هپاتیت C داروها ممکن است کمک به مبارزه با COVID-19, ابر رایانه ها شبیه سازی نشان می دهد

توسط: PTI | برلین | به روز شده: مارس 5, 2020 1:50:33 pm با استفاده از قدرتمند MOGON II ابر رایانه تو

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | برلین | به روز شده: مارس 5, 2020 1:50:33 pm
Pharma sector, Mylan Laboratories, Hepatitis C patients, Hepatitis C patients, Hepatitis C drug, Hepatitis C vaccine با استفاده از قدرتمند MOGON II ابر رایانه توسط JGU و هلمهولتز موسسه ماینز محققان ساخته شده بیش از 30 میلیارد دلار تنها در محاسبات در عرض دو ماه. (عکس)

چندین داروهای تایید شده برای درمان هپاتیت C عفونت ویروسی شناسایی شده اند به عنوان نامزدهای بالقوه در برابر COVID-19 ناشی از SARS-CoV-2 coronavirus با توجه به مطالعه بر اساس محاسبات گسترده با استفاده از ابر رایانه ها شبیه سازی می کند.

محققان از دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینز (JGU) در آلمان شبیه سازی راه که حدود 42,000 مواد مختلف ذکر شده در باز کردن پایگاه داده با اتصال به پروتئین های خاصی از SARS-CoV-2 و در نتیجه مانع نفوذ ویروس به بدن انسان و یا آن ضرب.

با استفاده از قدرتمند MOGON II ابر رایانه توسط JGU و هلمهولتز موسسه ماینز محققان ساخته شده بیش از 30 میلیارد دلار تنها در محاسبات در عرض دو ماه.

آنها دریافتند که ترکیبات از چهار هپاتیت C با داروهای simeprevir, paritaprevir, grazoprevir و velpatasvir بالا میل به اتصال به SARS-CoV-2 به شدت و بنابراین ممکن است قادر به جلوگیری از عفونت.

"این کامپیوتر شبیه سازی روش شناخته شده به عنوان داکینگ مولکولی و آن را به رسمیت شناخته شده و برای سال استفاده می شود. آن است که بسیار سریع تر و ارزان تر از آزمایش های آزمایشگاه" گفت: پروفسور توماس Efferth از JGU نویسنده سرب از مطالعه منتشر شده در بولتن سازمان بهداشت جهانی.

"تا آنجا که ما می دانیم که ما برای اولین بار به استفاده از داکینگ مولکولی با SARS-CoV-2. و این خبر فوق العاده است که ما پیدا کرده اند که تعدادی از تصویب هپاتیت C مواد مخدر به عنوان نامزدهای امیدوار کننده برای درمان" Efferth گفت.

نتایج همچنین پشتیبانی شده توسط این واقعیت است که هر دو SARS-CoV-2 و ویروس هپاتیت C یک ویروس از همان نوع به اصطلاح single-stranded RNA ویروس توضیح داده شده Efferth.

به گفته این محققان یک ماده طبیعی از پیچ امین الدوله (Lonicera japonica) مورد استفاده قرار گرفته است در آسیا در برابر انواع بیماری های دیگر برای برخی از زمان در حال حاضر ممکن است یکی دیگر از نامزد قوی در برابر SARS-CoV-2.

"ما نتایج تحقیقات در حال حاضر نیاز به بررسی در آزمایش های آزمایشگاهی و مطالعات بالینی گفت: Efferth.

داکینگ مولکولی در حال حاضر شده است با موفقیت مورد استفاده در جستجو برای مواد فعال در برابر coronaviruses MERS-CoV و SARS-CoV او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب