چگونه چین pounced در هنگ کنگ در حالی که covid ضعف جهان

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 1:56:55 pm طرفدار دموکراسی فعال صحبت می کند به رسان

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 1:56:55 pm
طرفدار دموکراسی فعال صحبت می کند به رسانه ها در برابر پکن امنیت ملی قانون در هنگ کنگ یکشنبه, مارس 22 سال 2020 است. (AP Photo/Kin چونگ)

دنیس Kwok شد با دو فرزند خود پیاده روی را از طریق جنگل های سرسبز هنگ کنگ قله ویکتوریا در ماه آوریل هنگامی که او متوجه شد که تا چه حد چین مایل به رفتن به سرکوب مخالفان در این مستعمره سابق بریتانیا.

Kwok تلفن روشن با متون و تماس درخواست در مورد هشدار دهنده و بی سابقه بیانیه ای از چین بالا آژانس نظارت بر هنگ کنگ. آن گفت: Kwok — مخالفت مجلس بود که شرکت در یک filibuster تلاش در این شهر منتخب قوه مقننه — ممکن است مرتکب تخلف و نقض سوگند خود را از جرائم است که می تواند هزینه او را از صندلی خود را.

"آن را از بین برد بعد با بچه های من" Kwok, 42, گفت:. اما لندن-روت وکیل هم متوجه شدم که "چیزی اساسی تغییر کرده بود" در این ماه در حالی که هنگ کنگ با معترضان به حال خارج از خیابان برای فرار از coronavirus.

"حزب کمونیست کشیده و پشت پرده" او گفت:.

این هفته چین مداخله و حتی بیشتر به طور چشمگیری. دیدار رؤسای دولت پنج شنبه اعلام کرد که کنگره خلق ملی خواهد نوشتن قوانین گسترده به هنگ کنگ قانون به عنوان جرم شدیدترین انتقاد از چین و حزب حاکم. اگر چه جزئیات باقی می ماند راز مشابه امنیت لایحه خارج در سال 2003 انجام جملات زندگی و جلب عظیم تظاهرات خیابانی. همه به طور بالقوه می تواند تبدیل به قانون بدون یک محلی رای می دهند.

این حرکت نشان دهنده بزرگترین چالش و در عین حال به "یک کشور دو سیستم" چارچوب مجموعه ای برای تضمین هنگ کنگ لیبرال موسسات و سرمایه داری مالی سیستم پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997. در حالی که این گزینه از توزیع کردن چنین امنیت ملی قانون بوده است این شهر در قانون اساسی پس از تحویل یازدهم را پیشینیان اجتناب exersing آن با توجه به گسترده مخالفت و نگرانی در مورد صدمه زدن به شهرت شهر به عنوان یک حقوقی پناهگاه امن.

'فاجعه پیشنهاد'

در حال حاضر چین تصمیم گرفته است به چشم پوشی از منتقدان از جمله وزیر امور خارجه مایکل Pompeo که جمعه نشان داد که "فاجعه پیشنهاد" می تواند آمریکا را به تجدید نظر در این شهر تجارت ویژه وضعیت. این عمل باعث افزایش ریسک برای دور دیگری از خشونت آمیز و مخرب تظاهرات خیابانی پیش از انتخابات پارلمانی است که در آن "پان-دموکرات" مانند Kwok امیدوار بودند برای به دست آوردن خود را برای اولین بار اکثریت.

"چینی گرفته شده است دستکش در هنگ کنگ گفت:" بانی Glaser که با هدایت چین قدرت پروژه در مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک در واشنگتن و توصیه کرده است که دولت ایالات متحده. "در اطراف انتخابات در ماه سپتامبر وجود دارد می تواند تظاهرات گسترده دوباره."

هنگ کنگ پکن منصوب رهبر, مدیر اجرایی, کری لام در تلاش برای اطمینان دادن به جامعه بین المللی در شب جمعه که در شهر باقی خواهد ماند "بسیار جامعه آزاد که در آن آزادی بیان و آزادی اعتراض, آزادی روزنامه نگاری خواهد ماند." هنگ کنگ شعبه چین وزارت امور خارجه گفت: مقررات لازم را برای اطمینان از ثبات اجتماعی و تاثیر می گذارد "بسیار کمی" مردم است.

هنگ کنگ بازارهای مالی مستقل و دادگاه به مدت طولانی ارائه شده شرکت های جهانی کارآفرینان و نخبگان با سودآور پناه از سرزمین اصلی را بالا و مالیات و کنترل سرمایه و پارتی-اجرای سیستم عدالت. علاوه بر این پکن را به دست آورد و اعتبار بین المللی با تحمل خشن دموکراسی تحت اختیار خود ترتیب که رهبران حزب امیدوار بود همچنین درخواست تجدید نظر به خود حکومت تایوان در سراسر دریای چین جنوبی است.

همه چیز شروع به تغییر زمانی که دلار هنگ کنگ فوران تاریخی در تظاهرات سال گذشته برای جلوگیری از لام تلاش برای تصویب قانونی که اجازه داده اند استرداد مظنون جنایی به سرزمین اصلی است. تظاهرکنندگان فلج شهرستان برای بستن مغازه ها و نگه داشتن گردشگران دور به عنوان آنها انتقاد چین و خواستار انتخابات آزاد به جای لام.

معترضان شعار می دادند "آزادی هنگ کنگ! انقلاب از زمان ما!" در حد صلح آمیز راهپیمایی به خود جلب کرد که بیش از یک میلیون نفر است. یک گروه رادیکال شکست را به شورای قانونگذاری در تحویل را سالگرد غارت مجلسی و defacing شهر را علامت.

در همین حال مقامات ایالات متحده از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حمایت از فعالان فانینگ پکن سوء ظن خارجی تلاش برای بهره برداری از آن داخلی و ضعف است. بسیاری از نرم افزار-استقرار آمار و ارقام قرار داده و مقصر در شکست هنگ کنگ که از دولت اصلاحات این شهر استعماری دوران قوانین امنیت با اشاره به "اعلیحضرت" با حمایت دولت چین. هیچ یک از لام را پیشینیان سعی کرده بود پس از سال 2003 تلاش شکست خورده است.

"پکن به وضوح اجرا از صبر و شکیبایی با هنگ کنگ دولت تلاش ناموفق برای پایان دادن به جنبش اعتراضی با وضع خود سخت گیرانه امنیتی قانون" گفت: هوگو Brennan, اصلی, آسیا, تحلیلگر Verisk Maplecroft در لندن است. "پیشنهادی امنیت ملی قانون است به احتمال زیاد برای اثبات یک ناقوس مرگ برای "یک کشور و دو سیستم' مدل و نما هنگ کنگ و استقلال است."

آوریل 14 بیانیه ای از هنگ کنگ و ماکائو دفتر امور متهم Kwok نقض سوگند او و دیگر "sleazy تاکتیک" فقط یکی از یک سری از مراحل را به سوی یک رویکرد مداخله توسط پکن. تغییر بود اولین نشانه در اکتبر اطلاعیه ای از حزب کمونیست مرکزی جلسه کمیته رهبری یازدهم و به سرعت به دنبال یک قانونی رسمی تعهد به "ورزش تمام قدرت واگذار شده در دولت مرکزی" بیش از هنگ کنگ.

بعد به هنگ کنگ و بقیه جهان متمرکز شده بود بر روی یک کشنده جدید پنومونی در مرکز چین فقط نام Covid-19 یازدهم قرار داده و کسی که مسئول یک رکورد از اجرای سیاست های بحث برانگیز. در فوریه. 13, چین با نام شیا Baolong به سر هنگ کنگ و ماکائو امور دفتر در بالای یک تازه بازنگری شده گزارش ساختار است که ایجاد یک حذف زنجیره ای از فرمان از هنگ کنگ به چین ،

انتخاب Xia سابق از نزدیکان یازدهم در تنظیم کردن زنگ آلارم. در سال های 2014 و 2015 او نظارت سرکوب در کلیساهای مسیحی در شرق استان ژجیانگ که وسطش قطع شد از بام خانه ها ، در ضمن لو Huining یک کادر شناخته شده برای اجرای Xi ضد فساد کمپین منصوب شد به سر در چین بالا آژانس در هنگ کنگ دفتر رابط.

آن Xia که در جریان نمایندگان هنگ کنگ سه شنبه شب در پکن در این طرح به تصویب امنیتی جدید قانون قبل از پایان هفته آینده.

"آنها دو بچه که کاملا آشنایی با هنگ کنگ مسائل که اداره استان ها در چین در یک دست سنگین راه و فکر می کنم آنها می توانید همین کار را در هنگ کنگ گفت:" Kwok که دارای مدرک حقوق از کالج کینگ دانشگاه لندن است. "آنها می خواهند به استفاده از یک استراتژی جدید از ترور و ترس حملات انتقاد مداخله مستقیم."

در مه به هنگ کنگ خود coronavirus شیوع شروع به فروکش و شهر را سیاسی دعوا سر این دو مقام تبدیل توجه خود را به قفل شورای قانونگذاری. وجود دموکراسی قانونگذاران از جمله Kwok تا به حال با استفاده از یک تغییر ناگهانی در قوانین برای جلوگیری از عمل توسط بدن agenda-setting خانه کمیته.

در این بیانیه از هنگ کنگ و ماکائو دفتر امور متهم قانونگذاران از جنایات و خواستار عمل دیده شد توسط برخی از وکلا به عنوان یک تخلف از مفاد قانون اساسی مبنی بر ممنوعیت دخالت چینی سازمان. رابط دفتر پاسخ داد که محدودیت نمی اعمال می شود چرا که قانون اساسی تصویب شد توسط کنگره خلق ملی و مجلس ایجاد کرده بود این سازمان به نظارت بر هنگ کنگ.

آن را نشانه ای از چیزهایی که می آیند. روز بعد پلیس هنگ کنگ بازداشت 15 با مشخصات بالا فعالان دموکراسی از جمله 81 ساله مارتین لی — اغلب به نام این شهر را "پدر دموکراسی" در اتهامات مربوط به شرکت در تظاهرات غیر قانونی. چند تن از کسانی که دستگیر شدند مکرر اهداف از رسانه های دولتی انتقاد حتی اگر آنها را به عنوان داشتن نقش کمی در مطلب اخیر "رهبر" تظاهرات.

آخرین انتخابات ؟

"تمام این حرکات را نشان می دهد:" ما در کنترل هستید. ما در حال رفتن به سرکوب. شما بچه ها باید به احترام پارامترهای تنظیم پکن و مبارزه سیاسی بیهوده است,'" سعید یوسف چنگ بازنشسته استاد علوم سیاسی و جانباز دموکراسی فعال.

حوادث شتاب در اواسط ماه مه به عنوان طرفدار استقرار قانونگذاران کمک توسط ماموران امنیتی کشف و ضبط کنترل از خانه کمیته از Kwok و نقل مکان به تصویب قانون جرم بی احترامی چینی سرود ملی. در مه 15, پلیس فدراسیون فوتبال تبرئه این شهر نیروی پلیس از اتهام استفاده از نیروی بیش از حد علیه معترضان با وجود انتقادات بین المللی.

این حرکت را در سمت چپ هنگ کنگ طرفدار دموکراسی اردوگاه وضعیتی وخیم فقط شش ماه پس از برنده شدن 85 درصد از کرسی ها را در انتخابات شورای محلی. در حال حاضر بسیاری از منتقدان دولت از ترس قوانین جدید می تواند مورد استفاده قرار گیرد به رد صلاحیت نامزدهای شورای قانونگذاری صندلی یا اخراج برندگان پس از رای گیری — اقدامات دولت گرفته است بارها و بارها در سال های اخیر است.

برای Kwok اظهارات نشان داد او را از بالا هدف. "ما نیاز به تمرکز بر روی ماه سپتامبر انتخابات و به مردم گفت: ممکن است این آخرین انتخابات هنگ کنگ,'," او گفت:. "مردم واقعا نیاز به بیرون بیایند و رای بدهند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن