هرالد بالا 5 خاطرات: یک دیوانه پایان می دهد Red River اول آن دولت عنوان آهنگ

چنگال بزرگ Red River منتظر 16 سال قبل از Roughriders برنده اول دبیرستان پسران دولت پیگیری قهرمانی-منتظر اضافی

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

چنگال بزرگ Red River منتظر 16 سال قبل از Roughriders برنده اول دبیرستان پسران دولت پیگیری قهرمانی-منتظر اضافی 30 و یا تا دقیقه پس از دیدار با نتیجه قبل از Roughriders می تواند ادعا می کنند که عنوان.

در یکی از zaniest انتهای هر صورت من تحت پوشش در 44 سال در هرالد ورزشی کارکنان چنگال بزرگ Red River آمد از پشت در رویداد نهایی را به نفع خود 1983 کلاس پسران دبیرستان پیگیری دیدار با 66.5 امتیاز. این Roughriders لبه فارگو جنوبی و بیسمارک بالا که بسته دوم تنها با 1.5 امتیاز.

نتیجه نبود تصمیم گرفت تا زمانی که نهایی رویداد 4x400 رله اجرا شد و به پایان بود و مرتب.

Red River رفت به 4x400 نیاز به دو چیز اتفاق می افتد به نفع دولت عنوان -- پایان هیچ پایین تر از سوم در مسابقه و پایان در یک محل بیسمارک. این Roughriders شکست خورده به عنوان کوارتت از دن Larson, برایان هافمن, Mike Vetter و کرک Demarais به پایان رسید چهارمین یک نقطه در پشت شیاطین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما آن پایان ندارد وجود دارد. در فینال ارز یک فارگو شمالی دونده خود را در سمت چپ خط خروج از مسیر و تداخل با بیسمارک دونده. آنچه در گرفت 30 دقیقه از درخواست و بحث و مطالعه کتاب قانون.

شمال که عبور از خط پایان برای اولین بار در رله ناموفق اعتراض خود را رد صلاحیت. سپس بیسمارک به دادگاه تجدید نظر این ادعا آن می توانست به پایان رسید بالاتر نبود برای دخالت.

در نهایت داور دیدار باب حکومت شاه که بیسمارک می تواند اجرای مسابقه دوباره خود را به زمان مسابقه دوم.

شیاطین کاهش یافته است. Red River نقل مکان کرد تا از چهارم به سوم به دلیل شمالی را رد صلاحیت کرده بود و خود دولت عنوان شده است. که دربسته در محیط یک فصل است که در آن رودخانه سرخ برنده هر دیدار در آن شرکت کردند.

"من رفتم به ملاقات بدانند هیچ راهی وجود دارد ما نمی تواند آن را به نفع خود" Red River دستیار مربی تیم Delmore گفت: به دنبال بازگشت. "سپس ما تا به حال یک فقیر روز اول و وسط روز دوم من فکر کردم هیچ راهی وجود دارد که ما می تواند آن را برد. آن شگفت انگیز بود."

رودخانه سرخ تا به حال دو فرد قهرمانان. پل Helgeson برنده پرش با نیزه. اسکات شیلر پس از تبدیل شدن به اولین داکوتای شمالی دبیرستان ورزشکار برای روشن شدن 7 هفته گذشته در غرب داکوتای کنفرانس منطقه در دیدار با مجموعه دولت دیدار رکورد برنده شدن در پرش ارتفاع با 6 پا-9.25 جهش.

Scott Schiller

اسکات شیلر

Paul Helegeson

پل Helegeson

Red River ثرورس تا به حال تحت سلطه تمام فصل. اما سواران به ثمر رساند 24 امتیاز در مسیر 22.5 در حوادث پریدن و 20 در پرتاب حوادث در دولت است.

"دونده شده اند تحت الشعاع قرار همه سال اما آنها آمد از طریق کلاچ اینجا" رودخانه سرخ سر مربی باب Zimney گفت: پس از دیدار با.

"ما امیدوار به نمره برخی از نقاط در مسیر چون ما دونده به خوبی انجام داده اند به تازگی. اما این بیش از هر چیزی ما برای امیدوار بود. من نمیفهمد اگر ما 20 امتیاز از ما دونده در دولت این امر می تواند به خوبی نشان میدهد."

قهرمانی در مسیر آمد و پس از یک سال تحصیلی از نزدیکی نتواند. رودخانه سرخ شده بود و دونده تا در دولت های فوتبال پلی آف و دولت پسران مسابقات هاکی. سواران خود را به حال بهترین نمایش تا کنون در دولت مسابقات کشتی, اما که خوب بود فقط برای مقام سوم.

جالب اینجاست که رودخانه سرخ موفق به کسب عنوان, اما نمی, را به خانه جایزه قهرمانی. تیم غنائم وارد نشده بود در دیکینسون در زمان برای دیدار با. آنها از طریق پست به مدارس بعد.

هرالد بالا 5 لیست

Wayne نلسون

5. آن را سرگرم کننده در شب, پیر رالف برای ویرژیل تپه مبارزه

4. UND پیروزی در Northern Iowa, مجموعه صحنه را برای حرکت به FCS

3. پس از چهار سال از نا امیدی UND 2000 برنده بیش از SDSU رضایت بخش بود

2. UND پیروزی وبر دولت برداشته Hawks به NCAA مرحله بزرگ

1. TBA

تام میلر

5. خیره کننده سه ماهه چهارم سال 2011 ساخته شده UND-داکوتای جنوبی, فوتبال بازی فراموش نشدنی

4. یک halfcourt buzzer-beater به گورکن-Greenbush-وسط رودخانه به دولت دشوار است به بالا

3. زمان UND کارفرمایی انداخت تر متری از هر left-hander در NCAA در تاریخ اول خود را کامل کالج بازی

2. UND پس از اتمام کامل آسمان بزرگ خوانده شده را علامت در سال 2016 با 28 پاسخ داده نشده در برابر شمالی آریزونا

1. TBA

براد Ray Warren

5. شب Jocelyne Lamoureux قرار نیست به بازی

4. جهان Juniors آورده و خیره کننده مجموعه ای از استعداد به چنگال بزرگ

3. این 'تایم بازی بود باز گشت برای سنین

2. یک شنبه شب در تمپا

1. TBA

گرگ DeVillers

5. Red River را Liza Wischer تحت سلطه مانند چند اگر هر گونه اند

4. نه سیل و نه دشمنان می تواند متوقف شود '97 مرکزی تیم فوتبال

3. آن را دشوار راه را برای تسلط پارچ را از دست دادن

2. یک دیوانه پایان می دهد Red River اول آن دولت عنوان آهنگ در سال 1983

1. TBA



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن