هنگ کنگ دولت هشدار از بین بردن ما وضعیت خاص است 'شمشیر دو لبه'

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 9:02:19 am هنگ کنگ پلیس ضد شورش آتش و گا

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 9:02:19 am
Hong Kong govt warns removing US special status is 'double-edged sword' هنگ کنگ پلیس ضد شورش آتش و گاز اشک آور به عنوان صدها نفر از معترضان مارس در امتداد یک خیابان مرکز شهر در طول یک طرفدار دموکراسی در اعتراض پکن به امنیت ملی قانون در هنگ کنگ یکشنبه 24 مه سال 2020 است. (AP Photo/Vincent یو)

هنگ کنگ را به دولت واشنگتن هشدار داد که برداشت خاص خود ما وضعیت است که بیمه های شهرستان به عنوان یک مالی جهانی هاب می تواند یک "شمشیر دو لبه" و خواست ایالات متحده برای جلوگیری از تداخل در امور داخلی. در این بیانیه آمد و به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است با توجه به اعلام زود روز جمعه پاسخ خود را به مجلس پیشرفت امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ که دموکراسی فعالان و کشورهای غربی ترس می تواند تضعیف شهر آزادی.

این مستعمره سابق بریتانیا دارای درجه بالایی از خودمختاری تحت "یک کشور دو سیستم" فرمول پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997.

"هر گونه تحریم یک شمشیر دو لبه است که نه تنها ضرر منافع هنگ کنگ اما همچنین به طور قابل توجهی کسانی که از ما," دولت شهرستان گفت: اواخر روز پنج شنبه. آن اضافه شده که از سال 2009 تا 2018 با ما مازاد تجاری با هنگ کنگ بزرگترین در میان تمام آن شرکای تجاری در مجموع $297 میلیارد کالا و 1,300 ما شرکت های مستقر در این شهر است.

پکن می گوید این قانون جدید را مقابله با تجزیه طلبی براندازی تروریسم و دخالت خارجی در این شهرستان است. آن را می توانید ببینید, چینی, سازمان های اطلاعاتی راه اندازی پایگاه وجود دارد.

طرح مشتعل است, اولین اعتراضات در هنگ کنگ به صورت ماه به عنوان هزاران نفر از مردم به خیابان ها ریختند این هفته باعث شد پلیس به آتش فلفل گلوله در قلب منطقه مالی شهر برای متفرق کردن جمعیت.

وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت: در گزارش روز پنج شنبه می تواند "دیگر گواهی که دلار هنگ کنگ همچنان به حکم (دیفرانسیل) درمان" از پکن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا مشاور اقتصادی لری Kudlow هشدار داد که دلار هنگ کنگ است که لذت می برد امتیازات ویژه تحت قانون ایالات متحده بر اساس آن درجه بالایی از استقلال از پکن در حال حاضر ممکن است نیاز به درمان مانند چین در تجارت و دیگر مسائل مالی است.

در بیانیه ای جداگانه در روز جمعه منتشر شده در چندین روزنامه های محلی هنگ کنگ رهبر کری لام خواست "شهروندان" به "عضویت در دست به دنبال رویاهای ما در حالی که کنار گذاشتن تفاوت های ما". او گفت: این قانون نیاز به دلیل "تهدید تروریستی" و از آنجا که سازمان دفاع از "استقلال و خودمختاری" را به چالش کشیده اقتدار پکن و دولت های محلی و التماس برای دخالت خارجی.

پنج خواسته از آخرین سال های طرفدار دموکراسی در جنبش اعتراضی شامل حق رای همگانی و مستقل تحقیق پلیس دست زدن به تظاهرات اما نه استقلال. یک اقلیت از معترضان دست تکان دادند "هنگ کنگ استقلال" پرچم.

استقلال آناتما برای پکن است. این قانون امنیت همراه با یک لایحه به criminalise بی احترامی چین سرود ملی هستند دیده می شود توسط معترضان به عنوان آخرین تلاش های پکن برای تشدید کنترل خود را بر شهر است.این قانون امنیت انتظار می رود به تصویب رسید قبل از سپتامبر محکوم شد همچنین توسط انگلیس و استرالیا و کانادا و دیگران. بریتانیا گفت که آن را به بیشتر ویزا حقوق به انگلیسی, ملی در خارج از کشور دارندگان گذرنامه از هنگ کنگ مگر اینکه چین تعلیق برنامه های خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن