پلیس هنگ کنگ با استفاده از اسپری فلفل برای روشن شدن مه روز اعتراض

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: مارس 2, 2020 12:34:42 pm یک قاره پرتاب کوکتل مولوتف در جریان درگیری ب

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: مارس 2, 2020 12:34:42 pm
Hong Kong, Hong Kong protest, Hong Kong protest news, Hong Kong University protest, Hong Kong China protest, Hong Kong news, Indian Express world news یک قاره پرتاب کوکتل مولوتف در جریان درگیری با پلیس در دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در هنگ کنگ یکشنبه, نوامبر. 17, 2019.(AP Photo/Ng هان Guan)

پلیس هنگ کنگ با استفاده از اسپری فلفل شب جمعه برای متفرق کردن بیش از 100 معترض آواز و شعار دموکراسی شعار در یک مرکز خرید.

تظاهرکنندگان خواند سرود اعتراض "افتخار به هنگ کنگ" و شعار "افتخار به هنگ کنگ, انقلاب, از زمان ما" در شهر جدید پلازا مرکز خرید در هنگ کنگ به سرزمین های جدید است.

به عنوان فعالان پلیس متوقف و جستجو کرد و بعد گفت: آنها را به ترک گفته آنها نقض coronavirus اجتماعی-دورى قوانین. پلیس سپس با استفاده از اسپری فلفل در حالی که متفرق کردن جمعیت قبل از cordoning کردن دهلیز از بازار.

جزئیات| توضیح داد: چرا با وجود تظاهرات در کشورهای مختلف با وجود Covid-19 مستندات

اعتراض یکی از آنهایی که چند کوچک که رفتم جلو در مارس 1 روز کارگر تعطیل با وجود قوانین ممنوع که مکان تجمع بیش از چهار نفر است.

معترضان همچنین جمع آوری نزدیک كولون را مونگ کوک و Kwun تانگ ایستگاه های مترو.

سازمان در ابتدا برنامه ریزی تظاهرات سراسر شهر بود اما بسیاری از آنها لغو شده با سازمان اصرار مردم به غذا خوردن در دموکراسی رستوران ها به جای حمایت از آنها به عنوان کسب و کار اسلامپ به دلیل coronavirus مربوط به محدودیت.

روز جمعه تظاهرات شد و آخرین در یک رشته از تظاهرات در مراکز خرید در طول هفته گذشته. آنها به دنبال دستگیری 15 معترضان و سابق مجلس روز شنبه گذشته.

این تظاهرات ادامه یک جنبش آغاز شد که در ماه ژوئن گذشته در اعتراض به استرداد لایحه که اجازه داده اند بازداشت شدگان در هنگ کنگ منتقل می شود به سرزمین اصلی چین است. اگر چه این لایحه بود و بعد خارج تظاهرات ادامه داد: برای ماه قبل از سکون شروع در ماه ژانویه به عنوان coronavirus همه گیر را شکست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن