هنگ کنگ رهبر می گوید: کلید انتخابات به تعویق افتاد و ضربه به دموکراسی اردوگاه

توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 4:39:37 pm هنگ کنگ اجرایی کری لام در حال سخنران

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 4:39:37 pm
هنگ کنگ اجرایی کری لام در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در هنگ کنگ روز شنبه, 31 جولای سال 2020 است. او اعلام به تعویق انداختن انتخابات پارلمانی برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 6 با استناد به بدتر شدن شیوع کروناویروس. (AP)

هنگ کنگ رهبر کری لام در روز جمعه به تعویق افتاد سپتامبر. 6 انتخابات برای کرسی در شهرستان مقننه برای یک سال و به دلیل افزایش رمان coronavirus موارد برخورد یک ضربه به دموکراسی خواهی امیدوار به ایجاد سود در انتخابات.

مخالف بود به امید پیروزی تاریخی اکثریت در شورای قانونگذاری که در آن تنها نیمی از صندلی ها به طور مستقیم انتخاب می شوند و نیم دیگر بیشتر پر طرفدار پکن انتصاب.

لام به تعویق افتادن رای گیری می آید پس از 12 طرفدار دموکراسی نامزدهای رد صلاحیت شده از در حال اجرا در این نظرسنجی به دلایل از جمله درک خرابکارانه نیت مخالفت با امنیتی جدید قانون و مبارزه را به نفع خود یک قانون مسدود کردن اکثریت.

لام که به یک تاریخ جدید برای رای جز به گفتن آن شده بود به تعویق افتاد و برای یک سال به خبرنگاران گفت: تصمیم سخت ترین او تا به حال ساخته شده در هفت ماه.

این تصمیم را با هدف حفظ سلامت مردم, او گفت:.

طرفدار دموکراسی فعال تیفانی یون Ka-وای شمار در طول مبارزات انتخاباتی در این رتبه تصویر گرفته شده در هنگ کنگ و چین و به دست آمده از رسانه های اجتماعی در 31 ژوئیه سال 2020 است. (تیفانی یون/توییتر/از طریق بی بی سی).

نظرسنجی شده اند که این مستعمره سابق بریتانیا اولین رسمی رای پس از پکن تحمیل امنیتی جدید در اواخر ماه ژوئن که منتقدان می گویند هدف سرکوب مخالفان در چین آزادترین شهر.

هنگ کنگ بازگشت به قانون در سال 1997 تحت تضمین استقلال اما منتقدان می گویند این قانون جدید را تضعیف می کند که قول و قرار می دهد خاک در بیشتر استبدادی مسیر.

خبر از به تعویق افتادن آمد و به عنوان نامزدی دوره برای داوطلبان به دنبال به اجرا در انتخابات بسته شده است.

هنگ کنگ گزارش شده بیش از 3000 coronavirus موارد از ژانویه به مراتب پایین تر از در دیگر شهرستانها عمده در سراسر جهان است.

اما برای 10 روز گذشته در حال اجرا تعداد زیادی از عفونت های جدید شده است در سه رقم است.

دولت محدود تجمعات به دو نفر برای مبارزه با گسترش.

پلیس باید اشاره کرد از جمله محدودیت در رد برنامه های کاربردی برای تظاهرات در ماه های اخیر به طور موثر جلوگیری از هر گونه عمده تظاهرات.

مقامات شهرستان باید اصرار داشت هر coronavirus اقدامات صورت گرفته برای دلایل بهداشتی و سیاسی مورد توجه است.

رقیب سرمایه گذاری hub سنگاپور که تا به حال بزرگتر شیوع کروناویروس برگزار شد انتخابات پارلمانی این ماه است.

حداقل 68 کشور و سرزمین را با تاخیر ملی یا منطقه ای نظر سنجی با توجه به کروناویروس از ماه فوریه گفت: موسسه بین المللی برای دموکراسی و انتخابات کمک.

در حالی که حداقل 49 کشور و سرزمین که تصمیم به نگه ملی یا محلی انتخابات آن را گفت.

حامیان جدید قانون تامین می گویند آن را به ثبات بیشتر پس از یک سال از اغلب خشونت آمیز ضد دولتی و ضد چین ناآرامی و آن شاخه نقاط ضعف در امنیت ملی در سمت چپ این شهرستان را عدم توانایی در انطباق با قانون اساسی نیاز به تصویب چنین قوانین خاص خود را دارد.

یکی دیگر از قانون اساسی و با هدف معرفی حق رای همگانی اصلی تقاضا از سال گذشته تظاهرات, اما منتقدان می گویند disqualifications طرفدار دموکراسی نشان می دهد داوطلبان پکن تمایلی به تحمل حتی برخی از وزش پیر-گارد صدای اپوزیسیون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب