سلامت رسمی می گوید ما از دست رفته برخی از شانس آهسته coronavirus

توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: مارس 2, 2020 7:03:44 pm پیاده عبور در تقاطع کانال و مات خیابان روز شن

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: مارس 2, 2020 7:03:44 pm
Coronavirus, coronavirus in US, coronavirus US death toll, US coronavirus cases, donald trump, US lockdown, indian express پیاده عبور در تقاطع کانال و مات خیابان روز شنبه, مارس 21 سال 2020 در نیویورک است. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم)

دولت آمریکا بود آهسته به درک چقدر coronavirus پخش شد از اروپا که کمک درایو شتاب از شیوع بیماری در سراسر کشور بالا بهداشت گفت.

محدود تست و تاخیر سفر هشدار برای مناطق خارج از چین کمک به پرش در ایالات متحده موارد شروع در اواخر مارس گفت: دکتر آنه Schuchat های شماره 2 رسمی در مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

ما به وضوح به رسمیت نمی شناسد کامل کند واردات است که اتفاق می افتد Schuchat آسوشیتدپرس گفت.

Coronavirus شد اولین گزارش در اواخر سال گذشته در چین اولیه کانون جهانی همه گیر. اما ایالات متحده پس از تبدیل شدن به سخت ترین ضربه ملت با حدود یک سوم جهان را در موارد گزارش شده و بیش از یک چهارم از مرگ و میر.

CDC در روز جمعه منتشر شده از یک مقاله نوشته شده توسط Schuchat که نگاه به عقب در ایالات متحده در پاسخ گذاشتن درپوش برخی از تصمیم گیری های مهم و وقایع چند ماه گذشته است. این نشان می دهد ملت آژانس بهداشت عمومی فرصت های از دست رفته به سرعت گسترش یافته است. برخی از کارشناسان بهداشت عمومی را دیدم آن را به عنوان مهم ارزیابی توسط یکی از ترین کشور محترم بهداشت عمومی و پزشکان.

CDC مسئول شناسایی, ردیابی و پیشگیری از چنین بیماری است. اما این سازمان تا به حال مشخصات پایین در طول این همه گیر با مقامات کاخ سفید کنترل ارتباطات و پیشرو ترین جلسات مطبوعاتی.

درجه که CDC حضور عمومی بوده است بنابراین کاهش ... یکی از قابل توجه ترین و رک و پوست کنده گیج کننده جنبه های دولت فدرال در پاسخ گفت: Jason شوارتز استادیار سیاستگذاری سلامت در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها جشن فدرال تصمیم اعلام کرد در تاریخ 31 ژانویه برای جلوگیری از ورود به آمریکا از هر اتباع خارجی که به چین سفر کرده در گزارش قبلی 14 روز.

که در اثر Feb. 2. چین تا به حال تحمیل خود محدودیت های مسافرتی زودتر, و سفر به خارج از آن شیوع مناطق در واقع به طور چشمگیری افت.

اما در مقاله Schuchat اشاره کرد که نزدیک به 2 میلیون مسافر وارد آمریکا از ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی در ماه فوریه. دولت ایالات متحده نمی بلوک سفر از آنجا تا مارس 11.

گسترده سفر از اروپا و یک بار در اروپا بود با شیوع واقعا ما شتاب کند واردات و گسترش سریع او گفت: AP.

من فکر می کنم زمان ما, سفر هشدار, شده اند باید قبل از آن." او همچنین اشاره کرد در مقاله ای که بیش از 100 نفر شده بود که در نه جدا Nile River cruises در طول ماه های فوریه و اوایل ماه مارس تا به حال آمدن به ایالات متحده و آزمایش مثبت برای این ویروس تقریبا دو برابر تعدادی از ایالات متحده شناخته شده است موارد که در آن زمان.

مقاله دقت اما شوارتز را دیدم آن را به عنوان قابل توجه خروج از کاخ سفید روایت است.

این گزارش به نظر می رسد برای به چالش کشیدن این ایده که به چین سفر بان کی مون در اواخر ماه ژانویه بود و کلام در تغییر مسیر این بیماری همه گیر در ایالات متحده, او گفت:.

در این مقاله Schuchat همچنین با اشاره به اثر مواد منفجره از برخی از اواخر فوریه تجمع جمعی از جمله نشست های علمی در بوستون Mardis Gras جشن در نیواورلئان و یک مراسم تشییع جنازه در آلبانی جورجیا است. این تجمعات باعث بسیاری از موارد منجر به تصمیم گیری در اواسط ماه مارس برای محدود کردن جمعیت.

در مورد خواسته است که در طول مصاحبه Schuchat گفت: من فکر می کنم در نگاه به گذشته اقدام زودتر می توانست با تاخیر بیشتر تقویت (ایالات متحده شیوع) و یا تاخیر در سرعت آن است."

اما او همچنین اشاره کرد وجود دارد در حال تحول و درک عمومی از چه چیز بد شد و همچنین به عنوان یک تغییر در چه نوع اقدامات از جمله اقامت در خانه سفارشات نفر حاضر به قبول.

من فکر می کنم که مردم تمایل به قبول کاهش متاسفانه بیشتر هنگامی که آنها را ببینید آسیب این ویروس می تواند به انجام," او گفت:. وجود خواهد داشت بحث در مورد باید ما را شروع کرده اند بسیار دیر یا ما بیش از حد بیش از حد سریع است."

Schuchat مقاله هنوز هم برگ های بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده گفت: دکتر هوارد Markel های بهداشت عمومی مورخ در دانشگاه میشیگان.

آن را نمی کند نشان دهد که چه نوع از طرح ساخته شد و شاید نادیده گرفته شده در طول دوره بحرانی قبل از ایالات متحده موارد شروع به بازی در اواخر فوریه, او گفت:.

من می خواهم به دانستن ... مکالمات یادداشت ریاست جمهوری حکم" گفت: Markel که نوشته شده تاریخ کتاب در گذشته بیماری های همه گیر. چون من هنوز هم معتقدم که این را باید به عنوان بد آن را به عنوان معلوم شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن