قهرمانان: 17 Frazee, Minn., منطقه زنان را اهدا بیش از 1000 ماسک به جامعه

بلین رسیده به جوآن Ketter برای دیدن اگر او می خواست به آنها را با او و یا اگر او می دانست که اگر هر کس دیگری م

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

بلین رسیده به جوآن Ketter برای دیدن اگر او می خواست به آنها را با او و یا اگر او می دانست که اگر هر کس دیگری می خواستم. هر دو بلین و Ketter درگیر هستند با بیت لحم کلیسای لوتری در Frazee جنوب شرقی دیترویت لیکز. Ketter بسیار فعال است با ماموریت و گلدوزي گروه وجود دارد به طوری که او تا به حال دسترسی به یک گروه از quilters و مواد.

"او (جوآن) شروع به تماس چند نفر و ... را در یک هفته یا بیشتر ما خانمها ساخت ماسک" بلین گفت: در یک مصاحبه تلفنی در پایان ماه آوریل است.

آنها "پایه ساده, الگوی" که آنها را "BTN بهتر از هیچ چیز ماسک صورت" بلین گفت. هنگامی که آنها شروع به آن را در زمان پنج خانمها حدود 15 دقیقه به ایجاد یک ماسک را هر. در یک دوره کوتاه از زمان, آنها سریعتر در ساخت ماسک و رشد در تعداد. در یک نقطه 17 زنان شد ساخت "بهتر از هیچ" ماسک صورت.

"ماموریت ما این است که به ارائه 1,000 ماسک برای کسانی که نیاز دارند اما ما پیشی بگیرد که هدف های کمی" بلین گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"They usually do missions at other countries and now the mission is at home," Sherry Blaine said in a phone interview. “We are happy to do what we can to help our communities at this time of crisis." (Desiree Bauer / Tribune)

"آنها معمولا انجام ماموریت در کشورهای دیگر و در حال حاضر ماموریت در خانه" شری بلین گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "ما خوشحال به انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به جوامع ما در این زمان از بحران است." (دزیره بائر / تریبون)

مراقبت از 'کمی خود را بخشی از جهان'

بسیاری از زنان تا به حال شخصی عرضه پارچه های الاستیک برای استفاده از ماسک. اما به عنوان شروع به ساخت 40 و سپس 100 و سپس 200, مواد شروع به اجرا. Ketter تبدیل به کلیسا با استفاده از اهدا گلدوزي منابع آنها وجود دارد به ارائه مواد با این گروه است.

"جوآن شروع به برش تا ملحفه و ملافه ... را کامل کیت 10 ماسک برای هر خانم به دوختن" بلین گفت. آنها همچنین خرید دو محموله الاستیک.

زمانی که زنان پایان ساخت ماسک خود را از آنها رها کردن آنها در Ketter خانه که در آن او شستشو و خشک همه آنها را در بالاترین حرارت قرار می دهد و آنها را در یک کیسه پلاستیکی. او همچنین می افزاید: یک ورق با CDC توصیه و بیت لحم کلیسای لوتری نام.

"برای برخی از سازمان های بزرگتر ... ما بسته بندی شده با الگو همراه با تکمیل ماسک در مورد آنها مورد نیاز است بزرگتر از متوسط به اندازه ماسک" بلین گفت.

هنگامی که ماسک های بسته بندی شده و آماده برای رفتن او بر میدارد آنها و توزیع آنها.

"ما تصمیم به مراقبت از Frazee مرکز مراقبت و Frazee-Vergas سیستم مدرسه اول" بلین گفت. "که snowballed به پوشش فقط در مورد هر نهاد ضروری در Frazee و Vergas."

تقریبا همه از کسب و کار است که بلین تماس گرفته بودند و نیاز به ماسک کمک های مالی. در آخرین ماه و نیم او را نگه داشته و پیگیری از تمام کمک های مالی خود را و جایی که آنها رفته اند ،

مرتبط با: ادامه مطلب قهرمان سری داستان های

"در این زمان (30 آوریل) ما اهدا حدود 900 ماسک به بیشتر های محلی Frazee اشخاص به علاوه 140 برای در خطر از اعضای کلیسای ما" بلین گفت. "هنگامی که ما در حال انجام با آنهایی که ما آماده برای رفتن پس از آن ما در حال رفتن به باید انجام شود."

پس از نهایی خود را به کمک های مالی و پیش افتادن 1,000-ماسک هدف Blaine Ketter و بقیه maskmakers بازنشسته خواهد شد خود به خوبی استفاده می شود ماشین آلات و درد انگشتان از دوخت; حداقل برای مدتی.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن