هنگ کنگ دادگاه را انکار می کند و با قرار وثیقه به اول شخص متهم تحت قانون جدید

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 3:39:33 pm روزنامه نگاران صبر در خارج از غرب كولون د

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 3:39:33 pm
روزنامه نگاران صبر در خارج از غرب كولون دادستانی دادگاه هنگ کنگ است. (منبع: رویترز)

یک دلار هنگ کنگ دادگاه به قید وثیقه در روز دوشنبه به فرد برای اولین بار به اتهام تحریک به تجزیه طلبی و تروریسم تحت این شهر جدید امنیت ملی قانون پس از انجام ثبت نام گفت: "آزادسازی هنگ کنگ" و سوار موتور سیکلت خود را به پلیس.

تانگ یانگ-کیت 23 دستگیر شد و پس از یک ویدیو آنلاین پست به او نشان داد ضربه زدن بیش از چندین افسران در تظاهرات چهارشنبه گذشته کمتر از 24 ساعت پس از پکن تحمیل جارو امنیت ملی قانون در آن آزادترین شهر.

شهر دولت گفته است که در اعتراض به شعار "آزادی هنگ کنگ انقلاب ما بار" connotes تجزیه طلبی و یا براندازی تحت قانون جدید stoking نگرانی بیش از آزادی بیان در این مستعمره سابق بریتانیا.

تانگ بود که قادر به نظر می رسد در دادگاه روز جمعه به عنوان او در حال درمان در بیمارستان برای آسیب های پایدار در این حادثه به نظر می رسد در دادگاه در یک صندلی چرخدار.

در رد وثیقه رئیس دادرس پس وای-tak اشاره به ماده 42 از قانون جدید آن که با قرار وثیقه خواهد ماند اگر قاضی به دلایل کافی برای باور متهم ادامه خواهد داد برای به خطر انداختن امنیت ملی است.

مورد موکول شد تا اکتبر. 6 و تانگ بود remanded در بازداشت است.

بخوانید | دیپلمات در هنگ کنگ می گوید: قانون تامین با استفاده از یک 'تراژدی'

منتقدان می گویند این قانون که مجازات جنایات تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به زندگی در زندان – است که هدف خرد کردن مخالفت و طولانی در حال اجرا مبارزات انتخاباتی برای بیشتر دموکراسی است.

مقامات در پکن و هنگ کنگ بارها و بارها گفت: هدف آن است که در چند "مشکل" خواهد شد و نه بر حقوق و آزادی های که زیر بنای این شهر نقش به عنوان یک مالی توپی.

همچنین در روز دوشنبه برجسته دموکراسی فعال جاشوا وانگ التماس کرد گناه نیست به تحریک دیگران برای شرکت در یک غیر قانونی مجمع در طول تظاهرات ضد دولتی سال گذشته است.

همکار فعال اگنس چو التماس کرد گناه را به مشابه شارژ. در مورد آنها شده است موکول به اوت. 5.

وانگ و چو بودند که هر دو قید وثیقه سال گذشته رهبری یک طرفدار دموکراسی گروهی به نام Demosisto که آنها محلول ساعت پس از پکن گذشت امنیت ملی قانون است.

ایالات متحده و بریتانیا و دیگران را محکوم کرد قانون جدید که منتقدان می گویند بزرگترین گام در چین گرفته شده برای سفت گرفتن آن در سراسر شهرستان با وجود "یک کشور دو سیستم" فرمول به معنای حفظ آن آزادی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن