خانه کمیته پیشرفت لایحه برای کمک به مینیاپولیس-سنت پل کسب و کارهای آسیب دیده در ناآرامی های مدنی

در پنج شنبه, جولای 17, شنوایی, خانه دموکراتیک کنترل شغل و توسعه اقتصادی, سرمایه گذاری بخش, گذشت, خانه, فایل 37

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

در پنج شنبه, جولای 17, شنوایی, خانه دموکراتیک کنترل شغل و توسعه اقتصادی, سرمایه گذاری بخش, گذشت, خانه, فایل 37 که ایجاد یک وام و کمک مالی برنامه برای کمک به بازسازی کسب و کارهای کوچک آسیب دیده و یا تخریب شده در ناآرامی های مدنی پس از مرگ جورج فلوید در مه 25. این لایحه به طور خاص تعیین برخی از دلار به رفتن به محله در شهرهای دوقلو که دیدم اکثر ناآرامی و آسیب در این تابستان.

دموکرات ها در روز جمعه جلسه گفت: کمک حیاتی برای بقای منطقه کسب و کارهای کوچک به خصوص کسانی که در اقلیت محله از جمله در مینیاپولیس دریاچه خیابان و یا سنت پل خیابان دانشگاه. بدون کمک کسانی که کسب و کار -- و بعد از آن در ساکنان آن محله -- می تواند تحت فشار قرار دادند از طریق فرایند gentrification آنها هشدار داد.

دولت Rep. بارب هیلی R-Red Wing روز جمعه گفت که قوه مقننه جمهوری خواهان تلاش کرده اند به مذاکره با دموکرات ها بر روی یک راه برای کمک به تحت تاثیر قرار کسب و کارهای کوچک که دیده می شود "سرسام آور" خسارت.

"این اساسا بسیار مهم برای کل دولت به دیدن هر دو این مناطق در مینیاپولیس و سنت پل بازسازی و ایمنی و همچنین تجارت برای کسانی که در محله" او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما با مقررات در HF 37 عنوان آنها او گفت: جمهوری خواهان هنوز هم در بن بست. HF 37 با استفاده از پول از دولت را به طور کلی صندوق که هیلی گفت: اوباما نمی خواهد توافق به دولت به عنوان چهره کسری با تشکر از coronavirus همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی. اوباما همچنین مخالفت پول در این لایحه به طور خاص تعیین شده برای شهرستانها. و در نهایت هیلی گفت: آنها می دانند که به عنوان لایحه آن را نمی خواهد آن را از طریق جمهوری خواه کنترل مجلس سنا.

دولت Rep. Hodan حسن D-مینیاپولیس retorted که اگر یک فاجعه طبیعی مانند یک گردباد زده روستایی مینه سوتا خواهد قانونگذاران به نمایندگی از آن مناطق بود سوال چه قابلمه پول به استفاده از به بازسازی?

"و هنگامی که ما صحبت در مورد دریاچه خیابان غرب برادوی و خیابان دانشگاه ما در حال صحبت کردن در مورد سیاه و سفید, قهوه ای و جوامع بومی مردم که ما سیستم را عمدا پشت سر گذاشت و برای بسیاری از سال های بسیاری," او اضافه شده است.

این کمیته در نهایت به تصویب این لایحه توسط یک 9-6 رای دادن. آن را هنوز هم نیاز به خانه طبقه پاساژ و کمیته مجلس سنا و طبقه پاساژ قبل از آن باعث می شود آن را به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن