چگونه جامعه مدنی در مبارزه علیه coronavirus سرکوب

شناخت نیاز به انطباق با این محیط زیست عامل نوآورانه فعالان فعالانه کار به تجدید نظر و تغییر شکل مدنی فضای جدید

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

شناخت نیاز به انطباق با این محیط زیست عامل نوآورانه فعالان فعالانه کار به تجدید نظر و تغییر شکل مدنی فضای جدید "عادی" است که ظهور خواهد کرد از این زمان آشفته.

در فیلیپین جمهور رودریگو Duterte است militarised همه گیر پاسخ حمله به آزادی بیان و رسانه های مستقل و هدفمند منتقدان دولت. در پاسخ به این هنرمند-گروه فعال فعال ویستا در حال آماده سازی برای راه اندازی یک برنامه جدید است که طول می کشد گام های جسورانه را مختل populists' خشونت آمیز و تفرقه روایت است.

فعال ویستا ابتکار عمل با هدف به بیان انتزاعی آرمان حقوق بشر کار – مشارکت دموکراتیک این وابستگی متقابل جامعه و امکان پیشرفت بهره همه – به عنوان راه حل های ملموس برای روزمره اقتصادی, امنیت و سلامت, نگرانی از فیلیپینی مرور این بحران است. در تضاد کامل با Duterte را خشونت و محرومیت این گروه چشم انداز مراکز مهربانی و انسانیت.

"هنگامی که این بیماری همه گیر است که قاب به عنوان یک جنگ شهروندان مجبور به تسلیم شدن حقوق خود و آزادی و کرامت برای زنده ماندن می گوید:" فعال ویستا مدیر اجرایی Leni ولاسکو-Bicol. "همبستگی اجتماعی است که آخرین خط دفاع. نقش بسیار مهم جامعه مدنی است که به پرورش که همبستگی پرورش عمیقتر اتصالات و پرورش تحول عمل است."

کار با متحدان جدید در خارج سنتی حقوق بشر در فضا – از جمله هنرمندان و دانشمندان و مقامات بهداشت عمومی و ملی جنبش جوانان فعال ویستا امید به تجمع حمایت مردمی برای یک پست-همه گیر در دستور کار است که تحت فیلیپینی ارزش های مدنی. آنها رسم و رسوم در مانند bayanihan: مردم کار هم از سخاوت برای رسیدن به یک هدف مشترک و pakikipagkapwa: مشترک حس هویت و درمان با دیگران با احترام و عزت به عنوان یک برابر است.

"همه گیر باید یک فرصت برای جامعه مدنی و جنبش دارد تا دیدگاه ما در حال حاضر حقوق بشر" فعال ویستا می نویسد: در شرح خود ابتکار جدید.

Populists و authoritarians را برپا طولانی و اغلب موفق – کمپین برای سلب مشروعیت حقوق بشر کار می کنند. اما در برابر همه شانس, جامعه مدنی در ادامه به نگه داشتن خط در برابر نفس بیش از حد دولت و وزارت امور خارجه-تحریم خشونت است.

بحرانی نقش جامعه مدنی در این بیماری همه گیر است که صف آرایی حمایت مردمی برای مشارکت مدنی و فعالیت. حتی به طور سنتی خصمانه دولت مانند هند و چین با تکیه بیشتر بر همکاری با جامعه مدنی برای جلوگیری از گسترش ویروس و رسیدن نهفته مردم است.

به عنوان این بیماری همه گیر نشان می دهد عمق نابرابری در سراسر جهان, جامعه مدنی, فرصتی برای اصلاح درک عمومی از ارزش خود را و با نشان دادن آنچه که جامعه مدنی می تواند رسیدن به بسیج حمایت مردمی برای تلاش های آینده. این کار بسیار حیاتی است به آدرس آن سیستمیک بی عدالتی را به جلو توسط COVID-19.

با یک تلاش هماهنگ برای حفظ این حرکت و انعطاف پذیر در دراز مدت حمایت از سرمایه گذاران و جامعه بین المللی – بحرانزده فعالان محلی و طرفداران و جامعه ریشه جنبش های اجتماعی می تواند از ظهور این بیماری همه گیر قوی تر از همیشه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن