هنگ کنگ بود دفع coronavirus قبل از انگلستان می دانستند آن وجود داشته

قبل از COVID-19 آغاز شده و دولت بریتانیا بود خوشحال به حال خود را به عنوان یک رهبر جهانی در پاسخ به شیوع بیمار

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

قبل از COVID-19 آغاز شده و دولت بریتانیا بود خوشحال به حال خود را به عنوان یک رهبر جهانی در پاسخ به شیوع بیماری. آن 2018 بیولوژیکی استراتژی امنیت قرار داده و آن را این راه: "قابل توجه شیوع بیماری در میان بالاترین تاثیر خطرات روبرو شده توسط هر جامعه تهدید کننده زندگی و ایجاد اختلال در خدمات عمومی و اقتصاد است."

اما آن را نیز گفت که: "انگلستان است که در سطح جهان مشهور برای کیفیت ما آمادگی برنامه ریزی و ما باید جهان پیشرو قابلیت به آدرس قابل توجهی خطرات بیولوژیکی" و: "به عنوان یک رهبر جهانی در علوم زیستی ما یک فرصت برای نشان دادن تخصص ما و در خط مقدم کار برای دیدار با این چالش است."

این نمایش با حمایت 2019 جدول لیگ از مجمع جهانی اقتصاد قرار داده شده است که انگلستان دوم در میان 195 کشور جهان به عنوان بهترین آماده برای یک بیماری همه گیر.

مقایسه کنید که به در حال حاضر. این کشور هنوز هم تنها چند ماه به فاجعه COVID-19 شیوع هنوز است مسلما بدترین نمایشی کشور در غرب اروپا و یکی از بدترین در جهان است. در چهار ماه اول سال به تنهایی وجود داشته اند بیش از 41,000 مرگ و میر افرادی که تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس حداقل 10,000 بیشتر که درگذشت COVID-19 بدون آزمون و مرگ و میر بیش از حد به طور کلی بیش از 63,000. مستند در حال حاضر در حال کاسته وجود خطر موج دوم از طریق پاییز و زمستان است که ممکن است منجر به مرگ و میر بیش از 100,000. در جبهه اقتصادی وجود دارد 25 درصد کاهش در تولید ناخالص داخلی در ماه های مارس و آوریل و انگلستان در حال ورود به عمیق ترین رکود اقتصادی در 300 سال

شده است وجود دارد مقدار زیادی از جنجال بر سر چگونه بریتانیا بنابراین در پاسخ ضعیف به این بیماری همه گیر. این شامل تلخ انتقاد از عدم ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی و شکست های هماهنگی. اخیرا آن را با تمرکز بر آزمون و ردیابی, سیستم, سطح سازمان در حال از هم فاصله گرفته و نه در رسانه های بریتانیا اما در نیویورک تایمز.

کل متاسفم حماسه از نقایص به خصوص از اوایل فوریه بوده و مستند را تحت توسط یان سینکلر و روپرت خواندن خود را در جدول زمانی دقیق در Byline بار. آنها همچنین پوشش بسیاری از پیش همه گیر هشدار که "تئوری" از بریتانیا بیولوژیکی استراتژی امنیت بود که به سادگی نمی شود همسان عملی آماده سازی. بیشتر به یک عنصر خاص که # teamnigel به دنبال شده است تعدادی از اوایل هشدارهای داده شده از آنچه اتفاق می افتد در چین به خصوص چگونه تایوان در حال حاضر چک کردن بازدید کنندگان از ووهان قبل از, انگلیسی, وزیر بهداشت, مت, Hancock, تا به حال حتی گفته شده در مورد شیوع. این در حال حاضر به روز شده در گزارش گروه تحقیقاتی آکسفورد که پرتاب نور بیشتر بر روی سرعت واکنش از دیگر دولت ها است.

هنگ کنگ مرکز بهداشت حفاظت برای مثال در آورده افزایش نظارت 31 دسامبر با پزشکان خواست برای گزارش هر گونه بيماران با تب و علائم حاد تنفسی که بازدید کرده بود در ووهان قبلی چهارده روز. 4 ژانویه CHP می تواند گزارش های تصویربرداری حرارتی سیستم های ایجاد شده در فرودگاه و در غرب كولون ایستگاه پایانه برای راه آهن با سرعت بالا, خط, در حالی که هنگ کنگ بیمارستان اقتدار آغاز یک پاسخ جدی سطح' هشدار در بیمارستان های دولتی و معرفی اقدامات برای افزایش نظارت و کنترل عفونت. نگرانی بود به طوری که موارد مشکوک به حال به نقل مکان کرد به فشار منفی جداسازی اتاق برای درمان و فوری در بررسی های آزمایشگاهی.

این همه انجام شد در حالی که بوریس جانسون هنوز در تعطیلات در کارائیب; او نه جریان توسط Hancock تا 7 ژانویه. در آن زمان یکی دیگر از سه هفته قبل از جلسه کمیته کبرا نامیده می شد و جانسون حضور نداشت آن است. آن را در زمان چند هفته بیشتر قبل از بریتانیا شد و در هر نقطه در نزدیکی این سطح از آمادگی.

ضد استدلال این است که این ووهان است که کمتر از پنج ساعت از هنگ کنگ با سرعت بالا راه آهن و آن را تا به حال تجربه سارس خیلی محدود بود به توپ برای چیزی شبیه به COVID-19. اما انگلستان که کمتر از 12 ساعت فاصله هوایی بود و ادعا می شود یکی از بهترین در جهان است-آماده کشورها است. جای آن است که نزدیک به یک خنده, سهام, بسیار دور از تصور رهبر جهان.

علاوه بر این می آید در این زمینه از دو شوم روند جهانی: نرخ گسترش و عواقب ناشی از پایان مستند. در ابتدا پس از امیدوار است که یک جوان و نه کمتر urbanised جمعیت به معنی آهسته در سراسر جنوب صحرای آفریقا و نشانه ها در حال حاضر هستند که عفونت در حال افزایش نیز هستند برای خیلی از آمریکای لاتین و نه فقط برزیل و مکزیک.

به عنوان دوم در هند فوری و شدید مستند به نظر می رسد در ابتدا به برخی از اثر و حتی اگر از آن ساخته شده زندگی حتی بدتر برای میلیون ها اما از آنجا که مستند برداشته شد آن رسید.

ایران فکر آن را در بالای همه گیر وجود دارد اما این مستند بلند تا به حال یک اثر و حتی بیشتر در حالی که پاکستان در حال حاضر به نظر می رسد در آستانه قیام حتی آن را به عنوان آسان می کند برخی از محدودیت. بزرگترین شوک شده است چین که در آن موج غیر منتظره در پکن به مقامات با تعجب فقط به عنوان آنها ادعا موفقیت آنها را که منجر به تحمیل جدی ناگهانی محدودیت. در ایالات متحده, ایالات متحده فردی که موجب شد تا اقتصاد خود را از جمله فلوریدا و تگزاس و آریزونا همه شاهد افزایش و نیوزیلند یک کشور است که واقعا فکر می کنم آن را در بالای همه گیر است و کار در سرعت حاوی یک گسترش از دو نفر از بازگشت از انگلستان است.

در ضمن در انگلستان جانسون دولت فشار دادن پیش رو با کاهش مستند حتی اگر عفونت رای توانسته است به اندازه کافی و آزمون-و-ردیابی سیستم کمی مرتب کردن بر اساس از مسخره. آن را به سختی می آید به عنوان یک شگفتی داده شده و عملکرد آن تا کنون, اما بقیه از ما امر می تواند عاقلانه برای آماده شدن برای یک long-drawn-out بحران ماندگار حداقل یک سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب