چگونه یک برنامه را به صورت مالکیت عمومی می تواند پل شکاف سیاسی

این مقاله بخشی از ourEconomy را"مالکیت عمومی در زمان coronavirus' سری با TNI.شده اند وجود دارد دراماتیک و متنا

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

این مقاله بخشی از ourEconomy را"مالکیت عمومی در زمان coronavirus' سری با TNI.

شده اند وجود دارد دراماتیک و متناقض نوسانات در سیاست های خدمات عمومی در بریتانیا در سال 2019 و 2020. داستان اتفاق می افتند می توان گفت در پنج بخش است.

اولا همانطور که در دیگر کشورهای انگلستان دیده می شود یک جریان ثابت از دوباره municipalisation از خدمات محلی به عنوان قرارداد منقضی و رد و وارونه خصوصیسازی در سطح منطقه ای از جمله های عمومی بخش خدمات آب در اسکاتلند و ایرلند شمالی و renationalisation از فرودگاه کاردیف در ولز. در سطح ملی وجود داشته است ادامه داد: خصوصیسازی سیاست اگر چه مبارزات ما آن را خود و دیگران موفق به وادار به رها کردن برخی از پیشنهادات و حتی مجبور برخی از reversals برای مثال مشروط و خدمات.

در مرحله دوم پس از انتخابات از جرمی Corbyn به عنوان رهبر در سال 2015 حزب کارگر توسعه دقیق سیاست برای تقویت و democratising مالکیت عمومی و خدمات عمومی بر اساس دقیق اقتصادی و سیاسی موارد است. در انتخابات عمومی ماه ژوئن سال 2017 Corbyn از حزب کارگر موفق به کسب 40 درصد آرا را تکذیب کرد و محافظه کاران به طور کلی اکثریت. سیاست های خود را به جای اینکه به عنوان غیر واقعی و یا نامطلوب بودند به وضوح یک دلیل عمده برای قوی نتیجه منجر به بسیار گسترده تر بحث عمومی از دلایل رد ناموفق خصوصیسازی زد و به جای آن ساختمان قوی دموکراتیک بخش عمومی.

کار مانیفست برای دسامبر 2019 انتخابات گنجانده شده و حتی قوی تر تعهدات به گسترش تقویت و democratising بخش عمومی به عنوان بخشی از یک به طور کامل costed استراتژی اقتصادی. این شامل بازگشت به مالکیت عمومی از آب و انرژی و شبکه های مخابراتی و سیستم پستی تحت شفاف و democratised نهادهای منطقه ای آوردن تمام راه آهن عملیات بازگشت تحت یک واحد عمومی راه آهن سیستم را قادر می سازد دولت های محلی برای اجرای خدمات خود را ایجاد یک جدید ملی خدمات مراقبت ایجاد یک بخش عمومی بانک توسعه و از یک دفتر پست بانک پایان PPPs در تمام سطوح آوردن همه برون سپاری قرارداد پشت inhouse به طور پیش فرض. این خواهد بود که چارچوب مجموعه ای جامع از 'green قرارداد جدید' سیاست های خود را به آدرس, تغییر آب و هوا ارائه کامل-فیبر اتصال به هر خانه و یک برنامه برای 1 میلیون و جدید بخش عمومی خانه.

این بیانیه به نمایندگی از یک مقیاس کامل رد سیاست اجماع ایجاد شده توسط دولت تاچر و پذیرفته شده توسط پی در پی رهبران حزب کارگر از بلر به بعد. آن باقی مانده است یک مثال از آنچه که از لحاظ سیاسی و اقتصادی ممکن است حتی در یک کشور است که تا کنون شده است به عنوان یک سنگر و استحکامات از خصوصی سازی.

ثالثا دسامبر 2019 انتخابات بود قاطع شکست برای کار و منجر به استعفای Corbyn. انتخابات نامیده می شد به حل و فصل موضوع مبارزه با تروریسم در اروپا و محافظه کاران ساخته شده است که این مسئله تنها از مبارزات انتخاباتی خود را برای دریافت Brexit انجام می شود'. آنها با اکثریت بزرگی اما عامل کلیدی برای رای دهندگان بود, شدت, Brexit – نه کار به مالکیت عمومی سیاست.

بلکه برعکس: مستقیم نظرسنجی از رای دهندگان انجام شده در همان زمان به عنوان انتخابات نشان داد که اکثریت قابل توجهی از رای دهندگان انگلستان حمایت ملی و بخش عمومی بهره برداری از پست, آب, انرژی, راه آهن و اتوبوس – به عنوان پیشنهاد در مانیفست حزب کارگر (نگاه کنید به شکل 1). این نظرسنجی همچنین نشان داد که برای حمایت از این سیاست ها رشد کرده بود به میزان قابل قوی تر از سال 2017 انتخابات و حتی گسترش در سراسر احزاب سیاسی; رای دهندگان محافظه کار حمایت از مالکیت عمومی در راه آهن و آب و لیبرال دموکرات رای دهندگان به نفع مالکیت عمومی در انرژی و اتوبوس و ارسال بیش از حد.

علاوه بر این حمایت اکثریت برای گسترش مالکیت عمومی بود بسیار سازگار در تمام گروه های سنی, مناطق, کلاس درآمد و جنسیت و قومیت (نگاه کنید به شکل 2). این است که بسیار متفاوت از تفرقه نقش مبارزه با تروریسم در اروپا بود که به شدت پشتیبانی می کند و کسانی که در خارج از شهرها و به شدت مخالف جوان و کسانی که زندگی در شهرها است. از آنجا که تقسیم بر مبارزه با تروریسم در اروپا است که در اثر نسخه انگلستان از تقسیم بر جناح راست پوپولیسم در جای دیگر این یافته باید قابل توجهی منافع سیاسی فراتر از انگلستان است. مترقی برنامه برای ساختمان جدید و قوی بخش عمومی می توانند اساس یک وحدت سیاسی و اجتماعی ،

این گسترده حمایت قوی تر در بخش دولتی اذعان می شد حتی با ایجاد رسانه است. تقاضا برای مالکیت عمومی به عنوان یک "اجماع سیاسی در میان رای دهندگان" مستقل; بار هشدار داد که "در دنیای کسب و کار باید بپذیریم که برخی از Corbyn اعتراض به سیاست های عمومی"; و سیاسی خبرنگار فایننشال تایمز گفت که حزب کارگر تحت Corbyn بود "موفق به تغییر بحث است. ملی متوقف می شود یک کلمه کثیف در سیاست... کار موفق به متحد ملی با منافع مصرف کننده." Corbyn بود راست می گویند که "ما برنده استدلال و بازنویسی از نظر سیاسی بحث. اما من متاسفم که ما موفق نبود و در تبدیل آن به یک اکثریت پارلمانی برای تغییر."

graph David Hall.PNG
table David Hall.PNG
این جدول نشان می دهد درصد برای آب, اما نتایج برای بخش های دیگر نشان می دهد همان حتی الگوی پشتیبانی می کند.

سیاست های اصلی احزاب باید جالب اینجاست که نقل مکان کرد و در جهت مخالف پس از انتخابات. حزب محافظه کار دیگر ارائه می دهد به طور کلی دفاع از خصوصیسازی و در عرض 6 هفته از انتخابات دولت محافظه کار جدید فسخ خصوصی راه آهن عامل حق رای دادن و انتقال امتیاز به یک شرکت دولتی. اما رهبر جدید حزب کارگر Kier Starmer است اجتناب دادن چیزی بیشتر از نشانه حمایت برای گسترش مالکیت عمومی است.

اما پنجمین بزرگ غیر منتظره عامل به عنوان در کشورهای دیگر بوده است Covid-19 بحران است. آن منجر به افزایش نقش دولت اقدام برای عموم خوب برای کنترل تاثیر این بیماری همه گیر از جمله اجباری تعلیق عادی فعالیت های اقتصادی توسط شرکت و با مردم در حالی که حفظ درآمد مردم از طریق 'کردند' طرح و پرداخت بدهی شرکت ها از طریق مختلف یارانه ها و تضمین با وجود عظیم افزایش در هزینه های عمومی و کسری بودجه است. این همچنین شامل به رسمیت شناختن رسمی که بهداشت و درمان و دیگر خدمات عمومی کارگران 'ضروری کارگران که تقویت عمومی مخالفت با 'فرفره اقتصاد و موجی از اقدام مستقیم توسط برون سپاری خدمات عمومی کارگران. یکی کوتاه مدت نتیجه دولت بهبود بیماری نفع حق از جمله کارگران است. FT مشاهده شده است که در انگلستان و در سطح جهانی "Coronavirus قرار می دهد حقوق کارگران و حمایت بالا از دستور کار". دولت همچنین به طور موثر مجبور بیمارستان های خصوصی را به اولویت حمایت عمومی بیمه خدمات درمانی به جای خصوصی بیماران.

یک تغییر عمده در سیاست های اقتصادی است که این هزینه مالی برای حمایت از کارگران و کسب و کار در سراسر اقتصاد است که تامین می شود نه با استقراض اما دولت با استفاده از بانک انگلستان برای ایجاد پول لازم است. این سیاست آناتما به سنتی محافظه کار/نئو-لیبرال از نظر مالی عمومی است اما نه در خط با مدرن پولی تئوری توسعه یافته توسط چپ سیاستمداران و اقتصاددانان به عنوان یک راه تامین مالی سبز معامله جدید است. بار مالی بموقع به آن مهر تایید و اضافه کرد که این سیاست "ممکن است در اینجا برای مدت طولانی".

تا کنون مانند انتخابات همه گیر نشان داده است که قدرت عمومی برای حمایت از بخش دولتی عمل است. وجود دارد افزایش نشانه هایی از مردم سازماندهی به تقاضای بلندمدت بهبود – مانند گروهی از دانشمندان مخالف انتقادی از دولت و مدیریت بحران که منتشر شده خود را "مستقل مریم گلی' گزارش. در آینده فرصت های.

یک نسخه دیگر از این مقاله به نظر می رسد در TNI کتاب آینده است که می توان دریافت رایگان اینجاو شامل 15 تمام طول داستان می باشد که توسط remunicipalists و د privatisers در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن