هرالد بالا 5 خاطرات: 'ایست' بازی بود باز گشت برای سنین

شما ممکن است به یاد داشته باشید, معروف, 'تایم بازی.' در 15 سال پوشش UND هاکی از آن است که بیشتر محتمل باز گشت

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

شما ممکن است به یاد داشته باشید, معروف, 'تایم بازی.'

در 15 سال پوشش UND هاکی از آن است که بیشتر محتمل باز گشت من دیده ام. آن درگیر وحشی ترین حرکت نوسان من دیده ام در هر سطح از هاکی و آن اتفاق افتاد در یکی از کالج هاکی بزرگترین مرحله است.

برخی از جزئیات بعد خواهد آمد. اما به طور کامل درک آنچه اتفاق افتاده است در شب مارس 16, 2012, شما باید دوباره چه اتفاقی افتاده است به UND که فصل.

این قرار بود یک بازسازی در سال است. UND از دست داده و پنج نفر از بالای آن شش به جلو از سال گذشته -- Hobey بیکر جایزه فینالیست مت Frattin اوان Trupp و براد مالون فارغ التحصیل شد و در حالی که juniors Jason Gregoire و برت Hextall تبدیل طرفدار زود است. آن را از دست داد و نیمی از آن دفاعی هسته ای از جمله اولین تیم آمریکایی Chay بزرگ.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

و بازدید فقط نگه داشته و آینده.

در ماه جولای این تیم را بالا استخدام NHL در دور اول پیش نویس انتخاب J. T. Miller, یو بی اس در بازار در UND بازی عمده juniors در کانادا. برای پر کردن نقطه خود را UND رفت و برداشت کسی که با هیچ بخش-من ارائه می دهد کانر Gaarder.

سپس UND از دست کسی جدید در هر ماه از فصل.

در ماه اکتبر rookie Colten سنت کلیر رد شد فاقد صلاحیت به دلیل کاغذ بازی مشکل خود را آنلاین ،

در ماه نوامبر ستاره rookie Rocco گریمالدی بازی خود را در آخرین بازی فصل به دلیل مصدومیت زانو او پایدار در طول یک فصل اسکیت. گریمالدی سعی کردم به آن را به یک زن و شوهر بار اما تنها موفق به بازی چهار بازی قبل از امید بستن برای عمل جراحی است.

در دسامبر. 30 رو به جلو در درک رادول رنج می برد پایان فصل آسیب است.

در Jan. 14 جلو برندان o'donnell رنج می برد پایان فصل مصدومیت ترک UND تنها 18 سالم اسکیت باز. که به معنای UND تا به حال هیچ خراش باقی مانده است. هر فرد سالم می تواند در ترکیب برای بقیه فصل.

سپس در فوریه. 24 پیاده روی در جلو تیلور Dickin رفت با پایان فصل آسیب به این معنی که UND را به بازی بقیه فصل بدون یک ترکیب کامل.

این نبود که فقط UND تا به حال به بازی با 17 بچه ها بقیه سال آن هاج خپله یک صف. چند تا از UND را به جلو بودند defensemen پیاده روی فایرفاکس و یا در یک مورد یک پیاده روی در defenseman.

این نبود که فقط UND مجبور شد به بازی چهار پیاده روی-ons هر شب آن را نیز که در آنها دانشجوی سال اول پیاده روی فایرفاکس. اکثر پیاده روی فایرفاکس مانند برنت دیویدسون و Coltyn Sanderson -- بچه ها که انتظار نمی رود به بازی بسیار اگر در همه به عنوان underclassmen. امید است که آنها می تواند توسعه را به صف وسایل به عنوان upperclassmen.

این بچه ها -- Gaarder, استفان Pattyn اندرو Panzarella و دن Senkbeil -- محوری شد به بزرگ که نقش سر مربی دیو Hakstol هرگز نمی تواند تصور کرده اند که سال آغاز شده است.

در عین حال به نحوی این گروه نگهداری می برد.

پس از شروع 4-7-1 UND reeled خاموش 18-5-2 رکورد در 25 بازی به عنوان آن را به سمت غرب دانشگاهی هاکی کانون نهایی پنج.

UND موفق به ضرب و شتم St. Cloud دولت در سخت جنگیدند بازی در روز شنبه بازی در. نمره نهایی شد 4-1 بود اما 2-1 بازی تا زمانی که براک نلسون و دنی Kristo گل خالی-netters.

داکوتای شمالی-مینه سوتا در X

که راه اندازی یکی از کالج هاکی بهترین عینک -- داکوتای شمالی در مقابل مینه سوتا در سنت پل اکسل انرژی مرکز.

عرصه بود که همیشه بسته بندی شده هر زمان ما به اندازه کافی خوش شانس برای دیدن کسانی که رقبا در آن تنظیم. نیمی از عرصه سبز بود. نیمی مارون و طلا. ریسک بزرگ بود و جو باور نکردنی بود.

این یکی از یک نوع است. این نیز اتفاق افتاده است فقط به آخرین از نوع خود است.

UND و مینه سوتا در بازی نهایی پنج در اکسل مرکز چهار بار و همه آنها بازی حماسی.

وجود دارد در سال 2004 قهرمانی که ژاک Parise/Brandon Bochenski و توماس Vanek/اعطای Potulny رفت و برگشت-و-چهارم تا Potulny برنده آن در سوم برای Gophers. وجود دارد 2005 مقام سوم بازی که در آن Rastislav Spirko به ثمر رساند که به یاد ماندنی حرکت می کند. وجود دارد 2007 مسابقات قهرمانی بازی که در آن بلیک ویلر به ثمر رساند خود را فراموش نشدنی غواصی, اضافه برنده است.

و در آنجا بود 2012.

این آخرین بار بود ما همیشه برای دیدن در داکوتای شمالی-مینه سوتا در آخرین پنج در X و آن را فقط اتفاق افتاده است به احمقانه ترین از همه است.

مینه سوتا بود No. 1 دانه لیگ را به طور منظم فصل قهرمان. و Gophers که آیا به بازی شب قبل از گیت پرواز.

مینه سوتا outshot UND 12-2 در دوره اول و led 1-0. Gophers یش در دو گل بیشتر در باز کردن 10:01 از دوره دوم به پرش پیش رو 3-0.

نه تنها نمره 3-0 اما مینه سوتا بود outshooting UND 19-4. آن را یک طرفه beatdown.

آن را به نظر می رسد که یک UND تیم بود که بازی به شدت undermanned برای ماه بود و در نهایت ضربه دیوار. آن را به سختی می تواند جمع اوری یک شوت دروازه بان کنت پاترسون. تنها سوال این بود که چگونه بد خواهد نمره نهایی پایان رسید.

فاصله

UND سرد جن با 5:53 باقی مانده در دوره دوم هنوز پایین 3-0. Hakstol به نام فاصله برای قرار دادن بازیکنان تازه روی یخ و سعی کنید به نگه داشتن از پایین رفتن 4-0.

هیچ چیز ویژه بود گفت: در طول شکستن اما فقط 44 ثانیه بعد defenseman درک Forbort با چکش یک نقطه شات از طریق یک صفحه نمایش برای یک هدف بازی به طور کامل حرف.

اگر چه Gophers برگزار شد 3-1 منجر رهبری به سومین دوره یک undermanned اما بی امان UND تیم swarmed مینه سوتا در فینال 20 دقیقه.

Michael Parks گل در 5:31 آن را به یک هدف بازی. در شیفت بعدی قبل از آدرس های عمومی گوینده می تواند پایان خواستار پارک هدف براک نلسون ساخته نخبگان بازی به بت یک جن از اواسط هوا حل و فصل آن را در چوب خود را و ادم احمق گوشه ای از این شبکه به آن کراوات 3-3.

یک زن و شوهر از شیفت بعد Pattyn انجام جن پشت خالص ساخته شده یک حرکت برای از دست دادن آینده NHL defenseman علامت Alt و انداخت جن به چین که در آن کاپیتان ماریو Lamoureux احاطه شده بود توسط سه Gophers. آن Lamoureux که چوب خود را بر جن و گل چه خواهد بود این بازی برنده است.

فقط 37 ثانیه بعد Corban نایت نوک نیک Mattson نقطه ضربه به آن را 5-3. نایت همیشه محفوظ در هدف خود را جشن نمی تواند به عقب نگه دارید. او را بر زانو و مشت-پمپ.

و قبل از یورش شد Lamoureux به ثمر رساند دوباره. کاپیتان که تا به حال مبارزه آسیب در تمام طول سال گل بیشتر گل در 10 دقیقه از او در کل فصل به طور منظم.

عکس در هدف بودند 22-2 UND بیش نهایی 26 دقیقه از بازی. که با سود فقط 23 ثانیه از بازی قدرت زمان کل بازی.

پس از بازی Hakstol وارد اتاق پانسمان و جشن با این تیم است.

سابق بازیکن به من گفت: "معمولا او پس از محاسبه در پاسخ او و نحوه ارائه پیام خود را. اما حتی او اجازه دهید آن را همه در آن لحظه و فقط از آن لذت ببرید."

بعدی شب UND به پایان رسید اجرای آن ضرب و شتم توسط دنور 4-0 به نفع خود Broadmoor جایزه با وجود بازی کل WCHA حذفی بدون بازیکنان به اندازه کافی به میدان یک ترکیب کامل.

شاید Hakstol بهترین کار مربیگری در UND. و آن را یک کار قابل توجه توسط Lamoureux و جایگزین کاپیتان اندرو MacWilliam بن خون و شوالیه به تجمع یک تیم است که تا به حال هیچ کسب و کار به انجام آنچه در آن انجام داد.

این آخرین بار بود ما رو به دیدن داکوتای شمالی و مینسوتا در آخرین پنج. فراموش نشدنی UND تیم با ارائه یک بازی است که نمی خواهد به زودی فراموش می شود.

هرالد بالا 5 لیست

Wayne نلسون

5. آن را سرگرم کننده در شب, پیر رالف برای ویرژیل تپه مبارزه

4. UND پیروزی در Northern Iowa, مجموعه صحنه را برای حرکت به FCS

3. پس از چهار سال از نا امیدی UND 2000 برنده بیش از SDSU رضایت بخش بود

2. TBA

1. TBA

تام میلر

5. خیره کننده سه ماهه چهارم سال 2011 ساخته شده UND-داکوتای جنوبی, فوتبال بازی فراموش نشدنی

4. یک halfcourt buzzer-beater به گورکن-Greenbush-وسط رودخانه به دولت دشوار است به بالا

3. زمان UND کارفرمایی انداخت تر متری از هر left-hander در NCAA در تاریخ اول خود را کامل کالج بازی

2. TBA

1. TBA

براد Ray Warren

5. شب Jocelyne Lamoureux قرار نیست به بازی

4. جهان Juniors آورده و خیره کننده مجموعه ای از استعداد به چنگال بزرگ

3. این 'تایم بازی بود باز گشت برای سنین

2. TBA

1. TBA

گرگ DeVillers

5. Red River را Liza Wischer تحت سلطه مانند چند اگر هر گونه اند

4. نه سیل و نه دشمنان می تواند متوقف شود '97 مرکزی تیم فوتبال

3. TBA

2. TBA

1. TBA



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن