هنگ کنگ به اولویت بندی عبور از ستیز سرود لایحه

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:43:35 am هنگ کنگ اجرایی کری لام (ایسنا/فا

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 11:43:35 am
Hong Kong, Hong Kong democracy protests, Hong Kong china, Hong Kong china bill, Hong Kong china ties, carrie lam هنگ کنگ اجرایی کری لام (ایسنا/فایل)

هنگ کنگ دولت را "اولویت" به ستیز لایحه است که به دنبال به جرم سوء استفاده از چینی سرود ملی این شهرستان را رهبر و گفت: روز بعد از یک طرفدار پکن مجلس wrested کنترل بیش از یک کلید کمیته که دامپزشکان صورتحساب.

این قانون پیشنهادی است که با هدف حصول اطمینان از ساکنان هنگ کنگ نیمه مستقل خاک چینی, احترام, چین سرود ملی. بر اساس این لایحه کسانی که با استفاده از سرود برای مقاصد تجاری و یا علنا و عمدا توهین سرود مانند booing آن را در طول بازی های فوتبال می تواند به صورت جریمه تا 50000 دلار هنگ کنگ دلار ($6,450) و تا سه سال در زندان است.

این حرکت به عنوان تفاوت بین نرم افزار-پکن و طرفدار دموکراسی اردوگاه در هنگ کنگ بودند و تیز در طول ماهها تظاهرات سال گذشته که موجب شد با تلاش برای تصویب لایحه ای است که اجازه داده اند مظنون به تحویل به سرزمین اصلی چین به صورت کارآزمایی بالینی است. که لایحه در نهایت برداشت.

هنگ کنگ رهبر, کری لام گفت: از دبیر کل و دیگر مقامات نوشته شده به نرم افزار-پکن مجلس پرستاره لی که وارد شده خودش را به عنوان رئیس شورای قانونگذاری خانه کمیته _ که scrutinizes صورتحساب و تصمیم می گیرد که آنها را می توان برای رای نهایی _ به مشورت با او در از سرگیری قرائت دوم از اسکناس.

"دو تا از صورتحساب به تعویق افتاده اند برای یک مدت زمان بسیار طولانی و آنها سرود ملی لایحه و اختراعات اصلاح لایحه" لام گفت: در یک کنفرانس خبری. "بنابراین ما انتظار داریم که این دو لایحه به اولویت داده می شود در از سرگیری دوم خوانش توسط شورای قانونگذاری."

لی در روز جمعه وارد شده و خودش را به عنوان رئیس این کمیته در میان فریاد مسابقات از هر دو اردوگاه ها و اتهامات از دموکراسی قانونگذاران که او از آن تجاوز مرزهای خود.

رئیس صندلی قبلا خالی برای شش ماه با پکن انتقاد معاون رئیس و طرفدار دموکراسی در مجلس دنیس Kwok از سوء استفاده از قدرت خود را در به تاخیر انداختن انتخابات از یک صندلی جدید و در نتیجه باعث جمع شدن از صورت حساب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب