هنگ کنگ پرانتز برای تظاهرات در پاشنه از پیشنهاد قوانین امنیت ملی

توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 8:31:45 am مردم را ارتش آزادی بخش (PLA)

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
توسط: رویترز | هنگ کنگ | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 8:31:45 am
Hong Kong, Hong Kong protests, Hong Kong china protests, china legislation on Hong Kong, Hong Kong protesters, Hong Kong china strike مردم را ارتش آزادی بخش (PLA) مرکزی بازداشتگاه های ساختمان سمت راست دیده می شود در افق هنگ کنگ (AP)

هنگ کنگ braced روز یکشنبه برای اولین تظاهرات پس از پکن طرح بحث برانگیز به طور مستقیم اعمال قوانین امنیت ملی در این شهرستان در آنچه که می تواند یک محک از مخالفت چین سفت گرفتن بیش از مالی توپی.

پکن روز پنجشنبه پیشنهاد رابطه جنسی خشن قانون امنیت برای هنگ کنگیک حرکت که فرستاده لرز از طریق بازارهای مالی و درو سریع ملامت از دولت های خارجی بین المللی و گروه های حقوق بشر و برخی از کسب و کار لابی.

در تهیه پیش نویس قوانین جدید که می تواند تنظیم از دولت چین سازمان های اطلاعاتی جهانی در مرکز مالی پکن قصد دارد برای دور زدن هنگ کنگ قانونگذاری بدن, شورای قانونگذاری.

این حرکت را برانگیخته نگرانی از سرنوشت "یک کشور دو سیستم" فرمول است که حکومت هنگ کنگ پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997 و, که حداقل تضمین های شهر گسترده آزادی دیده نمی شود در سرزمین اصلی.

برخی از محلی مفسران را تشریح این پیشنهاد به عنوان "یک گزینه هسته ای" است که بخشی از رئیس جمهور چین را پر مخاطره بازی قدرت.

یک واکنش به شدت در روز شنبه به عنوان نزدیک به 200 چهره های سیاسی از سراسر جهان در بیانیه ای گفت: پیشنهاد قوانین گفت: قوانین ارائه شده از یک "جامع حمله به این شهر استقلال حکومت قانون و آزادی های اساسی".

چین را رد کرد و دیگر کشورهای شکایات به عنوان "دخالت" و رد نگرانی های پیشنهادی قوانین صدمه خواهد سرمایه گذاران خارجی است.

در شنبه محلی هنگ کنگ رسانه ها گزارش دادند پلیس دیده می شد وارد پکن اصلی نماینده اداره در این شهر دفتر ارتباطی پیش از تظاهرات انتظار می رود برای شروع بعد از آن در شلوغ خرید از کازوی خلیج.

این تجمع ابتدا سازمان یافته علیه یک بحث سرود ملی ایران است که دلیل برای خواندن دوم در شورای قانونگذاری در روز چهارشنبه. پیشنهاد قوانین امنیت ملی را برانگیخت تماس برای بیشتر مردم را به خیابان ها.

هنگ کنگ است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک پیاده در بدتر شدن روابط بین واشنگتن و پکن و ناظران خود را برای هر گونه نشانه ای از استعفای به شکست در میان گسترده تر جامعه محلی و یا نشانه ای است که فعالان در حال آماده سازی خود برای یک چالش تازه.

تظاهرات ضد دولتی که تشدید در ماه ژوئن سال گذشته سقوط این شهر به بزرگترین بحران سیاسی در دهه کتک اقتصاد و مطرح بدترین محبوب چالش به رئیس جمهور یازدهم پس از او به قدرت رسید در سال 2012.

گاهی اوقات درگیری های خشونت آمیز که roiled این شهر شاهد آرامش نسبی در ماه های اخیر به دولت تحمیل اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب