چگونه آلوده هستند بهره مندی از کمک های عمومی

اما EIB به دست آورده شهرت برای تامین مالی پروژه های زیربنایی بزرگ (ببینید سابق کمیسیون اروپا طرح) و هل دادن بر

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

اما EIB به دست آورده شهرت برای تامین مالی پروژه های زیربنایی بزرگ (ببینید سابق کمیسیون اروپا طرح) و هل دادن برای خصوصی سازی خدمات عمومی مانند بهداشت و درمان حمل و نقل و انرژی از طریق ترویج مشارکت عمومی خصوصی. بنابراین ما ممکن است انتظار داشت که شرکتهای کوچک و متوسط لزوما آنهایی که به سود حاصل از EIB coronavirus اضطراری پول است.

که شرکت ها با بهره گیری از EIB را COVID-19 اضطراری برنامه ها ؟

مطابق با سیاست های EIB تنها فراهم می کند اطلاعات دقیق در شرکت های انتخاب شده اگر پروژه پروموتر است ارائه شده قانونی اعتراض به محرمانه بودن آن را. با اطلاعات ارائه شده, اما, لیست پروژه های تامین مالی پس از اعلام EIB اضطراری بسته در 16 مارس سال 2020 به ما می دهد یک ایده از چه بخش ما پول می رود به: از زمان شروع این بیماری همه گیر EIB تایید و امضا 30 پروژه برای خطوط اعتباری برای بانک ها از 16 پروژه های بخش انرژی 12 برای حمل و نقل اما تنها 4 برای پروژه های بهداشت.

تحت آن COVID-19 برنامه های بازیابی اکثریت EIB عملیات خواهد بود intermediated معنی که EIB را ارائه خطوط اعتباری و یا تضمین به دیگر موسسات مالی (بانک های تجاری و یا عمومی و ملی بانک). در این موارد EIB است تفویض اختیار تصمیم گیری که در آن شرکت دسترسی به وام و تضمین برنامه به واسطه بانک ها بدون قوی و اتصال, اجتماعی, محیط زیست و آب و هوا معیارهای. این بدان معناست که یک نهاد مانند تجاری بانک های خصوصی را از رسیدن به تصمیم در معیارهای خود را که از شرکت دریافت حمایت و آن را نمی.

ما نجات شرکت ها?

اول از همه 'نجات' به این معنی است که این شرکت بدون حمایت عمومی, احتمالا ورشکسته. اگر مردم و شرکتهای کوچک و متوسط می تواند ورشکسته چرا اجازه بزرگ آلاینده در اقتصاد ما? چرا که نجات شرکت های بزرگ به این معنی در حقیقت نجات سهامداران. و در بسیاری از موارد سهامداران از شرکت های بزرگ در حال قدرتمند بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری مانند ما صندوق بلکراک. این صندوق بزرگترین سرمایه گذار در سوخت های فسیلی که در صنایع نظامی و شگفت انگیزی تبدیل شدن به جدید مشاور کمیسیون اروپا در, زیست محیطی, اجتماعی و حکومت (ESG) مسائل برای نظارت بانکی روند.

در واقع اتحادیه اروپا 6 آلوده (رپسول پوسته مجموع سرمایه E. ON ایرباس و BMW), سیاه و سفید سنگ سهامدار در 4 از آنها به عنوان نروژی Norges بانک مدیریت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در ایالات متحده سرمایه صندوق پژوهش و مدیریت شرکت. (سرمایه گذاران جهانی). فرانسه شرکت مدیریت دارایی Amundi مدیریت دارایی SA (مدیریت سرمایه گذاری) دارای سهام در 5 تا از این شرکت ها و آمریکا سرمایه گذاری صندوق پیشتاز در همه آنها. البته این جهانی بازیکنان علاقه مند به دریافت سهم خود از شرکت را از مزایای وجود این واقعیت است که جهان رنج می برند جهانی همه گیر.

ODG graphic.png
گرافیک: سهام BlackRock, Norges بانک سرمایه گذاری مدیریت سرمایه تحقیق و مدیریت Chamundi مدیریت دارایی های پیشتاز در رپسول پوسته مجموع سرمایه E. ON ایرباس و BMW | منبع: ODG پیچیدگی بر اساس MarketScreener داده

در اینجا یکی دیگر از بسیاری از مشکلات: سود سهام. اگر چه بانک مرکزی اروپا توصیه کرده است از همه اشخاص تحت نظارت آن برای وادار کردن بانک ها به پرداخت سود سهام تا اکتبر سال 2020 این تعهد نمی شود به شرکت های که در حال دریافت بودجه عمومی است. برای ما 6 آلوده به این معنی که آنها می توانند در پرداخت سود سهام به سهامداران خود در حالی که تقاضا برای بودجه اضطراری. در واقع پوسته پرداخت سود به صورت سه ماهه 4 سال 2019 در میان COVID اضطراری در 23 مارس و پرداخت خواهد شد آینده با سود 22 ژوئن. همان می رود برای کل پرداخت های بعدی سود سهام در 29 ژوئن, رپسول در 8 جولای, BMW در 19 مارس و E. ON 28 مارس.

نباید فراموش کنیم که افسران اجرایی (مدیران ) اغلب دارای مهمی مقدار از سهام یک شرکت و سود به طور مستقیم از عملکرد مناسب شرکت و توزیع سود سهام. برای مثال آنتونیو Brufau رئیس جمهور رپسول صاحب 566,803 سهام. بن ون Beurden مدیر عامل شرکت شل به دست آورده €1,3 میلیون نفر از طریق پرداخت سود سهام توسط پوسته در سال 2017. در این راه مدیران اجرائی می توانید کسب درآمد 100 تا 300 برابر بیشتر از متوسط حقوق و دستمزد شرکت است. بنابراین وجود یک خطر واقعی از انتقال پول با هدف کاهش اثرات این بیماری همه گیر به سرمایه گذاران در جیب از طریق توزیع سود سهام.

در نهایت مشکل دیگر این است که بودجه اضطراری در حال رفتن به شرکت هایی که شرکت های تابعه خود را در پناهگاه های مالیاتی. فرانسه و دانمارک و لهستان را ساخته اند یک شروع خوب به فشار برای محدود کردن شرکت های که نگه داشتن مبالغ زیادی از پول در خارج از کشور در پناهگاه های مالیاتی از دسترسی به محرک بودجه. نهادهای اروپایی مانند بانک مرکزی اروپا و EIB باید دنبال این مثال و منع این شرکت از بهره از هر گونه بودجه عمومی یا کمک. با توجه به سازمان مالیاتی عدالت پوسته دارای 8 شعبه در سوئیس. با توجه به تعداد ثبت نام سند 2019 شرکت 166 شرکت های تابعه در پناهگاه های مالیاتی از مجموع 1191. و به گفته های اخیر Intermon آکسفام گزارش رپسول تا 81 شرکت های تابعه در پناهگاه های مالیاتی. همین گزارش نشان می دهد که پس از سال 2004 در مجموع اسپانیایی شرکت مالیات کاهش یافته است 11% در حالی که شرکت سود را افزایش 83%.

به سمت دموکراتیک و شفاف و عادلانه مدیریت بحران

تجربه مدیریت بحران 2008 است که هنوز هم بسیار در حال حاضر. متاسفانه مسیر گرفته شده توسط نهادهای عمومی در سال 2020 بسیار مشابه است. برای تضمین دموکراتیک مدیریت این بحران فعلی ما باید اصرار بر شفافیت و افشای کمک های مالی مکانیسم. شهروندان اروپایی باید قادر به بحث و می دانم که در آن کمک های اولیه است که به کارگردانی. فاقد اطلاعات است که تنها به بدتر شدن شهرت و اعتبار از موسسات اروپایی و نقش آنها در مدیریت بحران است.

پارلمان اروپا اعلام آب و هوا اضطراری در 28 نوامبر سال 2019 اما چگونه آنها اظهارات منعکس شده در COVID-19 سیاست های بزرگ آلاینده شرکت ها? این مهم است که به نگه داشتن در ذهن در زمان بعد از تصمیم گیری ساخته شده در حال حاضر. با ارتکاب به پشتیبانی بزرگ آلاینده شرکت با خرید شرکت های بزرگ خود را بدهی نهادهای اتحادیه اروپا نیاز به فشار برای سیاست هایی که فعال کردن این شرکت ها به خوبی انجام دهد برای حداقل یک دهه بیشتر به منظور دریافت پول بازگشت. اما این کاملا متناقض با هر سیاست برای مبارزه با تغییرات آب و اضطراری است. در این معنا,, ما نیاز به پاک کردن و اتصال زیست محیطی و معیارهای اجتماعی به منظور جلوگیری از بزرگ آلوده بهره مندی از کمک های عمومی.

علاوه بر این با توجه به یک سند به بیرون درز از آوریل سال 2020 کمیسیون اروپا در حال آماده سازی یک پیشنهاد محدودیت از توزیع سود سهام برای شرکت های دریافت کمک های عمومی. در حال بررسی جزئیات است که تعیین دامنه و اثربخشی این پیشنهاد لازم است برای محکوم کردن و تقاضا است که باید وجود داشته باشد هیچ توزیع سود سهام در زمان بحران. همان می رود برای با شرکت های تابعه در پناهگاه های مالیاتی: پول باید به مالیات طفره رفتن شرکت های, اما در عوض به نفع مردم است که بیشترین نیاز به پول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب