چگونه بوتان نوشت آن coronavirus داستان موفقیت

توسط: | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 3:14:19 pm یک زن در بوتان می پوشد یک ماسک میان COVID-19

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 3:14:19 pm
coronavirus, covid 19 india, Bhutan, Bhutan Coronavirus, coronavirus cases in India, indian express, indian express news یک زن در بوتان می پوشد یک ماسک میان COVID-19 شیوع در کشور است.

در حالی که بسیاری از جهان بود که در مستند به توقف coronavirus گسترش Loten Zangmo وارد بوتان را پارو فرودگاه بین المللی در آوریل 13. اگر چه او رها می شود در کشور خود او نیز نگران آینده است.

22 سال شاگرد اول شنیده در مورد همه گیر فقط روز قبل از دانشگاه در ایالت پنجاب بسته به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر رمان coronavirus. در آن زمان او فکر ویروس نمی خواهد آخرین طولانی است. اما دولت هند اعمال به طور گسترده ای مستند برای مقابله با این وضعیت است.

Loten بود در میان بسیاری از اتباع خارجی رشته در پردیس دانشگاه. پس از بوتانی دانش آموزان برتر را به خود سفارت در دهلی نو دولت خود را مرتب بازگشت پرواز به آنها را به بازگشت به خانه با خیال راحت.

"هنگامی که ما رسیده پارو فرودگاه مقامات به ما ماسک و ارائه دیگر امکانات بهداشت و درمان. آنها در زمان ما به طور مستقیم به یک مرکز قرنطینه از فرودگاه" Loten گفت: DW

در اواسط ماه مارس بوتانی مقامات موظف 21 روز دوره قرنطینه برای ورود به کشور از خارج از کشور.

"هنگامی که (این) برای اولین بار COVID-19 مورد شناسایی شد در کشور ما ترسیم اولیه او تماس در ساعت" Rui Paulo de Jesus سازمان بهداشت جهانی را بوتان نماینده گفت: DW.

به عنوان چهارشنبه بوتان گزارش شده صفر coronavirus مربوط به مرگ و میر و 59 عفونت.

"بوتان وزارت بهداشت عمل کرده و به سرعت از سمت راست شروع است که یکی از دلایل چرا بوتان می تواند نگه دارید COVID-19 در خلیج" د عیسی گفت.

"با این وجود هیچ کشوری نمی تواند ادعای پیروزی در این مرحله به عنوان مبارزه با COVID-19 در حال انجام است. از آن خواهد شد یک نبرد طولانی," او اضافه شده است.

آمادگی و اعتماد

اگر چه بوتان نمی هر گونه تجربه برخورد با سارس در سال 2003 شیوع آن در حال آماده شدن برای یک سناریوی مشابه در یک شبیه سازی, ورزش فقط یک ماه قبل از COVID-19 پدید آمده در چین در سال گذشته است.

"WHO و وزارت بهداشت انجام یک شبیه سازی ورزش در فرودگاه پارو در نوامبر سال 2019 برای مقابله با بیماری های بالقوه شیوع" د عیسی گفت. "برای این ورزش ما با استفاده از یک بیمار آلوده با گونه جدیدی از کروناویروس ورود در فرودگاه پارو."

این ورزش با هدف بررسی کارکنان پاسخ به شیوع ویروس.

یکی از عواملی که مشغول به کار در حمایت از این کشور در پاسخ به کروناویروس بود و سطح بالایی از اعتماد عمومی به دولت, مقامات عیسی گفت. بوتانی نخست وزیر Lotay Tshering و وزیر بهداشت Dechen Wangmo هر دو دارای یک پس زمینه در بهداشت عمومی.

"مزیت بزرگ این است که تصمیم گیران درک اصول کلی آمادگی اضطراری و بیماری شیوع پاسخ درک ویژگی های ارشاد از چه کسانی و دسترسی به ادبیات علمی برای هدایت تصمیم گیری" عیسی گفت. به عنوان یک نتیجه دولت تصمیم گیری شد و بر اساس شواهد علمی او اضافه شده است.

حس قوی از جامعه

بوتان یک کشور محصور در خشکی در هیمالیا نیز یکی از منزوی ترین کشور در منطقه است. مقامات حفاظت از محیط زیست و برای دهه ها اجازه داده اند و تنها تعداد محدودی از گردشگران به کشور است. که هم می تواند به دلیل تعداد کم coronavirus موارد در بوتان.

جنوب کشور آسیایی دارای یک جمعیت کوچک از بیش از 750,000. در علاوه بر این به اندازه کوچک آن حس همبستگی ملی نیز کمک بوتان از طریق موج اولیه از عفونت.

"مردم از تمام جنبه های زندگی اهدا در هر دو صورت نقدی و به نوعی به حمایت از دولت گفت:" de Jesus.

Loten گفت: او تجربه دست اول چگونه مردم به طور داوطلبانه برای کمک به او در حالی که او در قرنطینه — پیام خود را ارسال پشتیبانی در رسانه های اجتماعی. "هر کس در اطراف من بسیار حمایت شده است. حتی غریبه ها مایل بودند برای کمک."

"به حرکت رو به جلو دولت نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در ساختمان های انعطاف پذیر سیستم بهداشت و درمان و پایداری دراز مدت به پاسخ به هر گونه بحران بهداشت عمومی" de Jesus تاکید کرد.

"آیا ما قادر به پاسخ به موقع و به درستی اگر تعداد موارد را افزایش می دهد?" د عیسی مسیح گفت:, و اضافه کرد: "یک طرح احتمالی برای بدترین سناریو طراحی شده و آماده اجرا شده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن