قهرمانان: داوطلب می رود بالا و فراتر از آن برای دیدار با نیازهای آسیب پذیر ترین در دیترویت لیکز

یک آقایی که ترجیح بسیار خاص و انواع کنسرو لوبیا به عنوان مثال و یک زن که همیشه درخواست دو بسته از Oreo cookies

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

یک آقایی که ترجیح بسیار خاص و انواع کنسرو لوبیا به عنوان مثال و یک زن که همیشه درخواست دو بسته از Oreo cookies ("don't judge me," او سپس می گوید Pridday.)

هر تماس گیرنده Pridday صحبت کردند در طول های اخیر تلاش های داوطلب حداقل یک منحصر به فرد ترجیح مانند آن. و او لذت می برد گرفتن به دانستن هر یک از آنها.

به عنوان هماهنگ کننده داوطلب برای داوطلب DL Pridday مصرف شده است و انجام درخواست برای خانه تحویل مواد غذایی و داروها و سایر موارد مورد نیاز در طول COVID-19 بیماری همه گیر. افرادی که در تماس هستند بیشتر شهروندان ارشد و یا آسیب پذیر بزرگسالان با زمینه مسائل مربوط به سلامت.

در داوطلب DL اوج Pridday بود تماس گرفتن و هفت روز هفته تکمیل 10 تا 20 هر روز درخواست. که آهسته به او گفت: به تازگی و داوطلب DL است که به تدریج تدریجی اجتماعی فاصله محدودیت سهولت و مشتریان پیدا کردن راه های دیگر برای گرفتن خود را از ملزومات است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ادامه مطلب قهرمان سری داستان های

داوطلب DL مسابقات حاضر داوطلبان با مردم نیاز به کمک در طول این بیماری همه گیر. برنامه رشد کرد و از تلاش های مردمی توسط Detroit Lakes اداره پلیس و به سرعت در حال گسترش به یک county-عملیات گسترده با یک داوطلب پایه به عنوان بسیاری از 65 نفر است.

Pridday سابقه طولانی فعال داوطلبانه در دیترویت لیکز. او استخدام شد منجر به داوطلب DL پس از آن بزرگتر و شلوغ تر از اداره پلیس می تواند اداره کند. او خوشحال بود به هاپ در هیئت مدیره.

"من می دانم که چقدر مهم است برای افرادی که قادر به دریافت دارو و مواد غذایی و لوازم ضروری," Pridday گفت. "و مانند بسیاری از مردم, من به دنبال چیزی برای انجام بیش از حد در حالی که من در خانه ماندن."

نقش خود را به عنوان هماهنگ کننده داوطلب است که برای سازماندهی و حفظ پایگاه داده از داوطلبان که ثبت نام داوطلب DL و سپس پیگیری و سند هر تماس برای خدمات. او نقطه تماس به صورت عمومی و او پاسخ همه تماس و پس از آن باعث می شود تماس به پیدا کردن یک داوطلب که می تواند کمک کند. داوطلبان را تحویل و انجام بسیاری از legwork مانند خرید مواد غذایی هر چند Pridday گاهی اوقات کسانی که همه چیز بیش از حد.

او در درجه اول یک میز کار, اما آن را به یک عنصر انسانی.

"تماس های من در حال سرگرم کننده و جالب," او گفت:. "شلوغ ترین هفته به هفته منتهی به عید پاک, چرا که مردم هنوز هم می خواستم به جشن و شام عید پاک و آنها را توصیف نوع ژامبون و ترکیه آنها می خواستند آنها دستور العمل های به اشتراک گذاشته شده ... من فکر می کنم آن (تماس با داوطلب DL) نیز یک راه برای آنها را به معاشرت. من فکر می کنم بسیاری از این افراد احساس می کنند من می دانم."

Detroit Lakes Police Chief Steven Todd makes a delivery for Volunteer DL, which he helped start earlier this spring. (Tribune File Photo)

دیترویت لیکز رئیس پلیس استیون تاد باعث می شود یک تحویل به صورت داوطلب DL که او کمک کرد تا پیش از شروع این بهار. (تریبون فایل عکس)

در ابتدا داوطلب DL در نظر گرفته شده برای ملزومات تنها. اما به عنوان هفته عینک و مردم بیشتر شد تنهایی و یا می خواست به جشن مراسم ویژه برنامه شروع به قبول انواع دیگر از درخواست.

"ما تحویل تولد, کیک کولاک از ملکه های لبنی, کیک, رفتار ویژه ای است که مردم ولع مصرف و یا دوست دارند به," Pridday گفت. "ما به درخواست های خاص و داوطلبان عاشق انجام آن است. ما احساس نمی مانند آن را یک تحمیل. و من آن را دوست دارم احساس شد ضروری در طول یک زمان مثل این."

Pridday ستایش داوطلبان برای رفتن بالا و فراتر از آن. بسیاری از آنها بیرون رفت از راه خود را به انجام کاری خاص برای مشتریان او گفت: مانند استفاده از پول خود را برای خرید گل است که آنها می خواهم تحویل همراه با سفارشات.

اگر وقت خود را با داوطلب DL است پیچ در پیچ پایین در حال حاضر او ساخته شده خود را بر روی برنامه. به عنوان از آوریل 19, 438 درخواست برای سرویس تا به حال انجام شده است (از مارس 18). Pridday ساخته شده 180 داوطلب اعزام به پوشش آن درخواست را با داوطلبان تکمیل تکالیف متعدد در یک بار در هر زمان ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن