قهرمانان: Kindergartner خانه ساخته شده عبور گسترش امید در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

Kindergartner اکسل لوپز Grism با کمک از مادر بزرگ خود را نگاه Grism شده است منابع تخته پاره روی اب از سواحل در

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

Kindergartner اکسل لوپز Grism با کمک از مادر بزرگ خود را نگاه Grism شده است منابع تخته پاره روی اب از سواحل دریاچه Pepin در رودخانه می سی سی پی در دریاچه شهر را به آنچه به آنها تماس بگیرید عبور از امید. آنچه در آغاز به عنوان زادگاه پروژه -- ارائه در خانه می گذرد با توجه متصل به همسایگان -- گسترش فراتر از جنوب شرقی مینه سوتا است.

کارا Grism که با خانواده اش به مدرسه ای, اتوبوس, خدمات بلوف کشور اتوبوس مدرسه گفت: این آغاز یک روز زمانی که اکسل سوار همراه با او به رها کردن اتوبوس خالی کردن در مدرسه ابتدایی. او گفت: "شما می توانید بگویید که او در ذهن کوچک مشغول به کار بود" و از او پرسید: چرا او و همکلاسی های خود را نمی توانند به مدرسه بروند.

او را در یک پیاده روی در امتداد رودخانه و توضیح داد که این بیماری همه گیر و گفت که آنچه که مردم در حال حاضر نیاز است که امیدواریم به آنها cooped در داخل از دست دادن شغل خود و یا ترس از سقوط بیمار.

"ناگهان او را در راه رفتن در امتداد سواحل دریاچه Pepin توسط ساحل و او را برداشت تا این دو قطعه از تخته پاره روی اب," او گفت:. "او ساخته شده یک صلیب و گفت: نگاه نانا ما شاید می تواند آنها را به عبور از امید ... سپس آنها را می دانم که آن را برای رفتن به OK.'"

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"است که بسیار عاطفی برای من" او ادامه داد: "فکر می کنم کمی 5 سال می خواستم برای کمک به مردم امید."

آنها را به کار. Grism گفت که او و اکسل پیاده روی در امتداد ساحل اکسل چیدن قطعات کامل از چوب و جمع آوری آنها را در یک سطل. Back صفحه اصلی Grism با استفاده از تفنگ ناخن برای اتصال دو قطعه و اکسل متصل خود توجه داشته باشید.

از آن آغاز شده به عنوان یک عمل محلی با اکسل, حذف کردن صلیب در همسایگان درهای جلو. سپس ایستگاه تلویزیونی محلی گزارش دادند یک داستان در اکسل پروژه و کلمه گسترش مانند آتش سوزی. در حال حاضر خود را در Facebook صفحه با بیش از 1300 پیروان و Grism گفت که او در زمینه صدها درخواست برای ارسال صلیب در سراسر ایالات متحده و کانادا است. او حتی یکی از ایرلند. اما آنها را نگه داشتن نیمی از صلیب برای توزیع در خود شهر.

"من هرگز خواب آن خواهد بود," Grism گفت. "اما در حال حاضر این اولین چیزی که من فکر می کنم هر روز که از خواب بیدار شدم و من فقط احساس می کنم آن را خدا هدایت می شود."

Grism گفت: آنها ندارد و کمک از دیگران: آن را فقط او و اکسل. آنها را قبول نمی کند پرداخت خود را برای عبور به جز گاهی اوقات برای کمک به پوشش هزینه پست. این غیر معمول است برای آنها را به یک بار از 20 یا بیشتر عبور به اداره پست در یک زمان, او گفت:.

پرسید که چگونه این باعث می شود او احساس را به صلیب Axel گفت: "این باعث می شود من لبخند می زنی."

Axel Lopez Grism, 5, and his nana Cara Grism collect driftwood along the Mississippi River on Saturday, May, 2, 2020, at Ohuta Park in Lake City. The pair have been creating crosses out of the driftwood and delivering them to friends and neighbors as a message of hope. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

اکسل لوپز Grism, 5 و نانا کارا Grism جمع آوری تخته پاره روی اب در امتداد رودخانه می سی سی پی در روز شنبه, مه 2, 2020, در Ohuta پارک در لیک سیتی. جفت شده اند ایجاد شده است عبور از تخته پاره روی اب و ارائه آنها را به دوستان و همسایگان به عنوان یک پیام از امید. (Traci Westcott / twestcott@postbulletin.com)

Grism شوخی "او یک مرد از بسیاری از کلمات. او نوع آرام اما من فکر می کنم او یک متفکر."

برای خودش و بقیه اکسل خانواده Grism گفت: کل تجربه شده است و عاطفی. و این نه فقط اکسل. او با الهام از چیزهای کوچک و ساده مردم انجام می دهند برای جوامع خود را از طریق زمان های سخت مانند قرار دادن قلب مقاله در ویندوز خود و یا نوشتن پیام های نشاط بخشی در گچ پیاده رو.

به عنوان برای او و اکسل, Grism گفت: آنها را نگه دارید خود را با عبور از امید به عنوان طولانی به عنوان آن را احساس می کند حق.

"او فقط این قدرت است که من فکر می کنم واقعا بلند است مردم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب