هنگ کنگ ثروتمندترین مرد است و از دست دادن دوستان در چین و غرب

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 12:42:19 pm Li حادثهء راست به مناسبت سالگرد 20th باشد از هنگ

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 12:42:19 pm
Hong Kong’s richest man is losing friends in China and the West Li حادثهء راست به مناسبت سالگرد 20th باشد از هنگ کنگ تحویل از بریتانیا به چین در ماه ژوئن 2017. (عکاس: بابی ییپ/رادیو فردا/بی بی سی)

به برخی او را "سوسک پادشاه" بودن متهم گنجه حامی هنگ کنگ دموکراسی و خائن به چین است. به دیگران — یعنی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و متحدان آن — او یک چینی حزب کمونیست وفادار که نمی تواند مورد اعتماد با زیرساخت های حیاتی.

Li Ka-shing ساخته شده است که هنگ کنگ بزرگترین ثروت توسط ماهیهای شکاف بین چین و غرب در حال حاضر پیدا کردن آن سخت تر از همیشه برای حفظ هر دو طرف خوشحال است. به عنوان پکن spars با دولت های غربی در همه چیز از هنگ کنگ به تجارت و coronavirus 91 ساله میلیاردر امپراتوری کسب و کار تبدیل شده است به یک آزمون مهم مورد که آیا شرکت های بین المللی می تواند حرکت چه بسیاری از آنها خواستار یک جنگ سرد جدید.

شانس موفقیت در حال گرفتن روز به روز کوچکتر اگر بازار سهام است که هر راهنمای. CK Hutchison Holdings Ltd. بزرگترین قطعه از لی امپراتوری در حال حاضر معاملات در کمتر از نیمی از ارزش خالص دارایی های آن از افسرده ترین سطح خود از این شرکت تشکیل شد در 2015 بازسازی. سهام سقوط 30 درصد بیش از سال گذشته در مقابل 7 درصد کاهش هانگ سنگ در هنگ کنگ شاخص.

در حالی که لی همواره ارتباط تنگاتنگی با هنگ کنگ و سرزمین اصلی چین CK Hutchison می شود بیش از 80 درصد از درآمد خود را از خارج از کشور و بیشتر از آن که از صنایع حساس مانند انرژی و زیرساخت های مخابراتی و بنادر. که باعث می شود کنگلومرا — همراه با یک تعداد انگشت شماری از شرکت های دیگر از جمله HSBC Holdings Plc و Swire Pacific Ltd. — موضوع را بیشتر موشکافی شدید سیاسی از بسیاری از شرکت های چند ملیتی با حضور عمده در چین و غرب است.

"این یک عمل تعادل ظریف گفت:" جکی یان که می آموزد استراتژی مدیریت در دانشگاه هنگ کنگ است. "او نمی خواهد درک شده توسط کشورهای غربی' رگولاتور را از نزدیک متصل به دولت است."

در عین حال که اتصال ممکن است ساخته شده در مارس زمانی که وابسته CK Hutchison از دست یک پیشنهاد برای ساخت یک کارخانه نمک زدایی آب در اسرائیل است که می تواند به تولید حدود 85 میلیون دلار در سال درآمد یا $2.1 میلیارد دلار بیش از آن طول عمر است.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo هشدار داد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که آمریکا نگران بود CK Hutchison مشارکت در مناقصه با توجه به یکی از بزرگترین اسرائیل روزنامه ها. "ما نمی خواهیم حزب کمونیست چین به دسترسی اسرائیل به زیرساخت" Pompeo گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد دو هفته قبل از قرارداد اهدا شد به یک شرکت اسرائیلی.

CK Hutchison کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد معامله.

نبود این گروه برای اولین بار از دست دادن. در سال 2018 آن مسدود شده بود از دستیابی به یک خط لوله گاز اپراتور در استرالیا بیش مشابه نگرانی های امنیت ملی. اپراتور APA شده پس از گزارش در مورد$463 میلیون دلار ($322 میلیون) در سود.

لی که متولد شده در سرزمین اصلی چین اما فرار به هنگ کنگ به عنوان یک کودک در طول جنگ جهانی دوم یک رابطه پیچیده با حزب کمونیست. در حالی که او شناخته شده بود برای لذت بردن از روابط صمیمی با قبلی رهبران چینی زمانی که کشور شروع به باز شدن اقتصاد و نیاز به حمایت از هنگ کنگ لی روابط به سرزمین اصلی قدرت به نظر می رسد پس از تضعیف رئیس جمهور چین در زمان کار بالا در سال 2013. Li ملاقات شخصا با قبلی حزب کارفرمایان از جمله دنگ ژیائوپینگ * جیانگ Zemin و هو جینتائو به گفته رسانه های دولتی گزارش اما معلوم نیست که آیا او برنده منحصر به فرد مخاطبان با Xi.

Li مواجه شده است و انتقاد در رسانه های دولتی چین از سال 2015 زمانی که او ثبت شده CK Hutchison و CK دارایی Holdings Ltd. — دو شرکت جدید ایجاد شده به عنوان بخشی از یک گروه گسترده ای تجدید ساختار در جزایر کیمن به جای دلار هنگ کنگ است. که همراه با گزارش های که لی شرکت بودند تخلیه خواص خود را در شانگهای باعث شد رسانه های دولتی مانند روزانه مردم و یک مخزن فکر می کنم تحت شین هوا اخبار آژانس به سوال وفاداری خود را به چین است.

Hong Kong’s richest man is losing friends in China and the West Li Ka-shing سابق رئیس و مشاور ارشد از CK Hutchison Holdings Ltd. و CK دارایی Holdings Ltd. امواج در طول یک کنفرانس خبری پس از شرکت جلسات عمومی سالانه در هنگ کنگ, چین روز پنج شنبه, مه 10 سال 2018 است. 89 ساله سرمایه دار خیلی مهم که بازنشستگی خود را اعلام کرد قصد دارد در ماه مارس استعفا داد به عنوان رئیس این دو شرکت امروز. او پسر ارشد 53 ساله ویکتور لی را بیش از. عکاس: Anthony کوان/ایسنا

در پاسخ Li دفتر صادر شده و سه-صفحه بیانیه انکار اتهامات که او در بیرون کشیدن از چین و تاکید بر احترام خود را برای Xi رهبری است. آن گفت: Li گروه اضافه شده بود 1,000 فروشگاه های خرده فروشی در سرزمین اصلی در طول دو سال گذشته که 87 درصد از هنگ کنگ$17 میلیارد دلار ($2.2 میلیارد دلار) کمک مالی توسط سرمایه دار خیلی مهم بنیاد شد و به منافع چین و هنگ کنگ است.

در حالی که این درست است که Li گسترش یافته در چین در برخی از مناطق است و از کاهش خود را به طور کلی قرار گرفتن در معرض در سال های اخیر است. پس از 2015 CK گروه سه گل سرسبد شرکت — CK Hutchison CK دارایی و CK زیرساخت Holdings Ltd. — ساخته شده اند و یا برنامه ریزی شده سرمایه گذاری و ادغام در سطح جهانی و در مجموع تقریبا 60 میلیارد دلار. فقط 1.6 درصد است که در چین یا هنگ کنگ اطلاعات وارد شده توسط بلومبرگ نشان می دهد.

در همان زمان حدود 60 درصد از شرکت 9 میلیارد دلار در برنامه ریزی و یا تکمیل فروش دارایی ها پس از 2015 از چین و هنگ کنگ است. CK Hutchison در حال حاضر فقط 18 درصد از درآمد خود را از این منطقه است.

در سال گذشته Li دوباره درو چین خشم در میان ماه از تظاهرات در هنگ کنگ علیه پکن را افزایش کنترل بر این مستعمره سابق بریتانیا. بر خلاف دیگر غولهای که تقلید موقعیت دولت را در محکومیت خشونت آمیز معترضان و حمایت از پلیس برای برقراری نظم Li منتشر مبهم پیام در روزنامه های محلی با خطوط از یک شعر است که به طور گسترده ای به عنوان یک تماس برای توقف خشونت در هنگ کنگ خیابان بلکه تاکید بر آزادی تحمل و حکومت قانون است. چند هفته بعد Li از دولت خواست برای نشان دادن نرمی نسبت به افراد جوان در هنگام برخورد با ناآرامی. او همچنین به نام جوانان در نظر گرفتن تصویر بزرگ.

انتقاد به سرعت به دنبال با چین را مرکزی سیاسی و حقوقی کمیسیون امور این کشور اجرای قانون بالا بدن را متهم به سرمایه دار خیلی مهم از "تشویق و جنایت." دیگر رسانه های دولتی سرزنش توسعه دهندگان ملک مانند Li که ثروت به ارزش 29 میلیارد توسط میلیاردرهای بلومبرگ شاخص برای ایجاد نابرابری های اجتماعی است.

یک دلار هنگ کنگ نماینده به چین ملی, ملت را بالا مقننه ارسال شده در یک الگوی رفتاری در Facebook صفحه تصویر می کشد Li به عنوان "سوسک پادشاه" تطبیق یک اصطلاح اغلب توسط پلیس هنگ کنگ و حامیان آنها را به dehumanize معترضان.

یک نماینده CK گروه نیست پاسخ به پرس و جو در مورد افزایش یافته سیاسی موشکافی و انتقاد توسط رسانه های دولتی و طرفدار پکن سیاستمداران است. در یک ایمیل سخنگوی اشاره به نظرات رئیس ویکتور Li, the elder پسر Li Ka-shing در CK Hutchison سالانه سهامداران جلسه در مارس 14. تاریخ Li گفت: آمریکا-چین تجارت اختلاف کمی به حال تاثیر بر گروه ارتباطات زیرساخت ها و کسب و کار خرده فروشی در حالی که این تاثیر در بنادر تا به حال هنوز دیده می شود.

"برای تعدادی از سال, این گروه سوار بر یک استراتژی برای افزایش پایدار درآمد در محدوده زمانی معین و استراتژی که ثابت کرده است آن ارزش" ویکتور لی گفت: سهامداران. "گروه اتحاد قوی جریان نقدی و آماده است تا در بسیاری از چالش است."

برخی طرفدار دموکراسی حامیان شاد در این ایده است که هنگ کنگ معروف ترین سرمایه دار خیلی مهم ممکن است در سمت خود هجوم آوردند به حمایت خود را از سوپرمارکت ها و داروخانه های زنجیره ای.

هنوز معلوم نیست که آیا ارشد Li تلاش به وسط جاده در هنگ کنگ ناآرامی کمک کرده است تا این گروه را پایین خط. در ماه مه CK Hutchison co-مدیر عامل کنسرو Fok گفت: سود خرده فروشی در سراسر جهان خواهد 50 درصد سقوط در نیمه اول این سال با توجه به کروناویروس مربوط به تعطیلی اما که "درآمد حاصل از مغازه ها در هنگ کنگ و آسیا می تواند جبران کاهش در اروپا است."

این شرکت کاهش یافته است می گویند که آیا هزینه های طرفدار دموکراسی هواداران بود کمک در هنگ کنگ که در آن فروشگاه ها هرگز بسته در طول شیوع ویروس و به جای انجام ماسک و لوازم دیگر.

حتی اگر لی می کند بهره مندی از درک اعتدال در این تظاهرات می تواند وجود داشته باشد شکی نیست که او ملحق به فشار برای حمایت پکن اقدامات در هنگ کنگ است. یک روز پس از از دست دادن اسرائیل نمک زدایی پیشنهاد Li پیوست برجسته دیگر غولهای در عموم پشتوانه امنیت ملی قانون است که رهبران غربی را محکوم کرده اند به عنوان یک تخلف از چین تعهد به حفظ هنگ کنگ استقلال. Li پسر ویکتور همچنین ابراز حمایت خود را.

چین همچنان به سفت گرفتن آن در هنگ کنگ لی, شرکت های در حال حاضر رو سیاسی بررسی خواهد شد که یک زمان سخت تر قانع کننده غربی تنظیم کننده است که آنها مستقل از دولت چین با توجه به ریچارد هریس بنیانگذار هنگ کنگ مبتنی بر پورت پناهگاه مدیریت سرمایه گذاری.

لی و پسرش ویکتور اند نشانه های اعتماد به نفس در آینده با اضافه کردن به شخصی خود را از منابع CK Hutchison و CK سهام دارایی پس از ماه مارس است. اما هر دو سهام هنوز به ارزش تاریخی عمیق تخفیف به شاخص هانگ سنگ در, نشانه مداوم سرمایه گذار شک و تردید.

به جای تلاش برای رشد بسیار قابل تنظیم بخش های مانند زیرساخت های این گروه ممکن است نیاز به تمرکز بر روی آن عملیات خرده فروشی و دیگر کمتر حساس کسب و کار گفت: یان. "تنوع جغرافیایی آماده کرده آنها را بسیار خوب," او گفت:. "اما در میان تشدید تنش های سیاسی آنها نیز در معرض خطر ادامه به گرفتار در, سیاسی, تیراندازی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن