هنگ کنگ مقننه شروع رای گیری در چین سرود ملی لایحه

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:10:52 am پان-دموکراتیک قانون گذاران رعای

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:10:52 am
پان-دموکراتیک قانون گذاران رعایت یک دقیقه سکوت برای 31 سالگرد سرکوب تیان آن من قبل از اینکه یک شورای قانونگذاری جلسه به بحث سرود ملی لایحه در هنگ کنگ 4 ژوئن 2020. (AP)

هنگ کنگ شورای قانونگذاری آغاز رای گیری در مورد لایحه جنجالی در روز پنج شنبه که بی احترامی چین سرود ملی یک جرم جنایی در میان اوج ترس بیش از پکن سفت گرفتن در این شهرستان است.

رای گیری درست همانطور که مردم در هنگ کنگ راه اندازی شد به مناسبت گرامیداشت روز خونین سال 1989 سرکوب توسط سربازان چینی در میدان تیان آن من با روشنایی شمع در سراسر شهر بعد در روز. پلیس ممنوع سالانه شب زنده داری است که در آن سرکوب شده است معمولا مشخص شده به نقل از شیوع کروناویروس.

یک رای نهایی در این لایحه است که انتظار می رود بعد از روز پنج شنبه. این لایحه می تواند مجازات کسانی که توهین سرود به سه سال زندان و یا جریمه تا HK$50,000 ($6,450). آن را می گوید که "همه افراد و سازمانها" باید احترام و شان و مقام دادن به سرود ملی و پخش آن و خواندن آن را در "موارد مناسب".

تنش ها در چین-حکومت شهر را یافت تا پس از پکن به چراغ سبز هفته گذشته به حرکت به جلو با قوانین امنیت ملی برای مقابله با تجزیه طلبی براندازی و دخالت خارجی. این حرکت به سرعت محکوم توسط ایالات متحده و بریتانیا و استرالیا و کانادا و همچنین بین المللی و گروه های حقوق بشر و برخی از گروه های کسب و کار.

شکستن با معمول خود را از سیاست بی طرفی سیاسی HSBC و استاندارد چارترد بانک به پشتوانه قانون جدید در هنگ کنگ روز چهارشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب