هولته خانواده GFPD قدردانی برای غلیان احساسات پشتیبانی

تقریبا 3,800 مردم با حضور در مراسم تشییع جنازه برای Grand Forks افسر پلیس کودی هولته در سه شنبه, ژوئن 2, در ر

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

تقریبا 3,800 مردم با حضور در مراسم تشییع جنازه برای Grand Forks افسر پلیس کودی هولته در سه شنبه, ژوئن 2, در رالف Engelstad عرصه در Grand Forks پلیس محلی گزارش شده است.

در بیانیه ایمیل به فشار از طریق گارد ملی هولته خانواده های تشکر شده از جامعه برای آن فوران پشتیبانی می کند.

"دیروز مراسم یادبود و صفوف منظم شد کامل ترین و اتصالات ادای احترام به قهرمان ما" در این بیانیه می خواند. "ما واقعا با فروتنی و قلب ما پر از قدرشناسی فوق العاده ای برای بیان حمایت از اجرای قانون ما و خانواده ما گارد ملی خانواده و شهروندان هر دو محلی و از سراسر منطقه و محلی و ایالتی و فدرال رهبران. با تشکر از شما برای shouldering و بار غم و اندوه با ما. در حالی که کودی را در دیده بان بر روی زمین به پایان رسیده است به این دلیل است که از شما که کودی میراث خدمات وفادار خواهد ماند. اگر چه قلب ما سنگین امروز ما پیدا کردن آرامش دانستن کودی است که در صلح و خواهد بود که ما پیوست. با تشکر از شما و خدا برکت دهد."

GFPD سرهنگ دریک Zimmel گفت: پس هولته مرگ بیشتر سازمان های اجرای قانون از او می تواند تعداد رسیده به حمایت از اداره پلیس از جمله پلیس چنگال بزرگ در طول مراسم تشییع جنازه به منظور اجازه می دهد GFPD افسران برای حضور در این مراسم و در صفوف منظم.

"من حتی نمی دانم همه سازمان ها و همه پرسنل است که مردم در هر یک از دیگر تماس و بک 24/7 از آنجا که همه از این اتفاق افتاده است" Zimmel گفت. "ما غرق شد با تماس پشتیبانی و ارائه می دهد برای کمک از سراسر منطقه بلافاصله. منطقه اجرای قانون و نظامی جوامع به عنوان آنها همیشه به کمک دیگر بدون تردید, و هر آنچه که مورد نیاز برای انجام شود کسی حاضر به انجام آن است. بنابراین من فکر نمی کنم ما تا کنون قادر به بیان درک ما به اندازه کافی بیش از آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هولته کشته شد تیراندازی در حین انجام وظیفه در مه 27. او در پشت برگ همسرش آماندا و 10-ماه-پیر پسر Gunnar.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن