مقامات بهداشت هشدار مرگبار مغز با خوردن آمیب' یافت می شود در گرم آب شیرین

روچستر, Minn. -- مینهسوتا مقامات بهداشت هشدار داده اند, همه دریاچه شناگران به نگه داشتن بینی خود را از آب و ی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

روچستر, Minn. -- مینهسوتا مقامات بهداشت هشدار داده اند, همه دریاچه شناگران به نگه داشتن بینی خود را از آب و یا در معرض خطر ابتلا به "مغز با خوردن آمیب."

"با توجه به این که ما دیده ایم در دوره های طولانی از آب و هوای گرمتر من می خواستم توجه شما را به خطر naegleria fowleri عفونت" گفت: دولت مدیر بیماری های عفونی کریس Ehresmann در جمعه, جولای 10, بعد از ظهر, اخبار تماس بگیرید.

Ehresmann گفت: آمیب شده است یافت نمی شود در مینه سوتا, آب, اما که "شناگران باید فرض کنیم که naegleria موجود در آب تازه است."

مقامات بهداشتی می گویند که نگرانی های ناشی از های اخیر کشش خیلی آب و هوای گرم در دولت است.

عفونت است که نادر بود که قبلا محدود به دریاچه در جنوب ایالات متحده Ehresmann گفت که در سال های اخیر شاهد عفونت در شمال متحده پس از دوره های طولانی از بسیار گرم و حرارت "که در نتیجه درجه حرارت آب بالاتر و پایین تر سطح آب."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

وجود دارد هیچ درمان و بیماری است که باعث علائم عصبی می تواند کشنده باشد. بسیاری از افراد دارای آنتی بادی برای عفونت, اما, که نشان می دهد که برخی از افراد می تواند به مبارزه با آن است.

مقامات بهداشتی توصیه شناگران به "نگه داشتن سر خود را بیرون از آب نگه دارید بینی خود را بسته و یا نگه داشتن بینی خود را بسته و با استفاده از کلیپ های بینی هنگام رفتن زیر آب." آنها همچنین توصیه اجتناب از کندن و یا تکان دهنده رسوب ،

غواصی و اسکی روی آب-هر ورزشی که نیروی آب بینی -- افزایش خطر naegleria fowleri.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن