هنگ کنگ اتحادیه دانش آموزان موفق به دریافت پشتیبانی از حملات علیه امنیت در قانون

توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:22:16 am برنامه ریزی شده قانون احساس خطر دولت ها

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:22:16 am
برنامه ریزی شده قانون احساس خطر دولت های خارجی و همچنین فعالان دموکراسی در هنگ کنگ. (فایل)

دموکراسی کارگری و دانشجویی در هنگ کنگ موفق به جلب حمایت کافی برای برگزاری اعتصاب در برابر بلندی امنیت ملی قوانین اعمال شده توسط پکن, در یک رابطه جنسی برای چینی-حکومت شهر را در جنبش اعتراضی.

پس از یک سال از اغلب خشونت آمیز اعتراضات ضد دولت تظاهرات از دست داده اند شتاب با توجه به در معرض خطر بالاتر از بازداشت با تظاهرات اخیر عدم دریافت پلیس تایید با توجه به کروناویروس محدودیت در جمعیت های بزرگ.

اعتصاب در نظر گرفته شده بود به عرصه مقاومت اما سازمان دهندگان گفت: تنها 8,943 اعضای اتحادیه شرکت کننده در یک شهر گسترده نظرسنجی, سقوط کوتاه از 60,000 آستانه به پیش بروید حتی در حالی که 95 درصد از آرا به نفع.

به طور جداگانه به دانش آموزان دبیرستانی پلت فرم اقدام گفت: آن را نمی خواهد آغاز کلاس تحریم به عنوان آنها سقوط کوتاه از برخی از اهداف خود را برای حضوری رای.

به عنوان خوانده شده| هیچ اشاره ای از هنگ کنگ امنیت قانون به عنوان چین خاتمه جلسه

رای گیری صورت گرفت در روز شنبه و نتایج اعلام شد و حدود نیمه شب.

اتحادیه ها به نمایندگی از تقریبا دو دوجین صنایع از جمله حمل و نقل هوایی, حمل و نقل, ساخت و ساز, فناوری و گردشگری. بسیاری تشکیل شد در سال گذشته به عنوان طرفدار دموکراسی فعالان باید پیشگام بزرگترین فشار به داشتن اتحادیه از بی بند و faire فوق العاده-سرمایه داری مالی hub – که در آن چانه زنی جمعی و حقوق به رسمیت شناخته نشده – از آنجا که بریتانیا دست به شهرستان بازگشت به چین در سال 1997.

چین روز شنبه اعلام کرد جزئیات امنیت ملی قانون پکن رونمایی خواهد شد که فراگیر قدرت بر اجرای آن و سیگنالینگ عمیق ترین تغییر به این شهر راه زندگی پس از تحویل.

سرمقاله| نبرد برای هنگ کنگ

برنامه ریزی شده قانون احساس خطر دولت های خارجی و همچنین فعالان دموکراسی در هنگ کنگ بودند که در حال حاضر نگران آن است که پکن بود محکم گرفتن آن بیش از نیمه مستقل شهرستان.

مقامات در پکن و هنگ کنگ به دنبال اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاران این است که قانون را نه تضعیف این شهر بالا درجه استقلال اصرار دارد آن را هدف تنها یک اقلیت از "مشکل" که یک تهدید برای امنیت ملی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن