پلیس هنگ کنگ را اول بازداشت تحت امنیتی جدید قانون

توسط: AP | هنگ کنگ | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:12:51 pm پلیس ضد شورش تلاش برای متفرق کردن جمعیت در

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:12:51 pm
Hong Kong, Hong Kong's economy, China, China Hong Kong پلیس ضد شورش تلاش برای متفرق کردن جمعیت در طول یک تظاهرات در هنگ کنگ در ژوئن 12. عکاس: جاستین چانه/ایسنا

پلیس هنگ کنگ ساخته شده خود را برای اولین بار تحت بازداشت جدید امنیت ملی قانون اعمال شده توسط مرکزی چین, دولت, دستگیری یک معترض در روز چهارشنبه برای حمل پرچم خواستار هنگ کنگ استقلال.

این مرد دستگیر شد و پس از پلیس صادر کرده است هشدارهای متعدد به جمعیت در یک تظاهرات در شهر کازوی خلیج خرید منطقه است که آنها ممکن است در نقض قانون به پلیس بیانیه ای در توییتر.

بخوانید| چین اجرا بحث امنیت و قوانین در هنگ کنگ در نخستین سالگرد

قانون اعمال شده توسط چین پس از سال گذشته تظاهرات ضد دولتی در نیمه خودمختار در قلمرو زمان اثر در سه شنبه 11 pm (1500 GMT).

این قانون باعث می شود secessionist, خرابکارانه و یا فعالیت های تروریستی غیر قانونی و همچنین مداخله خارجی در این شهرستان در امور داخلی.

هر فرد با در نظر گرفتن بخشی در secessionist فعالیت های چنین به عنوان شعار دهند و یا نگه داشتن بنر و پرچم اصرار برای این شهر استقلال در نقض قانون صرف نظر از اینکه خشونت استفاده می شود.

جدی ترین مجرمین از قانون مانند آن تلقی می شود طراحان پشت این جنایات می تواند دریافت حداکثر مجازات حبس ابد. کمتر مجرم می تواند دریافت حبس تا سه سال کوتاه مدت بازداشت و یا محدودیت.

هنگ کنگ رهبر به شدت تایید قانون جدید در سخنرانی خود مارک چهارشنبه 23 سالگرد خاک را تحویل از استعمار بریتانیا.

"این تصمیم بود لازم و به موقع برای حفظ هنگ کنگ ثبات" کری لام گفت: زیر یک پرچم-بالا بردن مراسم و بازی از چین سرود ملی.

یک طرفدار دموکراسی سیاسی حزب اتحادیه سوسیال دموکرات سازماندهی یک اعتراض مارس در پرچم-بالا بردن مراسم است. حدود ده شرکت کنندگان شعار می دادند شعار انعکاس مطالبات از معترضان سال گذشته برای اصلاحات سیاسی و رسیدگی به اتهام سوء استفاده پلیس.

تصویب این قانون در روز سه شنبه بیشتر تار تمایز میان سیستم های حقوقی از نیمه خودمختار هنگ کنگ که حفظ جنبه های انگلیسی, قانون پس از سال 1997 تحویل و سرزمین اصلی را استبدادی حزب کمونیست سیستم. منتقدان می گویند این قانون به طور موثر به پایان می رسد "یک کشور دو سیستم" چارچوب زیر که دلار هنگ کنگ وعده داده شده بود یک درجه بالایی از استقلال است.

قانون به طور مستقیم اهداف برخی از اقدامات ضد دولتی معترضان در سال گذشته که شامل حمله به ادارات دولتی و ایستگاه های پلیس و آسیب به ایستگاه های مترو و خاموش شدن از این شهر فرودگاه بین المللی.

اعمال خرابکاری علیه دولت امکانات و یا حمل و نقل عمومی می تواند تحت پیگرد قانونی قرار به عنوان براندازی یا تروریسم در حالی که هر کسی در نظر گرفتن بخشی در فعالیت های تلقی secessionist خواهد بود همچنین در تخلف از قانون جدید است.

هنگ کنگ نیروی پلیس تا به حال با صدور بیانیه ای گفت: آنها را در نظر به عنوان غیر قانونی هر پرچم یا بنر مطرح شده توسط مخالفان تلقی می شود ترویج هنگ کنگ جدایی از چین و یا ابراز حمایت از استقلال تبت سین کیانگ و خود حاکم بر جزیره دموکراسی از تایوان که چین ادعا می کند به عنوان خود را.

نگرانی هایی را نیز مطرح شده بر سرنوشت کلیدی اپوزیسیون برخی از آنها در حال حاضر شده است به اتهام شرکت در تظاهرات و همچنین رد صلاحیت نامزدها برای شورای قانونگذاری انتخابات برنامه ریزی شده برای سپتامبر.

مدارس, گروه های اجتماعی, رسانه ها, وب سایت ها و دیگران مشخص خواهد شد نظارت و ملی خود آگاهی امنیت مطرح خواهد شد با توجه به قانون متن در حالی که چین به دولت مرکزی خواهد شد که قدرت بر فعالیت های خارجی و سازمان های غیر دولتی و رسانه ها در هنگ کنگ است.

آن را می گوید دولت مرکزی بدن در هنگ کنگ را در "موارد پیچیده" و هنگامی که وجود دارد یک تهدید جدی برای امنیت ملی است. مقامات محلی در حال منع از تداخل با دولت مرکزی بدن عامل در هنگ کنگ در حالی که آنها در حال انجام وظایف خود با توجه به متن.

این قانون موظف تحت هنگ کنگ محلی اساسی اما قبل از تلاش برای تصویب آن در شهر مقننه در سال 2003 کنار گذاشته شد در مواجهه با مخالفت عمومی.

از دست داشتن صبر و پکن در نهایت تصمیم به دور زدن هنگ کنگ مقننه و باید آن را تصویب شنبه توسط کمیته دائمی از کنگره خلق ملی چین با مهر لاستیکی مهر کردن مجلس.

رئیس جمهور چین امضا ریاست جمهوری به منظور قرار دادن قانون به اثر آن اضافه شده به قانون اساسی هنگ کنگ اساسی است.

ما در حال حاضر شروع به حرکت می کند برای پایان دادن به ویژه شرایط تجارت با توجه به این سرزمین است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیز گفت: آن را به نوار دفاع-صادرات به هنگ کنگ و به زودی نیاز به مجوز برای فروش از مواردی است که باید هر دو نظامی و غیر نظامی استفاده می کند با استناد به امکان آنها را در حال سقوط به دست مردم و ارتش آزادیبخش که مدیون وفاداری خود را به حزب کمونیست چین.

کنگره نیز از نقل مکان به اعمال تحریم بر مردم تلقی متصل به سرکوب سیاسی در هنگ کنگ از جمله مقامات پلیس در حالی که بریتانیا گفته است که می تواند اقامت و ممکن است تابعیت به حدود 3 میلیون نفر از هنگ کنگ 7.5 میلیون نفر است.

چین گفته است: "اعمال محدودیت های ویزا در آمریکایی ها آن را می بیند به عنوان دخالت بیش از هنگ کنگ.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo محکوم کرد تهدید ممنوعیت ویزا به عنوان نشانه ای از "چگونه پکن حاضر به پذیرش مسئولیت برای خود را انتخاب" و گفت: این قانون تصویب "از بین می برد قلمرو استقلال و یکی از چین بزرگترین دست آوردهای."

تصویب این قانون می آید پس از هنگ کنگ مقننه در اوایل ماه ژوئن به تصویب ستیز لایحه و آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن