قهرمانان: Duluth, زن تغذیه زندگی کمک ساکنان با مراقبت

بخشی از کار خود را به عنوان خدمات مواد غذایی سرپرست در سنت ان را محل اقامت ارائه غذا سینی. چه بود یک بار جمعی

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

بخشی از کار خود را به عنوان خدمات مواد غذایی سرپرست در سنت ان را محل اقامت ارائه غذا سینی.

چه بود یک بار جمعی از تجمعات در زندگی کمک مرکز گسترش در پنج سالن های غذاخوری منتقل شده به مشتریان خوردن به تنهایی در اتاق خود را در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این بدان معناست که او با یکی از ساکنان اغلب ممکن است تنها تماس با آنها در طول روز دریافت کنید.

"من سعی می کنم به آنها بخواهید در مورد روز خود را ... چیزی به آنها لبخند بزنید و سعی کنید شاید کل این وضعیت کمی بهتر است," او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اریکسون شروع به کار در سنت ان را از 10 سال پیش. برخی از ساکنان او شناخته شده پس از آن و آنها تبدیل خانواده به او.

وید Schadewald و اریکسون آغاز شده در حدود همان زمان و اریکسون منجر به مثبت فرهنگ, او گفت:.

"او همیشه یک نگرش خوب" و او به ارمغان می آورد مواد غذایی با لبخند پشت ماسک Schadewald گفت.

مرتبط: بیشتر قهرمان سری داستان های

"کسی که می رود و آنچه باید انجام شود با وجود شخصی در خطر است. ... که دکتر در طول این بیماری همه گیر در یک کلام" Crickett لنکستر از دلوت گفت.

دو ملاقات چند سال پیش و دوستان امروز. لنکستر نیز خود جدا برای او و دو یک نقطه به نقطه بررسی کنید در هر یک از دیگر.

اریکسون به ارمغان می آورد مراقبت کردن ساعت توسط خود جدا پوشیدن یک ماسک و با در نظر گرفتن درجه حرارت خود را دو بار در روز لنکستر گفت. او نمی را به سر و صدا; او فقط می شود کار انجام می شود.

The term “hero” reminds Brynn Erickson (left) of her grandparents Barbara and Steve Kenner (right). “They took me in for six years, and I don’t think I’d be where I am or even close to where I am if it wasn’t for them,” she said. (Submitted photo)

اصطلاح "قهرمان" یاد Brynn اریکسون (چپ) از پدربزرگ و مادربزرگ او باربارا و استیو کنر (سمت راست). "آنها مرا به مدت شش سال و من فکر نمی کنم من می خواهم که در آن من و یا حتی نزدیک به جایی که من هستم اگر آن را برای آنها را" او گفت:. (ارسال عکس)

"من از انجام هر کاری متفاوت از کسی است که محبت و مراقبت را انجام دهد" اریکسون گفت. "من افتخار می کنم که مردم می توانید بگویید که من در مورد مراقبت از این ساکنان است. من می توانم آن را به تنهایی."

اصطلاح "قهرمان" یاد اریکسون از پدربزرگ و مادربزرگ او استیو و باربارا کننر.

"آنها مرا به مدت شش سال و من فکر نمی کنم من می خواهم که در آن من و یا حتی نزدیک به جایی که من هستم اگر آن را برای آنها را" او گفت:.

پدر بزرگ او رفت و به خانقاه و درگذشت به علت عدم COVID مرتبط با مسائل بهداشتی در طول اقامت در خانه سفارش دهید. اریکسون تاسف او نمی بینم او را قبل از او درگذشت.

آن را دشوار است به آغوش خانواده خود را در حال حاضر اما او در معرض شده است و می تواند خطر ابتلا به آنها را. به جای او یک دایره از عزیزان که او متصل با بیش از تلفن.

او به یاد می آورد به غذا خوردن و مراقبت از نیازهای اساسی است که گاهی اوقات به معنی نشستن و decompressing.

اریکسون امیدوار به ادامه به نگه داشتن شهروندان سالم و فقط به آنها لبخند و می دانم که وجود دارد مردم فکر کردن در مورد آنها مراقبت.

او گفت که این کمک می کند تا به خودتان یادآوری کنید که چرا شما آغاز شده به عنوان یک ضروری کارگر: "آن را اما نگه داشتن رفتن و ما فشار را از طریق این."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن