انتظارات بالا بالا, هیجان, جدید شمالی شعبه پسران هاکی مربی

NORTH BRANCH, Minn. — اگر بد است ترافیک در طول فصل هاکی یعقوب مریخ چهره های رفت و آمد از یک ساعت از خانه خود

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

NORTH BRANCH, Minn. — اگر بد است ترافیک در طول فصل هاکی یعقوب مریخ چهره های رفت و آمد از یک ساعت از خانه خود در بروکلین پارک, Minn., به عرصه ای که در آن تیم جدید خود را پسران' تیم ملی در نورث برنچ (Minn.) دبیرستان شیوه های. با خود را در زمینه بین المللی هاکی از آن است که یک درایو است که به نظر نمی رسد تهدید آمیز به مریخ بود که به تازگی به نام وایکینگ ها' سر مربی.

زمانی که مربیگری در اسرائیل ملی هاکی برنامه از یک دهه پیش در مریخ به طور معمول ساخته شده هفتگی بازحمت حرکت کردن نزدیک به 300 مایل دور سفر از آپارتمان خود را در اورشلیم به کانادا, مرکز هاکی پیچیده در نزدیکی مرز با لبنان را از طریق تحت اللفظی جنگ منطقه.

"هنگامی که من در زندگی وجود دارد, یکی از بسیاری از جنگ بین اسرائیل و غزه آغاز شده است. وجود دارد یک گزارش خبری که در لبنان بدست درگیر و در حال شلیک یک موشک به اسرائیل که فرود آمد حق با عرصه" مریخ به یاد می آورد. "من یک ایمیل در حدود 15 دقیقه پس از آن گفت:" به خوبی آن نیست آمار میدان یخ بازی. شما نگاه کنید در عمل در چند ساعت.' معلوم می شود یک زن و شوهر لبنانی پسران در حال لود برخی از چنگال به آتش بازی و آن را به ضرب گلوله به اسرائیل است. اسرائیلی ها به طور خلاصه فکر کردم آن را در لبنان راه اندازی یک حمله."

در اصل از ادن پریری, Minn., مریخ سقوط در عشق با مربیگری هاکی به عنوان یک معلم مدرسه ابتدایی بالا. در حال حاضر 30 او شده است یک دستیار مربی و اجرای junior varsity برنامه در سه دبيرستان — Minnehaha, آکادمی Simley و برای پنج سال گذشته راگون رپیدز — قبل از گرفتن اولین سر مربیگری گیگ. مریخ دارای بالاترین سطح ایالات متحده آمریکا هاکی گواهینامه مربیگری و مربی در مینه سوتا با کارایی بالا برنامه از سال 2011 است.

"سطح مربیگری تجربه شیفته و پس از آن به ما نگاه خود را از سر ما دوست game, این مقدار از کار او در خارج از فصل با سطح بالا برای ورزشکاران" گفت: Matthew Lattimore, North Branch مدیر ورزشی. "چک کردن منابع خود را, مردم فقط نمی تواند می گویند چیزهای خوب به اندازه کافی در مورد ارتباط ساختمان و چگونه او با بچه ها. او یک تحول مربی است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مریخ می آید به یک نورث برنچ برنامه است که به وضوح در شکوفایی. وایکینگ ها ساخته شده خود را به حالت اول مسابقات ظاهر در سال 2019 و رفت 17-8-0 فصل گذشته به پایان رساندن دوم در می سی سی پی 8 در کنفرانس قبل از سقوط به رقیب Chisago دریاچه در خود حذفی بازکن.

این بازی در Chisago دریاچه یخ عرصه است که حدود 20 دقیقه به دور از نورث برنچ دبیرستان و وایکینگ ها " خانه یخ در حال حاضر. با توجه به Jason Zerwas رئیس شعبه شمال منطقه هاکی انجمن وجود تلاش های در حال انجام به منظور بالا بردن وجوه و عرصه های ساخته شده در جامعه امیدوار است که تیم خود را واقعا می خواهد در خانه یخ ظرف سه سال آینده.

فقط به عنوان او استخدام شد بیش, چت تصویری, مریخ ملاقات با بسیاری از تیم خود را از راه دور در هفته گذشته و آنچه که او برای کار با. وایکینگ ها از دست داده و هشت بازیکن اما بازگشت خود را بالا سه گلزنان در افزایش سالمندان کودی Croal, جودی Kerchner و تاکر ساکس. که سه نفر همراه به 137 امتیاز در فصل گذشته به مریخ خوب پایه و اساس که بر اساس آن به ساخت سیستم خود را.

"به من گفت: پسر ما سه اصل کلیدی در این فصل در حال رفتن به: بازی های سرعتی و فیزیکی و ساده" مریخ گفت.

و اگر بد است, ترافیک در راه به پیست او قطعا مقابله با آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن