بازماندگان هولوکاست اصرار Facebook برای حذف انکار پست

توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 6:03:23 pm هدف این کمپین این است که برای دریافت

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 6:03:23 pm
Auschwitz, Auschwitz anniversary, auschwitz concentration camp photos, Auschwitz 75 anniversary, what is Auschwitz, world news, indian express هدف این کمپین این است که برای دریافت مارک زوکربرگ به نشستن با بازماندگان هولوکاست به طوری که آنها می توانید شخصا به او بگویید که داستان های خود را و خود را که مورد انکار نقض Facebook را بیان نفرت استانداردها و باید حذف شود. رویترز/Aleksandra Szmigiel (بازنمودی)

بازماندگان هولوکاست در سراسر جهان وام صدای خود را به یک کمپین راه اندازی شد در روز چهارشنبه با هدف قرار دادن Facebook سر مارک زوکربرگ, اصرار او را به اقدام برای حذف انکار نسل کشی نازی ها از سایت های رسانه های اجتماعی.

با هماهنگی مستقر در نیویورک کنفرانس یهودی مواد ادعا می کند در برابر آلمان #NoDenyingIt مبارزات انتخاباتی با استفاده از Facebook خود را به بازماندگان' entreaties به زوکربرگ شنیده ارسال یک ویدئو در هر روز اصرار او برای از بین بردن هولوکاست را انکار, گروه, صفحات و پست ها به عنوان گفتار نفرت. ویدئوها نیز خواهد شد posted on Facebook متعلق به Instagram و همچنین توییتر.

زوکربرگ مطرح خشم ادعا کنفرانس و دیگران را با نظرات خود در سال 2018 به تکنولوژی سایت Recode که پست انکار نازی نابودی 6 میلیون یهودی لزوما نمی تواند حذف شود. او گفت که او فکر نمی کنم منکران هولوکاست بودند "عمدا" گرفتن آن اشتباه است و تا زمانی که پست نمی شد تماس برای آسیب و یا خشونت و حتی توهین آمیز محتوا باید از آن محافظت شود.

پس از اعتراض زوکربرگ که یهودی خود روشن است که در حالی که او شخصا در بر داشت "انکار هولوکاست عمیقا توهین آمیز" او معتقد است که "بهترین راه برای مبارزه با تهاجم بد گفتار با گفتار خوب."

از آن پس Facebook نمایندگان ملاقات با ادعای کنفرانس اما این گروه که مذاکره پرداخت غرامت از آلمان برای قربانیان هولوکاست می گوید زوکربرگ خود خودداری کرده است.

هدف این کمپین این است که او را وادار به نشستن با بازماندگان هولوکاست به طوری که آنها می توانید شخصا به او بگویید که داستان های خود را و خود را که مورد انکار نقض Facebook را بیان نفرت استانداردها و باید حذف شود.

"در آلمان یا اتریش افراد به زندان برود اگر آنها را انکار هولوکاست زیرا می دانند که این یک دروغ آن را افترا" گفت: اوا Schloss یک بازمانده آشویتس که امروز در لندن زندگی می کند و ثبت پیام برای زوکربرگ. "چگونه کسی می تواند واقعا شک آن ؟ که در آن 6 میلیون نفر ؟ وجود دارد ده ها هزار نفر از عکس های گرفته شده توسط خود نازی ها. آنها با افتخار از آنچه آنها انجام می دهند. آنها نمی آن را انکار می دانند که آنها آن را انجام داد."

Schloss' خانواده فرار قبل از جنگ از وین به هلند جایی که او تبدیل به دوستان با آن فرانک که زندگی در نزدیکی آمستردام بود و هم سن. پس از ارتش آلمان تصرف کشور Schloss و فرانک خانواده رفت و پنهان شد اما کشف شده توسط نازی ها به طور جداگانه در 1944 Schloss خانواده خیانت یک زن هلندی.

Schloss و مادرش جان سالم به در آشویتس اما پدر و برادر کشته شدند در حالی که اتو فرانک پدر تنها بازمانده از خانواده و ازدواج Schloss' مادر پس از جنگ. اتو فرانک منتشر شده دختر خود را در حال حاضر معروف خاطرات به طوری که جهان می تواند به شنیدن داستان خود را. Schloss نوشته است در مورد خود داستان بلندگو و مکرر و می خواهم برای گفتن زوکربرگ از تجربه خود را.

"این فقط هر روز دودکش ها بودند, سیگار, بوی گوشت سوخته" از 91 سال به اسوشیتد پرس گفت و اضافه کرد که او تا به حال شده است از مادر جدا شده و فرض بر این او تا به حال با گاز کشته شده است. "شما می توانید تصور کنید که احساس ؟ من 15 سال دارم و احساس تنهایی در جهان است و این وحشتناک بود."

Facebook گفت: در بیانیه ای که آن را انکار هولوکاست پست در کشور که در آن غیر قانونی است, مانند آلمان, فرانسه و لهستان در حالی که در کشورهایی که در آن است و نه یک جرم مانند ایالات متحده و بریتانیا این است که به دقت نظارت شود برای تعیین اینکه آیا آن را عبور از خط به آنچه مجاز است.

"ما را به پایین هر پست که جشن, دفاع, و یا تلاش برای توجیه هولوکاست", Facebook گفت: AP. "همان می رود برای هر یک از مطالب است که مسخره هولوکاست قربانیان متهم قربانیان دروغ گفتن در مورد جنایات spews نفرت و یا طرفداران خشونت علیه مردم یهودی در هر راه. پست ها و مقالات است که انکار هولوکاست اغلب نقض یک یا بیشتر از این استانداردها و برداشته شده از Facebook.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب