمعیت هنوز هم اعتقاد بر این ترس از ویروس اغراق آمیز شد. در پاسخ دولت اتریش در نهایت تحمیل کلی مستند. بیش از حد کمی دیر به عنوان آن معلوم شد. آسیب در حال حاضر انجام شد.

این FPÖ نیز موفق به کسب سود از جنجال که فوران در منطقه یورو در اواخر ماه مارس بیش از این پرسش که چگونه برای مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. جنوب کشور, به رهبری ایتالیا به نام برای صدور "coronabonds." ایده این بود که بلافاصله رد شد و توسط آلمانی ها و هلندی. آلمانی ها در نوبت ارائه به ارائه بودجه در چارچوب مکانیسم ثبات اروپا (ESM) که ایتالیایی ها به شدت اعتراض – با توجه به فاجعه تجربه یونانیان پس از بحران مالی 2008. این FPÖ بود سریع به دنبال می کردند. رهبر آن نوربرت Hofer صادر قوی هشدار به قرمز-سبز اتریش ائتلاف نه به غار به مطالبات از بخش هایی از سبزی آنچه که در جنوب "بدهی کشورها است." Hofer شارژ که COVID-19 بحران "بدیهی است که" در حال استفاده "سنیک در" "communization" از بدهی های بی بند و بار عضو مانند یونان و ایتالیا در هزینه اتریش پرداخت کننده مالیات. با این موقعیت FPÖ در تیز مخالفت ایتالیایی پوپولیستی راست که در گذشته بوده است یکی از آن متحدان عمده. بدیهی است وقتی که می آید به پول بین المللی پوپولیستی همبستگی می آید به توقف screeching.

به عنوان آن بود FPÖ موقعیت سیاسی پرداخت بدون سود در داخل کشور. دولت اتریش نمی غار در. نه تنها آن را بی درنگ رد coronabond ایده و حتی آن را پیوست هلندی خواستار آن است که بودجه باید بر اساس بالقوه به مراتب از رسیدن به شرایط ایده در نهایت کاهش یافته است در مذاکرات پس از آن. در هر صورت دولت اتریش را هاردکور, موقعیت در زمان وزش باد از FPÖ بادبان و چپ آنها را بدون مسئله ای است که اجازه می دهد آنها را برای به دست آوردن مجدد سیاسی خود را از مشخصات. نظر سنجی منعکس FPÖ عدم کشش. تازه ترین نظر سنجی که آنها را معلق در هوا حدود 10 درصد - گریه به دور از ارتفاعات سرگیجه آور حرکت حزب رسیده در هر دو Haider و Strache.

در همان زمان ÖVP و آن کاریزماتیک رهبر, Kurz را به وضوح بهره مند از این بحران در آینده نزدیک به اکثریت مطلق در میان کسانی که در نظرسنجی. تا مطمئن شوید که در زمان بحران دولت ها به طور کلی بهره مندی از یک "دفتر جایزه است." این اما تنها بخشی از داستان است. واقعیت این است که تاج بحران در معرض فقر از FPÖ برنامه. با بسته شدن اتریش از مرزهای مهاجران و پناهندگان دیگر به یک هدف آسان برای مردمی بسیج. با توجه به Kurz دولت محبوبیت مردمی ضد استقرار رجزخوانی (با فرض این که FPÖ شد خود بخشی از حکومت) به نظر می رسد از دست داده اند و بسیاری از آن پانچ. تحت شرایط FPÖ بود سخت و فشرده برای پیدا کردن یک موضوع جدید است که اجازه می دهد آن را به دست آوردن مجدد برخی از حضور در رسانه ها و خود را شنیده. و آن را انجام داد.

شماره جدید حول محور مستند – یا شاید بهتر, چگونه به سرعت به عقب بر گردیم به اندکی از "عادی." این مسئله مهم است با توجه به رشد نارضایتی عمومی با محدودیت های اعمال شده بر روی آنها. در آلمان آن منجر به تشکیل یک حزب جدید – Widerstand (مقاومت) – که بلافاصله قابل توجهی به دست آورد و اگر تا حد زیادی بدون استحقاق رسانه توجه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب