هرالد بالا 5 خاطرات: جهان Juniors آورده و خیره کننده مجموعه ای از استعداد به چنگال بزرگ

این بازی به خودی خود نیست و به یاد ماندنی. این یک 6-1 shellacking. اما سال 2005 جهان Junior Championship-به وی

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

این بازی به خودی خود نیست و به یاد ماندنی.

این یک 6-1 shellacking.

اما سال 2005 جهان Junior Championship-به ویژه کانادا-روسیه طلا-مدال بازی -- یکی به یاد داشته باشید چرا که آن را یکی از مهمترین و خیره کننده مجموعه ای از هاکی استعداد و آن اتفاق افتاد در گرند فرک.

رالف Engelstad عرصه خوش شانس است که در سال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این اتفاق افتاد به میزبان خود جهان Junior قهرمانی در تحریم NHL فصل 2004-05 بنابراین همه واجد شرایط بازی در جهان Juniors. تا به حال شده است وجود دارد NHL فصل رفتن های متعدد ستاره شده اند وجود دارد و از دست رفته این رویداد است.

آن را نیز اتفاق افتاده است به رخ می دهد در سمت راست سال تولد به صورت مسلما این دو بزرگترین هاکی استعدادهای این نسل -- سیدنی کرازبی و الکساندر Ovechkin.

آنها در حال حاضر در ترکیب پنج NHL MVP جوایز و چهار استنلی فنجان. آنها را مجبور به رفتن را از طریق هر یک از دیگر به پیروزی هر یک از کسانی که استنلی فنجان. چرا که از آنها پیتسبورگ و واشنگتن تبدیل شده است یکی از NHL بزرگترین رقابت و یک تلویزیون execs امتحان کنید به عنوان آنجا که ممکن است.

اولین بار کرازبی و Ovechkin همیشه بازی در برابر یکدیگر شد Jan. 5 سال 2005 در گرند فرک.

این یک فراموشکار یکی برای Ovechkin. او زدم از بازی با یک آسیب دیدگی شانه در حالی که کرازبی و کانادا فرار به یک پیروزی 6-1 در طلا-مدال بازی.

RUSSIA'S ALEXANDER OVECHKIN RACES DOWN THE ICE DURING SUNDAY'S WORLD JUNIOR HOCKEY CHAMPIONSHIPS AT RALPH ENGELSTAD ARENA IN GRAND FORKS.. PHOTO BY JACKIE LORENTZ/GRAND FORKS HERALD

روسیه الکساندر OVECHKIN نژادها پایین یخ در روز یکشنبه جهان در تاریخ مسابقات قهرمانی هاکی در رالف ENGELSTAD عرصه در گرند فرک.. عکس جکی لورنتس/چنگال بزرگ هرالد

آن را بیش از کرازبی و Ovechkin, اگر چه.

وجود دارد چهار آینده NHL MVPs روی یخ که شب -- Crosby (دو بار) و کوری پری برای کانادا Ovehckin (سه بار) و اوگنی Malkin برای روسیه است.

هفت وجود دارد در آینده NHL کاپیتان در کرازبی Ovechkin, اندرو Ladd شیا وبر رایان Getzlaf, Dion Phaneuf مایک ریچاردز و شش در آینده جایگزین کاپیتان در پری Malkin, پاتریس Bergeron, جف کارتر برنت سیبروک و الکساندر Radulov.

یازده بازیکن مختلف در این بازی باید برنده 21 استنلی فنجان -- Ovechkin واشنگتن (2018), Malkin (پیتسبورگ 2009, 2016, 2017), برگرون (بوستون 2011), کرازبی (پیتسبورگ 2009, 2016, 2017), Getzlaf (آناهایم 2007) پری (آناهایم 2007) کارتر (لس آنجلس 2012, 2014), Ladd (کارولینای 2006, شیکاگو, 2010), ریچاردز (لس آنجلس 2012, 2014), سیبروک (شیکاگو, 2010, 2013, 2015) و کالین فریزر (شیکاگو 2010, لس آنجلس 2012).

این بدان معناست که از 12 گذشته 14 جام استنلی-تیم برنده به حال کسی که با بازی در این بازی. تنها دو که نمی شد دیترویت در سال 2008 و سنت لوئیس در سال 2019.

هشت عضو از کانادا تیم در ادامه به بخشی از کانادا را در سال 2010 طلای المپیک-مدال تیم از جمله کرازبی که گل وقت اضافه برنده است.

کانادا استعداد آنقدر چشمگیر است که 20 از 22 بازیکن در فهرست آن رسیده NHL. تنها دو که نمی شد Stephen دیکسون که هنوز هم بازی pro در اروپا و پشتیبان گیری دروازه بان Rejean Beauchemin.

Team Canada's Sidney Crosby signs an autograph for fan Matt Perantinos after practice Monday at Gambucci Arena. photo by Eric Hylden

تیم کانادا در سیدنی کرازبی نشانه تولدش برای فن مت Perantinos پس از تمرین روز شنبه در Gambucci عرصه است. عکس ها توسط اریک Hylden

وجود دارد مقدار زیادی از ستاره فراتر از کانادا و روسیه تیم های بیش از حد.

آمریکا فهرستی بود NHL جایگزین کاپیتان رایان Suter, فیل Kessel, Alex Goligoski و UND را به خود جلب کرد استافورد. چک به حال جایگزین کاپیتان دیوید Krejci و مایکل Frolik. فنلاندی بود Vezina جایزه برنده دروازه بان Tuukka Rask.

غرفه پر از هاکی برجسته بیش از حد از جمله Wayne Gretzky و تقریبا هر مدیر در لیگ.

HOCKEY LEGEND WAYNE GRETZKY WATCHES THE US VERSUS SWEDEN GAME SATURDAY DURING THE WORLD JUNIOR HOCKEY CHAMPIONSHIP AT REA. IN GRAND FORKS. At left is Ken Holland, General Manager of the Detroit Red Wings. PHOTO BY JACKIE LORENTZ/GRAND FORKS HERALD

هاکی افسانه WAYNE GRETZKY به تماشای ما در مقابل سوئد در بازی شنبه در جهان JUNIOR هاکی قهرمانی در ری. در گرند فرک. در سمت چپ کن هلند, مدیر کل Detroit Red Wings. عکس جکی لورنتس/چنگال بزرگ هرالد

پوشش رویداد

به عنوان یک روزنامه نگار به پوشش این رویداد آن را به یاد ماندنی بود ،

رالف تبدیل المپیک عرصه را برای رسانه های اتاق کار را به جای در سراسر جهان داشته باشند. به دلیل تحریم NHL هاکی روزنامه نگاران از سراسر همگرا در گرند فرک.

اولین هفته از مسابقات با این حال من صرف بیشتر در تیف ریور فالز, که در آن تقریبا هیچ یک از رسانه های اعضای جرأت.

وجود چنین قابل توجه کنتراست بین چنگال های بزرگ و تیف ریور فالز.

در چنگال بزرگ وجود دارد یک یورش از خبرنگاران انتظار برای بازیکنان به عنوان آنها وارد مخلوط "منطقه" برای مصاحبه بعد از بازی است. این یک نبرد برای رسیدن به موقعیت برای مصاحبه.

در تیف ریور فالز, مقامات به من گفت زمانی که من وارد است که بسیار وجود دارد اتاق طبقه پایین برای انجام مصاحبه به طوری که آنها خواهد بازیکنان را به فشار جعبه. پس من تنها رسانه عضو وجود دارد, من می خواهم درخواست بازیکنان بعد از بازی و سپس نشستن و کار بر روی داستان من تا زمانی که آنها آمد.

روسیه همچنین وجود سه بار. پس Ovechkin استفاده کردم به تمرین. او را با شتاب postgame میان وعده می آیند تا به فشار جعبه را بیرون صندلی خالی کنار من و ما می نشستن وجود دارد با هم و گپ زدن در مورد بازی. او postgame مصاحبه تغییر کرده پس از آن.

به دنبال بازگشت در کل رویداد با توجه به چه چیزی تبدیل شده از بازیکنان آن را کمی سورئال که در آن اتفاق افتاده در چنگال بزرگ.

Canada's Sidney Crosby passes the puck as Slovakia's Peter Mikus looks on. photo by Jackie Lorentz

کانادا در سیدنی کرازبی عبور از جن به عنوان اسلواکی پیتر Mikus به نظر می رسد. عکس جکی لورنتس

هرالد بالا 5 لیست

Wayne نلسون

5. آن را سرگرم کننده در شب, پیر رالف برای ویرژیل تپه مبارزه

4. UND پیروزی در Northern Iowa, مجموعه صحنه را برای حرکت به FCS

3. TBA

2. TBA

1. TBA

تام میلر

5. خیره کننده سه ماهه چهارم سال 2011 ساخته شده UND-داکوتای جنوبی, فوتبال بازی فراموش نشدنی

4. یک halfcourt buzzer-beater به گورکن-Greenbush-وسط رودخانه به دولت دشوار است به بالا

3. TBA

2. TBA

1. TBA

براد Ray Warren

5. شب Jocelyne Lamoureux قرار نیست به بازی

4. جهان Juniors آورده و خیره کننده مجموعه ای از استعداد به چنگال بزرگ

3. TBA

2. TBA

1. TBA

گرگ DeVillers

5. Red River را Liza Wischer تحت سلطه مانند چند اگر هر گونه اند

4. TBA

3. TBA

2. TBA

1. TBA



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن