بالا مانع کاشت سطح زیرکشت می رود میان برداشت اواخر مرطوب زمینه

"در اینجا ما هستند" و می گوید تکان دادن سر خود را. "بعد از روز یادبود برداشت ما COVID-19 ذرت.'" اد شد خلبانی د

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

"در اینجا ما هستند" و می گوید تکان دادن سر خود را. "بعد از روز یادبود برداشت ما COVID-19 ذرت.'" اد شد خلبانی دنبال مورد 8120 ترکیب در زمینه سنگین northcote را بازتوییت کرد خاک رس یک مایل در شمال Wolverton, Minn.

Askegaard مزارع یکی از ده ها تن از کشاورزان مبارزه با اثرات unharvested ذرت و دیگر محصولات کشاورزی از 2019 محصول در Dakotas و مینه سوتا. محصول ناظران می گویند که در نتیجه برداشت بهار و اواخر کاشت 2020 محصولات کشاورزی را منجر به بیشتر مانع-کاشت بیمه هکتار از یک سال معمولی.

با توجه به ایالات متحده وزارت کشاورزی گزارش تولید کشاورزی قادر به کشت محصولات کشاورزی در بیش از 19.4 میلیون هکتار در سال 2019 — یک رکورد برای جلوگیری کاشت برنامه. بیش از 73 درصد از این هکتار بود در 12 ایالات غرب میانه و داکوتای جنوبی به تنهایی برای اختصاص حدود 4 میلیون نفر است. در حالی که سال 2020 مانع کاشت نمی رود به نزدیک شدن به رکورد یک جیب غرب میانه بالا می توانید ببینید قابل توجهی هکتار در برنامه است.

براد Thykeson, North Dakota state Farm آژانس خدمات, مدیر اجرایی, می گوید او انتظار شرقی داکوتای شمالی و شمال غربی ایالت مینه سوتا برای دیدن تعداد قابل توجهی از هکتار رفتن unplanted. کشاورزان در بخش هایی از شمال داکوتای جنوبی هم در حال تلاش برای تکمیل کاشت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

حتی در منطقه تاثیر شرایط مرطوب پراکنده خواهد شد. Thykeson شنیده است گزارش می دهد که Richland County, در حد جنوب شرقی داکوتای شمالی می تواند به عنوان کوچک به عنوان 1% هکتار در جلوگیری کاشت در حالی که Stutsman شهرستان در جنوب مرکزی داکوتای شمالی می تواند 40 درصد است.

"من می دانم که در حال حاضر آن را به ما کمی جیب," او می گوید. "در واقع شما غرب رودخانه (غرب میسوری) در داکوتای شمالی و ما در واقع در یک خشکسالی شاخص شاخص. پس از آن یک منطقه بزرگ و که احتمالا برای رفتن به یک کمی از ضرر کار را از طریق مانع از این گیاه فصل است."

بسیاری از تولید کنندگان در منطقه در حال خرید و فروش با شرایط مرطوب و آب بالا جداول.

"ما باید زمینه است که به طور معمول در حال خشک است که مرطوب و پس از آن ما باید زمینه آن بوده است که به طور معمول خشک" Thykeson می گوید. "بنابراین من نمی دانم چه واقعا در رفتن با مادر طبیعت اما با توجه به اواخر مارس snowstorm من فکر می کنم واقعا مجموعه داکوتای شمالی بازگشت و این نه به نفع تولید کنندگان ما."

Corn from the 2019 crop, bare of its tassel finery, is harvested on May 28, 2020, at an Askegaard Farms field near Wolverton, Minn. Late harvest will likely lead to delayed planting of soybeans, which will mean some prevented-planting claims for the first time ever on the farm. Photo taken near Wolverton, Minn., on May 28, 2020 Mikkel Pates / Agweek

ذرت از 2019 محصول سر آن منگوله زدن به زر و زیور است برداشت شده در 28 مه سال 2020 در یک Askegaard مزارع میدان در نزدیکی Wolverton, Minn. اواخر برداشت خواهد شد به احتمال زیاد منجر به تاخیر در کاشت سویا که معنی برخی از مانع-کاشت ادعا می کند برای اولین بار در مزرعه. عکس های گرفته شده در نزدیکی Wolverton, Minn., در 28 مه سال 2020 Mikkel کله / Agweek

اما برای دیگران — مانند Askegaards — غیر ممکن است گیاه در سال 2020 به دلیل 2019 محصولات کشاورزی هنوز هم در این زمینه است.

این Askegaards معمولا "فشار تا زمانی که ما آن را انجام داده." اما در پاییز گذشته آنها متوقف شد برف و شرایط مرطوب پس از برداشت تنها 200 هکتار از ذرت است. که در سمت چپ از 1200 هکتار ذرت در این زمینه است.

در ماه مارس آنها به حدود 200 هکتار برداشت شده اما تا به حال به متوقف شود.

"شما نمی توانید ذرت سر به پایین و پایین به اندازه کافی برای گوش بنابراین ما تا به حال صبر کنید تا برف حل و فصل کردن" اد گفت. "برف بود که وجود نداشت فراست در زمین است. من می توانم با ترکیب با آهنگ اما دانه سبد خرید نمی شوی."

در حالی که هنوز در تلاش برای برداشت آخرین ذرت در مارس 28, آنها در حال حاضر می خواهم بدست گندم و ذرت و چغندر قند کاشته شده است.

اد نمیفهمد Askegaard مزارع تا به حال حدود 600 هکتار از لوبیا چپ به گیاه به عنوان ژوئن 3 و باران پس از آن بود که انتظار می رود به تاخیر زمینه کار می کنند. این Askegaards انتظار می رود به انجام هر کاری که ممکن است قبل از محصول بیمه نهایی تاريخ کاشت 10 ژوئن.

"ما احتمالا در حال اجرا خارج از زمان" اد گفت.

بزرگترین چالش گرفتن ذرت برداشت. بدترین نقاط شد لبه های زمینه ای که تا به حال پر شده با "8-پا ریش برف" او گفت:. به عنوان او ساخته شده دور برادرزاده اش اسحاق Askegaard تا به حال به نگه داشتن ذرت سر و روشن از ساقه و ریشه است که خواهد بیرون بکشد از گل.

در سمت به علاوه ذرت بیرون آمدن از میدان در بهار به طور کلی خوب است. آنها برداشت برخی از 200-بوشل در هر هکتار ذرت در این بهار اما بعد از آن رشته بودند را به 100 - 120-بوشل در هر هکتار عملکرد. "در این زمینه به طور خاص مرطوب بود تمام تابستان سال گذشته" اد گفت.

دانه بود بیرون آمدن 12% رطوبت 10 درصد خشک تر از پاییز گذشته. تست وزن 53 پوند در هر بوشل — 5 پوند سنگین تر و بهتر از آن را در ماه نوامبر. آنها بريدن آن نیم مایل به C-W ولی Co-op Wolverton محل کمتر از یک مایل دور.

"ما مقدار زیادی از پروپان توسط انتظار. ما فقط نمی خواهم به این صبر طولانی," او گفت:.

این Askegaards بود "بسیاری از چیزهای مختلف" برای دریافت زمین آماده برای کاشت. آنها سعی no-till کار زمین تا با عمودی خاکورزی ابزار و حتی سوزاندن ساقه ،

Ed Askegaard of Comstock, Minn., and his brother, Andrew, farm together in Askegaard Farms. Ed thinks the farm may have prevented-planting insurance claims in 2020, for the first time ever. Photo taken near Wolverton, Minn., on May 28, 2020 Mikkel Pates / Agweek

اد Askegaard از کمستکک, Minn., و برادرش اندرو, مزرعه با هم در Askegaard مزارع. اد فکر می کند در مزرعه ممکن است مانع-کاشت بیمه ادعا می کند در سال 2020 برای اولین بار. عکس های گرفته شده در نزدیکی Wolverton, Minn., در 28 مه سال 2020 Mikkel کله / Agweek

"برخی از آن کار می کرد" اد گفت. "برخی از ما پیدا کردن."

Thykeson می گوید: تولید کنندگان اغلب راحت فراتر رفتن از ژوئن 10 تاريخ کاشت سویا در آن زمان آنها واجد شرایط برای به تدریج کمتر پوشش بیمه. اما رو به پایین قیمت کالاها و دو سال قبل از برداشت فقیر شرایط بسیاری از آنها با احتیاط از کاشت بیش از حد در اواخر سال 2020 است.

"تولید کنندگان خسته هستند و آنها را می خواهید به عقب بر گردیم در مرحله, و من فکر می کنم آنها در حال رفتن به استفاده از این گزینه مانع از کارخانه در سال جاری," او می گوید.

Thykeson می گوید: تولید برنامه ریزی برای جلوگیری از کاشت نیاز به کار با خود نمایندگی بیمه و مزرعه خدمات آژانس گزارش خود را unplanted وسعت زمین به جریب. با FSA دفاتر عامل تحت COVID-19 پروتکل های آن را محدود به تعداد کارکنان در ادارات و نگهداری مشتریان او می گوید: این سازمان به دنبال پسوند مهلت اجازه می دهد تا تولید کنندگان برای دریافت مدارک انجام می شود.

تولید کنندگان نیز باید برای تصمیم گیری در مورد آنچه برای انجام با زمین آنها نمی تواند گیاه. زمین لخت است بیشتر در معرض خطر فرسايش و ظهور علف های هرز است که می تواند باعث مشکلات در آینده محصول سال پس یک گزینه این است که پوشش گیاهی محصولات زراعی است. پوشش محصولات کاشته شده در زمین در جلوگیری کاشت نمی توان فسخ تا نوامبر. 1. اما در سال 2019 را ضبط مانع کاشت سال این وزارتخانه اجازه داد برای haying و چرا از محصولات پوشش پس از سپتامبر. 1.

Brad Thykeson is the North Dakota state executive director for Farm Service Agency. (Jenny Schlecht / Agweek)

براد Thykeson است داکوتای شمالی مدیر اجرایی دولت برای مزرعه آژانس خدمات. (جنی Schlecht / Agweek)

که تاریخ را تغییر دهید به خصوص مفید برای دام تولید کنندگان به دلیل Thykeson اشاره یونجه زمین و مراتع در بسیاری از مکان های هولناک شده است با آب نیز هست. جولی Ellingson, معاون اجرایی رئیس جمهور از داکوتای شمالی Stockmen را در انجمن در 28 مه آنلاین میزگرد با سن. جان Hoeven R-N. D. گفت: گسترش این نوع از انعطاف پذیری دوباره در سال 2020 "می خواهم یک راه طولانی برای cattlemen در غرب داکوتای شمالی."

Hoeven در بیانیه ای گفت: دفتر کار خود ادامه خواهد داد به صحبت با USDA مدیریت ریسک آژانس در مورد نقش مهم استفاده از محصولات پوشش در جلوگیری کاشت هکتار می تواند بازی کند.

"RMA نگران درگیر شدن در مسئله قبل از نهایی کاشت خرما به عنوان آنها می خواهند برای جلوگیری از تحریف کاشت گیری" Hoeven می گوید. "ما کار می کرد با RMA در مورد این موضوع در سال گذشته و قادر به دریافت تاریخ پایان نقل مکان کرد و ما امیدواریم که ما قادر خواهد بود به آن را انجام داده دوباره این سال است."

Thykeson می گوید 2019 محصول پوشش ارائه شد یک بار چشم پوشی از RMA و جیب کوچک از مانع کاشت سطح زیرکشت این سال ممکن است استنباط نیست که همان پاسخ از آژانس به عنوان رکورد سال گذشته مانع از کاشت وسعت زمین به جریب. یکی دیگر از گزینه برای تولید کنندگان و رو هی کمبود است FSA اضطراری دام کمک برنامه. اما او می گوید این محصول پوشش فسخ تغییر خواهد بود خوش آمدید به تولید کنندگان.

"این نیاز تولید کنندگان, که امداد رسانی," او می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب