بن بست گروگان به پایان می رسد پس از رئیس جمهور اوکراین تایید حقوق حیوانات مستند

توسط: رادیو فردا | اوکراین | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 7:07:17 am یک پلیس به ارمغان می آورد آب برا

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: رادیو فردا | اوکراین | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 7:07:17 am
یک پلیس به ارمغان می آورد آب برای گروگان های موجود در یک اتوبوس پس از یک مرد مسلح کشف و ضبط از راه دور و در زمان برخی از افراد گروگان در مرکز شهر Lutsk برخی از 400 کیلومتر (250 مایل) غرب از مخالفان دولت اوکراین (AP)

همه 13 نفر گروگان گرفته شده در یک اتوبوس در شرق اوکراین آزاد شدند آسیبی روز سه شنبه پس از رئیس ولدیمیر Zelenskiy صحبت با تلفن با گروگان-یادداشت برداری و موافقت تقاضای خود را به تایید یک 2005 حقوق حیوانات مستند.

پلیس مظنون که خدمات امنیت دولتی (دانشگاه شهید بهشتی) عنوان 44 ساله Maksym Kryvosh که توقیف اتوبوس در شهر Lutsk گفت او مسلح با اسلحه و مواد منفجره است.

وزیر کشور Arsen Avakov گفت Kryvosh خدمت کرده بود در زندان و دانشگاه شهید بهشتی گفت: او تا به حال تبلیغ "افراطی انداز". پلیس گفت Kryvosh تهدید به منفجر کردن اتوبوس و منفجر کردن یکی دیگر از مواد منفجره در یک منطقه شلوغ در شهر.

در یک حرکت به امن گروگان' انتشار Zelenskiy گفت: او را به صحبت Kryvosh برای هفت تا 10 دقیقه و توافق به یکی از خواسته های خود برای ترویج مستند "ساکنین زمین" به روایت بازیگر هالیوود Joaquin Phoenix.

Zelenskiy را در شش دوم کلیپ ارسال شده در ریاست جمهوری Facebook صفحه بود که پس از آن حذف شده است.

ضارب که کشف و ضبط یک اتوبوس فاصله نهفته در زمین پس از افسران پلیس او را دستگیر و در مرکز شهر Lutsk (AP)

رئیس جمهور گفت که او را متقاعد کرده بود Kryvosh به آزادی سه گروگان از جمله یک زن باردار است.

"ما توافق کردیم که او را به انتشار سه نفر و پس از آن من را ضبط ویدئو" Zelenskiy گفت.

Zelenskiy داده شده گزینه راه اندازی یک حمله در اتوبوس, اما نمی خواهید به خطر مرگ گروگان در حمله. "ما نتیجه – هر کس زنده است," او گفت:.

دانشگاه شهید بهشتی منتشر شده یک عکس از Kryvosh سامانه بر روی زمین با نیروهای امنیتی بیش از او ایستاده و پس از دستگیری او. Avakov گفت: همدست از Kryvosh بازداشت شد در شرق شهرستان از خارکف.

پلیس تا به حال مسدود کردن مرکز شهر با مسلح افسران اتومبیل و یک زره پوش حامل پرسنل در حالی که آنها در تلاش برای متقاعد کردن Kryvosh به آزاد کردن گروگان ها در یک روز سرد.

عکس ها و فیلم نشان داد که یک اتوبوس پارک شده در وسط یک خیابان خالی با حداقل دو پنجره شکست و دیگران تحت پوشش با پرده. پلیس گفت Kryvosh پرتاب نارنجک از اتوبوس. Avakov گفت Kryvosh از کار اخراج شده بود عکس از اتوبوس در پلیس.

در پست در رسانه های اجتماعی Kryvosh نیز خواستار آن شدند که ارشد مقامات اوکراین انتشار بیانیه گفته است که تروریست ها.

"این فیلم این است که صحبت کردن در مورد خوب است. و شما لازم نیست که به ... ایجاد چنین یک کابوس برای مردم در سراسر کشور است. این فیلم را می توان بدون آن" Avakov گفت. (نوشتن توسط Matthias Williams; ویرایش توسط آنگوس MacSwan لسلی آدلر و پیتر کونای)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن