هنگ کنگ رهبر ایران قانون نه یک تهدید برای آزادی

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده: مه 26, 2020 6:19:16 pm این شهر اجرایی, کری لام به خبرنگاران گفته بود

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشر شده: مه 26, 2020 6:19:16 pm
Hong Kong leader Carrie Lam heads for Beijing as pressure mounts at home این شهر اجرایی, کری لام به خبرنگاران گفته بود که "بدون نیاز به نگرانی" بیش از حرکت در نظر گرفته شده توسط چین تشریفاتی ملی. (AP)

هنگ کنگ رهبر روز سه شنبه گفت که امنیت ملی در قانون پیشنهاد شده توسط چین مقننه را تهدید نمی کند نیمه خودمختار در قلمرو حقوق مدنی با وجود انتقاد گسترده از این حرکت به عنوان یک تجاوز در آزادی بیان و مونتاژ.

این شهر اجرایی, کری لام به خبرنگاران گفته بود که "بدون نیاز به نگرانی" بیش از حرکت در نظر گرفته شده توسط چین تشریفاتی ملی.

"هنگ کنگ ثابت کرده است که ما با رعایت و حفظ آن ارزش ها" لام گفت. "هنگ کنگ نیاز به این قطعه از قانون برای بزرگتر نفع اکثریت بزرگی از هنگ کنگ به مردم است." لام همچنین گفت که حمل و نقل خدمات خواهد سر در هنگ کنگ فرودگاه بین المللی در ژوئن 1, اما که خارجی ها هنوز هم می تواند در ممنوع از ورود به شهر به عنوان بخشی از اقدامات برای جلوگیری از موج جدیدی از کروناویروس عفونت.

حرکت چین به تصویب قانون سیگنال های مرکزی عزم دولت برای کنترل بیشتر از دلار هنگ کنگ پس از ماه از دموکراسی تظاهرات سال گذشته است. پکن منصوب جدید نمایندگان در هنگ کنگ که به دنبال سخت خط پایین گذاشته شده توسط رئیس جمهور چین است که رئیس حزب حاکم کمونیست .

ایالات متحده به شدت به انتقاد از قانون و تهدید به خروج ترجیحی تجارت وضعیت برای هنگ کنگ است.

برخی از "سیاستمداران خارجی" باید "ابراز نظرات نادرست" در مورد این طرح به اعمال قانون در هنگ کنگ لام گفت: بدون دادن جزئیات. او تکرار ادعا می کند که قانون تنها هدف "اقلیت" با استناد به نگرانی در مورد تروریسم و براندازی.

این حرکت شده است تحت نظر بود و عجله با سال گذشته تظاهرات خیابانی در این مستعمره سابق بریتانیا بود که بازگشت به قانون در سال 1997.

پکن وعده داده است که این قلمرو می تواند حفظ خود را نسبتا لیبرال مدنی و حقوقی و سیستم اقتصادی است که در مقابل کاملا با مقدار بیشتر در مرکز کنترل و سیستم استبدادی در سرزمین اصلی چین است.

هنگ کنگ دولت موظف است توسط ماده 23 از قانون اساسی "آن مینی اساسی" به تصویب قوانین برای منع هر گونه عمل خیانت, تجزیه طلبی فتنه و یا براندازی در برابر چین است. این قانون پیشنهادی برای انجام این کار در سال 2003 اما از آن کناره گیری کرد و پس از صدها نفر از هزاران نفر از مردم بیرون آمد و به اعتراض.

پکن به طور فزاینده ای تحت فشار قرار دادند برای اقدامات مانند مجازات میشده ملی چین پرچم یا سرود "را به عنوان اغلب دیده می شود در بازی فوتبال" همراه با افزایش pro-چین میهنی با مضمون آموزش و پرورش در مدارس است. اما مخالفان در هنگ کنگ شورای قانونگذاری باعث می شود آن را بعید امنیت ملی تصویب لایحه می تواند در سطح محلی باعث پکن به استفاده از برخی از آنچه توصیف به عنوان مشکوک به دلایل قانونی به زور از طریق اقدامات در سطح ملی است.

چینی, عمومی تا حد زیادی دیده می شود به عنوان پشتوانه یازدهم را دشوار رویکرد به سیاست خارجی و چالش ها از جمله انتقاد از آمریکا و استرالیا و دیگران.

یازدهم ساخته شده است که انسانهایی خط بر منافع ملی یک کلید امضای حکومت خود را پس از مصرف بیش از رهبری حزب حاکم در سال 2012.
در خارج از کشور این است که سیاست را بیشتر تقویت نگرانی در مورد چین نیت برای تسلط بر بازار و دفاع از نفوذ خود در منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

که در نهایت ممکن است اضافه کردن به Xi مشکلات در احیای رشد اقتصادی و اشتغال در زمانی که بازارهای جهانی تا حدودی بسته به علت بیماری همه گیر کوروناویروس و شک و تردید نسبت به چین اجرا می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب