کارکنان مراقبت های بهداشتی شامل 15% ND coronavirus موارد است. پوشیدن محافظ خود است بسیار مهم ایمنی خالص

استفاده مناسب از تجهیزات حفاظت شخصی — لباس و دستکش و ماسک و چهره سپر که کارکنان مراقبت های بهداشتی سایش بسیار

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

استفاده مناسب از تجهیزات حفاظت شخصی — لباس و دستکش و ماسک و چهره سپر که کارکنان مراقبت های بهداشتی سایش بسیار مهم در جلوگیری از عفونت زمانی که در تماس نزدیک با بیماران عفونی.

اما لباس های حفاظتی بی اثر هستند اگر آنها به درستی فرسوده و حذف — یک فرایند پر زحمت به نام پوشیدن و doffing که باید انجام شود هر زمان مراقبت های بهداشتی کارگران در تماس با یک بیمار که آلوده است و یا احتمالا مسری است.

"هنگامی که آن را قرار دادن و گرفتن آن را به شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما انجام آن را به درستی گفت:" برندا Puffrey یک عفونت پیشگیری متخصص در سنفورد سلامت. نادرست پوشیدن یا doffing لباس های محافظ می تواند شکست هدف اجازه دادن به فرد برای تبدیل شدن به آلوده, او گفت:.

"هر یک از PPE است فقط به عنوان خوب به عنوان ما استفاده از آن" Puffrey اضافه شده است. "ما می خواهیم به سخت کوش ما در استفاده از PPE."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال آشکار در معرض خطر گروه در طول بیماری همه گیر. در داکوتای شمالی کارکنان مراقبت های بهداشتی اختصاص 15.44 درصد از coronavirus عفونت از ژوئن 30. در مینه سوتا 6.8 درصد از COVID-19 عفونت بودند به دست آورد و در مراقبت های بهداشتی تنظیمات.

هر دو Essentia بهداشت و سانفورد بهداشت استخدام "سیستم دوستان" که در آن یک همکار ساعت را به اطمینان حاصل شود که پوشیدن محافظ است که به درستی donned و doffed.

این پروتکل می تواند متفاوت باشد بسته به خطر ناشی از یک بیمار از جمله اینکه آیا بیمار دارای علائم COVID-19 مانند سردرد و یا علائم تنفسی گفت: تیفانی اندرسون یک پرستار ثبت شده در Essentia را در بخش اورژانس و "dofficer."

"این بسیار پیچیده با توجه به آنچه بیمار در رفتن با آنها را," او گفت:.

همه که doffing و پوشیدن بین بیمار چک است وقت گیر اندرسون و Puffrey گفت.

"ما اغلب می گویند در آن طول می کشد دو بار به عنوان طولانی به مراقبت از بیمار" است که یا مشکوک به داشتن COVID-19 اندرسون گفت. "ما قطعا صرف زمان قرار دادن مسائل و خاموش کردن در تمام طول روز."

مرتبط:

برای حفظ منابع پرستاران و سایر افرادی که از رفتن به اتاق از یک COVID-19 بیمار باید در هر دیدار به عنوان مولد به عنوان امکان پذیر است و انجام وظایف چندگانه به کاهش تعداد بار آنها باید وارد یک اتاق و دور انداختن محافظ می پوشند, Puffrey گفت.

"طول می کشد تا برنامه ریزی," او گفت:. "شما نیاز به برنامه ریزی."

پس از هر بار استفاده از لباس های محافظ در حال دفع به جز چشم عینک و سپر چهره های که در حال تمیز قبل از استفاده مجدد اندرسون و Puffrey گفت.

استفاده از تجهیزات حفاظت فردی قطعا کمک می کند تا برای جلوگیری از عفونت اندرسون و Puffrey گفت.

اندرسون گفت که او شخصا درمان چند بيمار مبتلا به COVID-19 اما نه آلوده شوند.

سنفورد گزارش کرده است که 165 نفر از کارکنان باید آزمایش مثبت برای ویروس اما هیچ یک از عفونت های ترسیم شد به مراقبت از یک بیمار است.

"من آگاه هستم که هیچ نمونه ای در اینجا در سنفورد که در آن ما تا به حال آلودگی متقاطع," Puffrey گفت.

Essentia کاهش به افشای تعداد کارکنان که آزمایش مثبت با استناد به حریم خصوصی بیمار, حمایت.

عمل پوشیدن و doffing لباس های حفاظتی برای جلوگیری از عفونت تبدیل شده است چنان ریشه دوانده در طول همه گیر است که احتیاط ممکن است در ادامه پس از بحران بهداشت و فروکش اندرسون گفت.

"ما تعجب می کنم اگر ما تا کنون به کار می آیند و نه پوشیدن ماسک," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن