هنگ کنگ رهبر کلینیک آمریکا استانداردهای دوگانه' بیش تظاهرات

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 7:47:10 am لام رو تمدید تظاهرات ضد دولتی چین به عنوان

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 7:47:10 am
Hong Kong braces for downtown protests on China-backed laws لام رو تمدید تظاهرات ضد دولتی چین به عنوان طرح به تصویب جارو امنیت ملی قانون در سراسر شهرستان سوخت خشم عمومی.

هنگ کنگ رهبر لعنتی ایالات متحده برای "استانداردهای دوگانه" در راه آن دسته از اعتراضات پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت صریحتر پشتیبانی می کند گاهی اوقات-تظاهرات خشونت آمیز در مالی توپی.

"نگاه کنید که چگونه دولت های محلی رسیدگی به هرج و مرج در آمریکا و چه در موضع آنها در یک سطح مشابه از هرج و مرج در هنگ کنگ در سال گذشته" مدیر اجرایی کری لام گفت: در یک هفته اخبار جلسه روز سه شنبه. "آنها بسیار نگران در مورد امنیت ملی در حالی که نگه داشتن استانداردهای مختلف برای کشور ما به خصوص بیش از هنگ کنگ وضعیت است."

لام رو تمدید تظاهرات ضد دولتی چین به عنوان طرح به تصویب جارو امنیت ملی قانون در سراسر شهرستان سوخت خشم عمومی. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داد به لغو برخی از شهرستان ویژه امتیازات تجاری و اعمال تحریم علیه چین و هنگ کنگ مقامات "به طور مستقیم یا غیر مستقیم درگیر" در فرسایش این شهر استقلال.

آمریکا است که تصویب قانون دو حزبی حمایت هنگ کنگ طرفدار دموکراسی اردوگاه در حال حاضر می یابد خود را فرا گرفته ناآرامی های گسترده از خود را باعث مرگ مرد آمریکایی جورج فلوید در دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس.

لام را حامیان در پکن کشف و ضبط کرده اند این فرصت را به سوزن مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش از این تظاهرات در روزهای اخیر با تبلیغات رسانه های نشان دادن صحنه های از ایالات متحده آمریکا از سوختن ساختمان های خشن پلیس و پاسخ تظاهرکنندگان decrying دولت است.

لام در روز سه شنبه خطاب به احتمال تحریم های ایالات متحده و گفت: وجود دارد "هیچ توجیه وجه" برای هر دولت های خارجی به سطح آنها را در دلار هنگ کنگ است.

"برای هم بودن من را دیده اند و نه شنیده و یا هر گونه اطلاعات بیشتر از دولت ایالات متحده" او گفت:. "من موضع است که اشاره به دولت آمریکا و سایر دولت ها اگر که مطرح می شود این است که آنها را از صدمه زدن به منافع خود در هنگ کنگ," او اضافه شده است.

فاصله اقدامات

هنگ کنگ مقامات اعلام کرد بعد شنبه که آنها را گسترش ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر به 18 ژوئن پس از کشف یک خوشه جدید کروناویروس موارد گسترش در جامعه است. این شهرستان شاهد موفقیت نسبی در مهار گسترش این بیماری همه گیر است و به آرامی بازگشت به یک حس عادی در هفته های اخیر.

به عنوان نقاط جهان آغاز بازگشایی پس از ویروس ناشی از تعطیلی لام هشدار داد در جلسه توجیهی که دولت نباید اقدامات که بیشتر تضعیف اقتصاد جهانی است.

در اوایل این هفته در هنگ کنگ پلیس برای اولین بار ممنوع مردم از جمع آوری 4 ژوئن به مناسبت سال 1989 سرکوب فعالان در پکن میدان تیان آن من یک روز است که به طور معمول بوده است flashpoint برای تظاهرات. در انتظار سفارش سازمان خبر داد و گفت: این برنامه ریزی برای انجام این رویداد آنلاین.

4 ژوئن مصادف با روز آخر که دلار هنگ کنگ دولت قبلا به دنبال اعمال محدودیت در تجمعات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن