او بازگشت: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به re-up virus جلسات میان عقب مانده سنجی

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 12:47:21 pm مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاد

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 12:47:21 pm
White House campaign urges jobless to 'find something new' مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاده از جلسات "به صحبت می کنند به طور مستقیم به مردم آمریکا در مورد دولت فدرال coronavirus پاسخ و دیگر مسائل مربوطه" گفت: کاخ سفید معاون وزیر مطبوعات سارا متیوز. (عکس: AP/فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به یک بار دیگر به مرکز صحنه در دولت COVID-19 پاسخ پس از یک کاخ سفید بحث بر سر چگونه بهترین برای استقرار بزرگترین و بیشترین نوسانات دارایی — او — بازی کردن در خود را به عنوان نظرسنجی شماره گیر.

یک هفته پس از یک کمپین وسیع این طرح است که برای مغلوب ساختن پیشی جستن به دوباره تبدیل به یک عمومی به طور منظم حضور در پشت تریبون شروع روز سه شنبه به عنوان تایید COVID-19 موارد سنبله در سراسر کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران تاکید کرد ضرورت جمهور اتخاذ منظم تر در دستور کار عمومی در تلاش به نوبه خود در اطراف خود عقب مانده نظرسنجی اعداد برابر رقیب دموکرات جو بایدن.

"من فکر می کنم این یک راه عالی برای دریافت و اطلاعات عمومی" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی در روز دوشنبه گفت که او امیدوار است برای بحث در مورد پیشرفت در واکسن و درمان.

یک بار خود را به روزانه نوبت پشت اتاق جلسه کاخ سفید تریبون تا حد زیادی به پایان رسید در اواخر ماه آوریل پس از رئیس جمهور کردن کاف پیشنهاد که تزریق سمی مواد ضد عفونی کننده می تواند کمک به درمان COVID-19.

در یکی دیگر از نشانه های recalibration تهمت دیر توییتی یک عکس از خود را در صورت ماسک دوشنبه خواستار آن است که یک عمل از میهن پرستی پس از ماهها مقاومت به عموم دیده می شود در پوشش — تلقی حیاتی برای کند کردن روند گسترش ویروس — به عنوان نشانه ای از ضعف است.

کاخ سفید و مشاوران و گفت: در قالب برگزاری و فرکانس از رئیس جمهور آینده حضور نداشته نهایی شده است. و این روشن نیست که آیا او خواهد زمینه سوالات و یا به اشتراک گذاری با دیگران از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس و دکتر دبورا Birx یا Anthony Fauci.

اما این همه اشاره به یک البته ظاهری-برگشت. مغلوب ساختن پیشی جستن به ماه تا به حال توجه دستیاران که تحت فشار قرار دادند برای او به همه اما نادیده گرفتن ویروس و به جای تمرکز بر اقتصاد و بیشتر سیاسی به نفع زمین.

مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاده از جلسات "به صحبت می کنند به طور مستقیم به مردم آمریکا در مورد دولت فدرال coronavirus پاسخ و دیگر مسائل مربوطه" گفت: کاخ سفید معاون وزیر مطبوعات سارا متیوز.

بازگشت به جلسات شده است و پشتیبانی در بال غربی توسط مشاور ارشد کلیان کانوی که حمایت علنی هفته گذشته که تهمت باید بازگشت به تریبون به وضوح برجسته گام به سوی بهبود اقتصادی و همچنین ایجاد یک صحنه به نمایش رهبری با پرداختن به آمریکایی ها نگرانی در مورد COVID-19.

"تصویب خود را در رتبه همه گیر شد و بالاتر هنگامی که او در تریبون کانوی گفت: جمعه در یک ضمنی پذیرش از آنچه است که تا حد زیادی ناگفته با صدای بلند با مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران: که او در هر دو خصوصی و عمومی نظرسنجی.

"آن را در 51 درصد در ماه مارس است. و من فکر می کنم مردم می خواهیم به شنیدن از رئیس جمهور ایالات متحده است."

"آن را نمی باید روزانه" او اضافه شده است. "آن را نمی کند باید به دو ساعت. اما نظر من این بود."

در علاوه بر این به بحث در مورد پیشرفت های پزشکی تهمت نیز انتظار بود به تمرکز بر روی حمایت خود را برای مدارس برای بازگشایی در فرد آموزش و پرورش پس از تهدید به تلاش برای خودداری از بودجه فدرال از کسانی که چوب به آموزش از راه دور.

دیگر تهمت مشاوران باید برای ماه ها تحت فشار قرار دادند و رئیس جمهور برای حفظ مشخصات پایین این ویروس در پاسخ و به جای قهرمان بهبود اقتصادی و دیگر مسائل با روشن تر سیاسی صعودی. که اردوگاه رهبری رئیس ستاد علامت مراتع اقدام به طرح چیزی نزدیک به یک سنتی پیام استراتژی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مقابل او با بایدن در مسائل مربوط به سیاست.

در هفته گذشته آنها را به سازماندهی برنامه های کاخ سفید برجسته تهمت تلاش برای حمایت از اجرای قانون, بحث دشوار و چین عقب مقررات همه در حالی که به شدت نخوری بایدن. و تهمت خودش را به طعنه آینده حرکت در مهاجرت و مراقبت های بهداشتی.

مراتع بود در میان ترین و جدی ترین کاخ سفید مشاوران در هل دادن تهمت برای پایان دادن به یک بار-روزانه coronavirus جلسات بیش از دو ماه پیش پس از رئیس جمهور mused در مورد تزریق مواد ضد عفونی کننده به عنوان یک درمان برای ویروس. آن را موجب پزشکی دولت هشدار علیه بالقوه مرگبار حرکت می کند.

روزانه جلسات scrapped به زودی پس از آن اظهار غلط انجام این امید از همکاران را دیدم که آنها را پایین کشیدن رئیس جمهور, نظرسنجی, اعداد, به خصوص با رای دهندگان.

اما رئیس جمهور خود را به حال خود رها شده ایده احیای آنها را در بعضی از فرم گفتن دستیاران او از دست رفته اوایل شب پنجره که در آن او را تسلط بر کابل رتبه های تلویزیون. Tellingly زمانی که او روز دوشنبه اعلام کرد که اخبار همایش ها می تواند عوض او را با یک چشم به سمت آن زمان حافظه.

این دیدگاه در مغلوب ساختن پیشی جستن دایره است که رئیس جمهور نیاز به معنی جایگزین برای رسیدن به رای دهندگان خود را با علامت تجاری تظاهرات تا حد زیادی در خود نگه دارد چرا که از coronavirus.

رئیس جمهور ابراز نا امیدی در روزهای اخیر در مورد عدم توانایی خود را برای برگزاری یک تجمع سرزنش دموکراتیک فرمانداران در میدان نبرد متحده برای waiving COVID-19 محدودیت در اجتماعات بزرگ.

"من می خواهم به خارج وجود دارد و آیا این تجمع به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه در یک تماس با میشیگان حامیان.

"بین COVID و خود فرماندار محدودیت های آن را واقعا باعث می شود آن را بسیار دشوار است اما ما خواهید بود در خارج وجود دارد در نهایت. اما در عین حال ما در حال انجام آن telephonically."

اما وجود دارد چند متحده که لازم نیست رو به افزایش COVID-19 موارد و یا محدودیت های دقیق.

حتی در کشورهای که در آن فرمانداران جمهوریخواه ممکن است مایل به لغو محدودیت مبارزات انتخاباتی مشاوران نگرانی در مورد افزایش نرخ ابتلا به عفونت است که می تواند منصرف کردن هواداران از حضور در یک تجمع.

تجمع میله میله برای, New Hampshire است که کم COVID-19 رای و یک جمهوری خواه فرماندار شد اوراق در بخشی به دلیل ترس از حضور کم. به جای مبارزه و کاخ سفید در حال تلاش برای ایجاد روش های جایگزین از برگزاری رویدادی است که می تواند درایو پوشش رسانه ای.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی گرفته شده برای ارائه بیشتر به لحاظ سیاسی با مضمون سخنرانی از باغ گل رز در سفر اخیر به فلوریدا برگزار شد غیر رسمی رویداد در آمریکا فرماندهی جنوبی و یک رویداد کمپین با ونزوئلا و کوبا مهاجران. بیشتر سفرهای که طبیعت برنامه ریزی شده در هفته های آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب